Hihi. Taartjes zijn vaak ook wel heul lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:07 schreef Fha het volgende:
Nee dat is zoMaar van jou krijg ik altijd zin in taartjes
![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi. Taartjes zijn vaak ook wel heul lekker![]()
Dus, patatjes met een frikandel eten en dan een taartje toe?
zie de pi en smiliesquote:
kan me niet schelen, klaar nou.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
zie de pi en smilies![]()
ik was blij en niet serieus
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan me niet schelen, klaar nou.
oh, maar dat van dat betweterige kreng, dat meende je wel toch?
Ja, precies, daarom!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef PeZu het volgende:
![]()
dat ik een verwend betweterig kreng ben? je kent me toch?
laat maar komen hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
zelfgemaakte boterkoek.. is dat wel oke?
anders eet ik mezelf misselijk
zelfgemaaktquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
zelfgemaakte boterkoek.. is dat wel oke?
anders eet ik mezelf misselijk
ja ik weet dat ik een hoop weet , en dat dat veelal betweterig over kan komen , ik ben ook verwend waarvoor ik mijn lieve pap en mam zeer dankbaar ben en een kreng/klootzak ben ik ook wel eensquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:14 schreef PeZu het volgende:
ja ik weet dat ik een hoop weet , en dat dat veelal betweterig over kan komen , ik ben ook verwend waarvoor ik mijn lieve pap en mam zeer dankbaar ben en een kreng/klootzak ben ik ook wel eens
sosm ben ik ook liefquote:
ik niet van de mijne, hij is goffur stukquote:
heb je geen haat meer voor me sinds onze scheidingquote:
ja maar maarquote:
Ik wist niet dat ik die hadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
heb je geen haat meer voor me sinds onze scheiding
ja ik ook niet maar zoiets kan er toch best in hakkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik die hadMaar nee hoor
GOD GRAF TERING GLOEIENDE KOKEND HEETquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zweedse gehaktballetjes schotel met allerlei lekkerheid en zo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |