Mjah inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
Jeuk aan je neus is dan ook een leuke
Wie houdt dan de ui vast en wie het mes?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je handig bent kun je met 1 hand de ui snijden
nee hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eet altijd synthetische uien![]()
Dat biologische gelul is de grootste volksverlakkerij sinds de vissen aan land kropen man
Auw arme Fha.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
AchjaIk ben ook het type dat een paar pepers snijdt en dan even dat pluisje uit dr oog wrijft
Elke keer weer
Ik kom kijkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
woaaaaaaaah daar ga je heel apart van dansen![]()
De ui leg je op een plank met de andere hand houd je je neus dicht, met de vrije hand hak je in op de ui(oke dan zit je hele keuken wel onder) maar het kan hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie houdt dan de ui vast en wie het mes?
lijkt me heeeeel handig jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De ui leg je op een plank met de andere hand houd je je neus dicht, met de vrije hand hak je in op de ui(oke dan zit je hele keuken wel onder) maar het kan hoor.
Okee ik kook zelf welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De ui leg je op een plank met de andere hand houd je je neus dicht, met de vrije hand hak je in op de ui(oke dan zit je hele keuken wel onder) maar het kan hoor.
Oh nou weet ik waarom die dansers van So You Think... zo goed kunnen dansen ze hebben eerst een peper gesneden en daarna aan een lichaamsdeel gezeten. Gaat snel op zoek naar een peper en zich alvast voorbereiden op de auditierondes van So You Think(Want wil Dan zien).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah inderdaadPlus dat ik daar (helemaal in de winter) altijd een beetje eczeem heb zitten.. woaaaaaaaah daar ga je heel apart van dansen
![]()
Ja dat dacht ik welquote:
Ja nou geweldig hequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel
Wel een fantastische manier van snijden hoor Panda
Mijn groenten komen van een boerderij hier in de buurt, zo van het land de tas in, dus volksverlakkerij my ass, ik weet gewoon precies waar mijn eten vandaan komtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eet altijd synthetische uien![]()
Dat biologische gelul is de grootste volksverlakkerij sinds de vissen aan land kropen man
Hoi, hoe is het met je buik?quote:
plus dat je in de supers veel groenten vindt die geteeld worden in china waar ze het niet zo nou nemen met bepaalde middeltjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn groenten komen van een boerderij hier in de buurt, zo van het land de tas in, dus volksverlakkerij my ass, ik weet gewoon precies waar mijn eten vandaan komt
Dat is fijn. Bij de supermarkt weet je toch nooit zeker waar de groenten vandaan komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn groenten komen van een boerderij hier in de buurt, zo van het land de tas in, dus volksverlakkerij my ass, ik weet gewoon precies waar mijn eten vandaan komt
Maar is dat allemaal ook biologisch of niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee die boer kweekt groenten op lab rattenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar is dat allemaal ook biologisch of niet?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die boer kweekt groenten op lab ratten
Dat is nieuwquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die boer kweekt groenten op lab ratten
Ja, anders had het niet zoveel zin hequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar is dat allemaal ook biologisch of niet?
Mijn groenten komen bij van mijn werk vandaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hey MPGquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
Oi! Spammertjes! 't Is weekend! Doe eens niet zo veel topics volblaffen ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |