quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
is het weer zo'n dag? men moet juist blij zijn met een uur langer weekend
langer werkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
wow een heel uur langer weekend![]()
wat een feest ik zet de champagne vast koud en laat een feestmaal bezorgen!
1 heel uuur
Kinderen doen daar niet eens aan...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef PeZu het volgende:
_!
wow een heel uur langer weekend![]()
wat een feest ik zet de champagne vast koud en laat een feestmaal bezorgen!
1 heel uuur
heequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kinderen doen daar niet eens aan...
een beetje maar..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee![]()
je bent er weer![]()
en idd, evenals een groot deel van de wereld niet
stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Zoals wat dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben (weer eens) op zoek naar een nieuwe cameraMaar blijkbaar wil ik nogal bijzondere dingen
waarom ben ik niet verbaastquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben (weer eens) op zoek naar een nieuwe cameraMaar blijkbaar wil ik nogal bijzondere dingen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Een optische viewfinder (zoeen kijkglaasje)quote:
En een fatsoenlijk zoombereik (10-12 x)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een optische viewfinder (zoeen kijkglaasje)
Flipscreen
Zoomen tijdens het filmen
Filmen in AVI (bijna alles filmt in MOV tegenwoordig lijkt wel)
Meh, hoofdpijn, al sinds gister...quote:
Daar hebben wij nou een vaatwasser voorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:18 schreef Enfermera het volgende:
Ik was ff eten, maar nu ben ik er weertot ik moet afwassen of course
Geeft LL een schouderklopjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar hebben wij nou een vaatwasser voor
Ff uithuilenstomme ui
voor de volgende keer: kauwgom kauwen of onder water snijdenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ff uithuilenstomme ui
* suikertaartje schopt de ui.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ff uithuilenstomme ui
dan krijg je kauwgom een uiensmaakquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor de volgende keer: kauwgom kauwen of onder water snijden
Kusje op hoor!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
Meh, hoofdpijn, al sinds gister...![]()
En daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |