quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van je mooie nieuwe winterjas?![]()
[..]
Waarrrrrrrrrrr dan
oohw ja, ik ben er niet helemaal bij vandaarquote:
Een beetje klooien bij vrienden en daar?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
en wat zijn hier de plannen voor vanavond
Bier drinken en kut roepenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
Even langs bij mn pa op de koffiequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
quote:
hoesten, overgeven, soep eten, hoesten, hoesten en eventueel nog een keer overgeven!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
Vuile KUT jonguhhhhhhhquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Even langs bij mn pa op de koffie(mn moeder is naar mn oma toe)
En jij?
[..]
Zoals in New Kids?
Oh dat kan, dat ken ik niet. Is dat een film?quote:
to infinity and beyond!quote:
Nu nog een serie, de film komt binnen kort uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan, dat ken ik niet. Is dat een film?
Collega kwam gisteren met die uitdrukking
quote:
en eng wezen vanavondquote:
zelfde als bij jou en maybe effe de stad inquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje klooien bij vrienden en daar?
oowkeej.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu nog een serie, de film komt binnen kort uit
Dit dus:
alweer ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ooh is het al avond danquote:
Spannend, wat eten we vanavondquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga hier nog even helpen met het maken van de horror hapjes
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:11 schreef wel.o.k het volgende:
alweer ?altijd toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |