Dan ligt het probleem toch echt bij je zelf. En als je nou voorkomt dat het zo'n zooitje wordt scheelt het ook weer in opruimenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel hoeveel ze doet, help haar vaak zatheb er alleen lang niet altijd zin in
Mijn pa wil hier ook nog wel eens regelmatig zijn spul dumpen dus helemaal eigen schuld is het nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem toch echt bij je zelf. En als je nou voorkomt dat het zo'n zooitje wordt scheelt het ook weer in opruimen
Wanneer is je huis af danquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt wel hoog tijd dat dat huis een keertje er komt van mij hoor. Ik kan nu niet eens tegelijk
was drogen
op bed liggen
naar de koelkast lopen![]()
Als ik op bed wil liggen staat het wasrek midden in de kamer en kan ik niet meer naar de koelkast
Als ik naar de koelkast wil moet het wasrek op bed staan
Oh wat zou dat een ramp zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:23 schreef Panda72 het volgende:
Zo vandaag flink mijn best gedaan. Kreeg plotseling last van schoonmaakwoede dus nu blinkt mijn huisje weer. Daarna met vriendin richting stad getogen om te gaan winkelen. Dat moet ook zo eens in de zoveel tijd gebeuren, anders ben ik bang dat ik het verleer dat winkelen. En dat kan natuurlijk niet.
Inderdaad jaquote:
dan wordt het idd tijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt wel hoog tijd dat dat huis een keertje er komt van mij hoor. Ik kan nu niet eens tegelijk
was drogen
op bed liggen
naar de koelkast lopen![]()
Als ik op bed wil liggen staat het wasrek midden in de kamer en kan ik niet meer naar de koelkast
Als ik naar de koelkast wil moet het wasrek op bed staan
ik ga hier nog even helpen met het maken van de horror hapjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:25 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga nu maar een spelletje doen ter ontspanning
zolang het niet vriest kunnen ze gewoon doorwerkenquote:
Oh das altijd zo fijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:23 schreef Panda72 het volgende:
Zo vandaag flink mijn best gedaan. Kreeg plotseling last van schoonmaakwoede dus nu blinkt mijn huisje weer. Daarna met vriendin richting stad getogen om te gaan winkelen. Dat moet ook zo eens in de zoveel tijd gebeuren, anders ben ik bang dat ik het verleer dat winkelen. En dat kan natuurlijk niet.
Ik hoop het ookquote:
Ik hoop dat het voor de vorst bouwdicht is zodat ze binnen door kunnen gaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
zolang het niet vriest kunnen ze gewoon doorwerken
Nee, en zeker nou er verbetering op komst is, erger je je er harder aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoop het ookWant zoals je het omschrijft daar wordt je niet echt vrolijk van
Thanksquote:
Welke foto??????quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:43 schreef Enfermera het volgende:
Waar is die foto nou?![]()
[..]
ThanksBen net klaar, heb zelfs ook nog de WC gedaan
De rest van de schoonmaak mag manlief doen
Die ene die ze nog niet naartoe gebladerd heeft maar die er wel staatquote:
Van je mooie nieuwe winterjas?quote:
Waarrrrrrrrrrr danquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene die ze nog niet naartoe gebladerd heeft maar die er wel staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |