nee kauwgon kauwen tijdens het snijden werkt super, hoe sterker je kauwgom hoe beter!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan krijg je kauwgom een uiensmaak
Onder watersnijden? Ik kreeg wel eens de tip dat je je ui een tijdje onder water kan leggen en dan pas snijden....
Ik doe altijd de afzuigkap aan werkt ook goed en dan dichtbij de afzuigkap de ui snijden het liefst eronder.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee kauwgon kauwen tijdens het snijden werkt super, hoe sterker je kauwgom hoe beter!
En ja in de spoelbak met water snijden
ja ook een goede tip!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik doe altijd de afzuigkap aan werkt ook goed en dan dichtbij de afzuigkap de ui snijden het liefst eronder.
Hahaha ik zie het voor mequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
Ik doe gewoon altijd een beetje spastisch naar achter leunen zodat ik nog net er bij kan met snijden
ik doe gewoon hardcore en knijp mijn ogen dicht en snij sneller dan mijn schaduwquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
Ik doe gewoon altijd een beetje spastisch naar achter leunen zodat ik nog net er bij kan met snijden
Ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar hebben wij nou een vaatwasser voor
Ff uithuilenstomme ui
En heb je al je vingers nog?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe gewoon hardcore en knijp mijn ogen dicht en snij sneller dan mijn schaduw
ja, bijna dicht moest dat zijnquote:
Boejje flikker die zooi gewoon in de blenderquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
Ik tegenwoordig ook niet meer maar dat komt door de preiquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetOnze keuken is te klein, kan ook niet wachten tot we in ons nieuwe huis zitten MET vaatwasser! xD
Ik huil nooit van uien
Je kan veel beter je neus dichtknijpen dan je ogen trouwensquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe gewoon hardcore en knijp mijn ogen dicht en snij sneller dan mijn schaduw
quote:
mijn neus traant nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan veel beter je neus dichtknijpen dan je ogen trouwens
dat helpt niets hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef PeZu het volgende:
ja ook een goede tip!
of contactlenzen gaan dragen
Achjaquote:
Ik heb zo'n handig hakmolentje. Die gebruik ik als ik veel uien moet snijden harstikke handig en heel snel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje flikker die zooi gewoon in de blender
Nee maar die ademt wel de dampen in waar je ogen van gaan tranenquote:
Kusje op alle sippe dingen dan, en jeuj voor je etenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:27 schreef Fha het volgende:
Kusje op hoor!![]()
Ja wel redelijk ookIk ben echt heeeel erg uitgeput door stage en werk en me druk maken over alle andere zorge-dingetjes op de wereld enzo
Vandaag is zo'n dag waarop ik dat goed voel, dus inderdaad ook hoofdpijn en alle spieren liggen in een knoop enzo
Maar ik zit wel lekker te eten dus life is good
* Fha stampt de ui goed fijn!
Jeuk aan je neus is dan ook een leukequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
AchjaIk ben ook het type dat een paar pepers snijdt en dan even dat pluisje uit dr oog wrijft
Elke keer weer
als ik de mijne draag dan hoef ik niet te huilenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat helpt niets hoor![]()
hoewel ik er alleen bij biologische uien last van heb
Ik eet altijd synthetische uienquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
hoewel ik er alleen bij biologische uien last van heb
Als je handig bent kun je met 1 hand de ui snijden en met de andere hand je neus dicht knijpen als je niet zo handig bent doe je gewoon een wasknijper op je neus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan veel beter je neus dichtknijpen dan je ogen trouwens
ja ik weetsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar die ademt wel de dampen in waar je ogen van gaan tranen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |