Ja.quote:
Das hier een lokale specialiteit bij de betere snackbars.quote:
Een waterfiets zuurvlees speciaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:31 schreef MPG het volgende:[/b]
Das hier een lokale specialiteit bij de betere snackbars.
Men neme een bakje en beginnen met twee frikandellen, daarop komt zuurvlees, en daarbovenop een portie friet. Om het af te maken komt er nog 'speciaal' op (mayo, curry en uitjes) .
ik krijg er nu al het zuur vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:31 schreef MPG het volgende:[/b]
[..]
Ja.
[..]
Das hier een lokale specialiteit bij de betere snackbars.
Men neme een bakje en begint onderin met twee frikandellen, daarop komt zuurvlees, en daarbovenop een portie friet. Om het af te maken komt er nog 'speciaal' op (mayo, curry en uitjes) .
Hey DMquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/17s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu weer thuis. Met een lichtere portemonnee, maar met een aantal leuke aanwinsten voor de modelspoorbaan.
Ik ookquote:
Oh ja Eurospoor is natuurlijkquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/17s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu weer thuis. Met een lichtere portemonnee, maar met een aantal leuke aanwinsten voor de modelspoorbaan.
Goed geradenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:[/b]
[..]
Hey DM
Laat me raden, naar Utrecht geweest?
Meer omdat een maat van mij er vandaag ook heen gingquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed geraden.
pff dat is lang geleden zeg, ik geloof dat mijn ouders (ja pezu heeft nog ouders ook is hij 197) nog een hele bult van dt spul van toen ik klein was en op zolder een hele baan hadquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed geraden.
Yes indeedquote:
Zeer herkenbaarquote:
Bij mij was het na even oefenen bijna altijd raak, dan al niet de gene waarop ik mikte maar mezelf bijna nooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh
Deze is ook mooi:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja Eurospoor is natuurlijk![]()
Ik zat me net te bedenken dat mijn originele metalen Kulmbacher schuifwandwagentje waar ik al mijn 1 en 2 eurocent muntjes in stop, vol begint te raken. Eigenlijk moet ik gewoon 2 fatsoenlijke zelflossers hebben
Haha ja hequote:
Ja? Die groene schiet ik idd meestal zo ver mogelijk weg of ik schiet ze naar achter. Als ik er 3 heb dan laat ik ze om me heen draaien om anderen af te ketsenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar
[..]
Bij mij was het na even oefenen bijna altijd raak, dan al niet de gene waarop ik mikte maar mezelf bijna nooit
Of tegen andere aan te rijden, werkt ook heel goedquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja heXD
[..]
Ja? Die groene schiet ik idd meestal zo ver mogelijk weg of ik schiet ze naar achter. Als ik er 3 heb dan laat ik ze om me heen draaien om anderen af te ketsen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is ook wat anders dan die "biologische" troep uit de supermarkt.
En jouw ass
gedegen marktonderzoek naar mijn ass?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:54 schreef PeZu het volgende:
aah jij hebt een gedegen markt onderzoek om tot die briljante conclusie te komen?
dat verschilt namelijk nogal per super en per product heh
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of tegen andere aan te rijden, werkt ook heel goed
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
gedegen marktonderzoek naar mijn ass?
note to self: 27 nov duimstok mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
gedegen marktonderzoek naar mijn ass?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |