Ja ik ben hier omdat ik geen sociaal leven heb.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
Oi! Spammertjes! 't Is weekend! Doe eens niet zo veel topics volblaffen ja!
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, anders had het niet zoveel zin he
soep met broodjesquote:
Dat heb ik net gedaan. Frietjesquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, anders had het niet zoveel zin he
Het is patatquote:
je houdt van lekker eten en weet hoe je het schrijftquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
je houdt van lekker eten en weet hoe je het schrijft
Dat is ook wat anders dan die "biologische" troep uit de supermarkt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn groenten komen van een boerderij hier in de buurt, zo van het land de tas in, dus volksverlakkerij my ass, ik weet gewoon precies waar mijn eten vandaan komt
Nee, het WAS patat. Tot het gesneden werd. En gefrituurd. En nu is het frietquote:
aah jij hebt een gedegen markt onderzoek om tot die briljante conclusie te komen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook wat anders dan die "biologische" troep uit de supermarkt.
En jouw ass
Sorry meneer Pezu u heeft ook helemaal gelijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah jij hebt een gedegen markt onderzoek om tot die briljante conclusie te komen?
dat verschilt namelijk nogal per super en per product heh
nope, wij leven in Nederland, hier is het een aardappel, en het genen wat wij daarvan snijden en frituren noemen wij patat of frietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, het WAS patat. Tot het gesneden werd. En gefrituurd. En nu is het friet
huh ik qoute jou toch nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sorry meneer Pezu u heeft ook helemaal gelijk
Ben het volledig met je eens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, wij leven in Nederland, hier is het een aardappel, en het genen wat wij daarvan snijden en frituren noemen wij patat of friet
Je doet maar. Maar het is Frietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, wij leven in Nederland, hier is het een aardappel, en het genen wat wij daarvan snijden en frituren noemen wij patat of friet
Jij stond te dansenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:56 schreef Fha het volgende:
Lekker boeiend hoe het heet.
Waar het om gaat is: HOEZO HEB IK NIKS GEKREGEN!?
Oepsquote:
weet ikquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:56 schreef Fha het volgende:
Niet manquote:
Wat wil je dan hebben?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:56 schreef Fha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |