quote:Lees de OP anders rustig door en misschien dat je hem ook hardop kunt uitspreken.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:16 schreef 9611Niels het volgende:
TIETEHHH 450 EURO DAT WAS ECHT FANTASTISCH HAHA STERVENDE HOEREN KANKERKACHEL MAAR IK HEB HEM TOCH GEKOCHT HET IS FRIET NEE PATAT HAHA KENNEN JULLIE DAT FILMPJE AL VAN DIE NIEZENDE PANDA OF DIE MAN MET DIE GLAZEN POT HAHA BIERRRR
quote:Jammer dat het niet gelukt is jongen. Ik heb wel een adresje van een vuurvliegjeskwekerij, stuur maar een PM als je belangstelling hebt. Dan regel ik goedkoop wat voor je.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef dandybleu het volgende:
ha toen ik jong was ( en mn geld altijd over de balk smeet ) heb ik wel eens gegoogled of je ook vuurvliegjes kon kopen ergens..... ja maar stond geen levrancier op internet dus plan niet doorgegaan......
quote:Best eng man, ik heb precies hetzelfde.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef dandybleu het volgende:
ha toen ik jong was ( en mn geld altijd over de balk smeet ) heb ik wel eens gegoogled of je ook vuurvliegjes kon kopen ergens..... ja maar stond geen levrancier op internet dus plan niet doorgegaan......
quote:Zou iemand mij daarvoor instructies kunnen pm'en?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef Panzermaus het volgende:
Kwalitatieve OP, MYV. Dank.
De hardere gesprekken bevinden zich in de IRC trouwens. Gegadigen en vertrouwden zijn welkom als het aan mij ligt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef raebyddet het volgende:
Wat is een IRC? (Ik weet het, hele domme vraag maar ik ben een vrouw dus ik mag dat)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zou iemand mij daarvoor instructies kunnen pm'en?
quote:Dit dusOp zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zou iemand mij daarvoor instructies kunnen pm'en?
quote:MibbitOp zaterdag 30 oktober 2010 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
Geen IRC client nodig, gewoon Mibbit. We zitten in een geprivatiseerd praatkanaal waar priveestelijke vertrouwelijke stuff bepraat kan worden.
quote:Heel veel Iraanse families vieren trouwens kerst
quote:Ik vind jouw muziek leuker. Echt waar.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef dandybleu het volgende:
hoi panzer.... ja ik zag gister opeens mn videootje staan op dit topic : ja het is een beetje gepruts ( verfen met klanken ) maar ik dacht ik zal hallo zeggen vanavond
ik heb een leuke week : ik ben muzikant en ik heb een coole gast leren kennen die ook muziek maakt ( en drinkt zoals ik)
dit is hem
http://soundcloud.com/michielwesseling
het is een beetje depressieve popmuziek maar ik vind het erg mooi en ik chat nu elke dag met hem.....( ha ha goed tegen de eenzaamhied ha ha )
quote:Ik zie gouden bergen en samenwerkingen tegemoet. Heeft iemand je al over Marcello ingelicht trouwens?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef dandybleu het volgende:
hoi panzer.... ja ik zag gister opeens mn videootje staan op dit topic : ja het is een beetje gepruts ( verfen met klanken ) maar ik dacht ik zal hallo zeggen vanavond
ik heb een leuke week : ik ben muzikant en ik heb een coole gast leren kennen die ook muziek maakt ( en drinkt zoals ik)
dit is hem
het is een beetje depressieve popmuziek maar ik vind het erg mooi en ik chat nu elke dag met hem.....( ha ha goed tegen de eenzaamhied ha ha )
quote:Misschien moet jij eens contact gaan zoeken met Braddie. Ook een hele toffe muzikant (keyboar/ gitaar/ drums) hier op het forum.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef dandybleu het volgende:
dit is hem
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik heb vandaag besloten vandaag te beginnen met naar kerstliedjes te luisteren.
quote:Ik kon er een week lang niet meer van slapen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef 9611Niels het volgende:
Dandybleu's liedje voor Emma WatsonIk heb er net weer van genoten.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik heb vandaag besloten vandaag te beginnen met naar kerstliedjes te luisteren.
quote:Ik heb in schrik alle drie de biggetjes verorberd en ben bij de waterput gaan liggen. En niet meer wakker geworden. Dood. En toen werd ik wakker uit mijn droom.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kon er een week lang niet meer van slapen.
quote:Het heeft echt indruk gemaakt he! Maar hier een weetje waardoor je hopelijk weer nachtrust kan vinden: hij heeft niet meer een oogje op Emma Watson heb ik vernomen. Dit zou de emotionele lading enigszins af moeten zwakken.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kon er een week lang niet meer van slapen.
quote:Zoals Rectum al zegt, maar ik zeg het nog maar een keer want als je iets gedaan wil krijgen moet je het blijven herhalen hahahahaOp zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef dandybleu het volgende:
dit is hem
quote:Welke dan wel?
quote:Mensen die haten op kerstnummers jezusallemachtig jezusmariandjoezefnogaantoe.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Welke dan wel?
Hopelijk niet van die typische kerstnummers want daar bestaat een ongeschreven regel voor: het is zo bagger als bagger kan zijn.
quote:Kom anders ook eens op de IRC.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef tho_Omas het volgende:
Hallo ik weet waar jullie wonend it is een laatste waarschuwing
quote:Ik haat kerstnummers. Zelfs artiesten die ik over het algemeen wel tof vind, krijgen het voor elkaar bagger te schijten als ze met een kerstnummer komen. Hieruit heb ik de conclusie getrokken dat kerstnummers wel slecht moeten zijn. Omdat het anders geen kerstnummer meer is.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Mensen die haten op kerstnummers jezusallemachtig jezusmariandjoezefnogaantoe.
quote:Ik ben slecht in trivia en ik kom nooit op dat irc maar ik probeer het wel even. Nu. Voor jou.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef Rectum het volgende:
Wie komt met mij trivia spelen?
http://irc.fok.nl/trivia
quote:Welke?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom anders ook eens op de IRC.
quote:Ik krijg iets van "No server tab & no channel"Op zaterdag 30 oktober 2010 00:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die van Foks. als ik je zie volgen verdere instructies wel.
quote:RT
quote:Op mobiel zijn er toch ook wel clients?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:49 schreef 9611Niels het volgende:
Nee, ik vergeet het altijdEn ik zit op mobiel dus kan niet.
quote:Gister tot 5 heOp zaterdag 30 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Niet weten van de Nachtserenades om 4 uur in de ochtend. Louter komen voor bier, tieten en.
quote:Goeden nummer, dan zal je deze vast ook wel op prijs stellen;
quote:Deze prachtige reeks.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:18 schreef dandybleu het volgende:
ha ja portishead vind ik ook super(fantastisch)
penisbaard? hoe heb ik wat gevonden?
quote:Hard.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:22 schreef dandybleu het volgende:
ha oke ik had toevallig google alert ingesteld ( een paar weken terug ) op : edwin emanuel posse ( ik ) ik was wel benieuwd of ik ooit ergens te vinden zou zijn in google
zodoende kreeg ik een google mail van de nachtserenade
quote:het grote publiek is blind voor kwaliteit.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:28 schreef dandybleu het volgende:
hard? ha nee ik ben al blij met drie fans (dus ja ik ken alleen een paar rijke en gestoorde amerikanen en een handjevol nederlandsen )
quote:Het maakt je een harder mens.Op zaterdag 30 oktober 2010 03:07 schreef napoleonfour het volgende:
ik ben net van mijn fiets gevallen. ik lig nu toevallig in bed maar meer weet ik niet meer.
quote:Heb je al aan teddy gevraagd hoe zij mij kent ?Op zaterdag 30 oktober 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het maakt je een harder mens.
quote:Ja.Op zaterdag 30 oktober 2010 03:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je al aan teddy gevraagd hoe zij mij kent ?
quote:ja alleen volwassen kerels met een voorliefde voor vlinders mogen toetreden maar sjicks zijn altij welkom de masjol tweede prijs voor jou
quote:Ben 3 weken geleden in de grootste vlindertuin van Europa geweest, telt dat ook?Op zaterdag 30 oktober 2010 04:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja alleen volwassen kerels met een voorliefde voor vlinders mogen toetreden maar sjicks zijn altij welkom de masjol tweede prijs voor jou
quote:Gjergj Kastrioti Skanderbeg is serv die albania hou van
quote:He godverdomme kankerbenerdspaaard ga nu niet kkstoer want je betgint me echt de kkkeel uit te hanegn ja du zeg wat je denkt en ik beuk je.Op zaterdag 30 oktober 2010 04:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gjergj Kastrioti Skanderbeg is serv die albania hou van
naam van Skenderbeg moeder is ... ???
kom op albanische kontgat antwoord fliker
quote:Dit is de nachtkwaliteit, een langzamere versie van de nachtbagger. Hier geen bier en tieten, willekeurige vrouwen of Postalgold-humor. Hier is het louter kwaliteit en deze keer VUURVLIEGJESgerelateerd. Hier kan je terecht met je mooie jeugdherinneringen, familiegeschiedenissen, emotionele verhalen, grootste angsten en andere dingen die je graag kwijt wil zonder dat het gelijk naar het hiernamaals verdwijnt door nietszeggende reacties en gespam van afbeeldingen.Op zaterdag 30 oktober 2010 04:47 schreef kitao het volgende:
kan iemand me evt uitleggen waarom dit topic naast NB loopt ?
quote:Denken dat ik vijanden heb op Foks
quote:ok, maar ik snap niets van de onderwerpen hier.Op zaterdag 30 oktober 2010 04:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is de nachtkwaliteit, een langzamere versie van de nachtbagger. Hier geen bier en tieten, willekeurige vrouwen of Postalgold-humor. Hier is het louter kwaliteit en deze keer VUURVLIEGJESgerelateerd. Hier kan je terecht met je mooie jeugdherinneringen, familiegeschiedenissen, emotionele verhalen, grootste angsten en andere dingen die je graag kwijt wil zonder dat het gelijk naar het hiernamaals verdwijnt door nietszeggende reacties en gespam van afbeeldingen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 05:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Denken dat ik vijanden heb op Fokskkr bezem a zemmel boelertje zemmers kk hommo SPONGEBOB PIJPSLET
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 05:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, maar ik snap niets van de onderwerpen hier.
allemaal supermobieltjes programmeertaaltjes, onbekende tv-vips die voorbij komen en posters die ik eerst (tot enkele weken geleden) wel op NB zag en daar nu ineens niet meer te zien zijn.
kijk, ik begon ook te walgen van bepaalde afbeeldingen vannacht , dan zeg ik dat gewoon.
deze keer stopte het , volgende keer wordt het echt meppen gewoon.
maar dat was niet nodig.
(gelukkig)
quote:Om mij vriendelijk de hand te schudden.Op zaterdag 30 oktober 2010 05:08 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
ik herinner me nog een nachtsessie over kwaadwillende lieden die jou wilden opzoeken.
quote:Ik weet het niet, man. Ik weet het niet. Ze zitten gewoon overal, in alle hoeken en gaten. Kijk goed om je heen, hou je ogen openOp zaterdag 30 oktober 2010 05:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is daar de afspraak mee dang
quote:JA JAOp zaterdag 30 oktober 2010 05:22 schreef Penisbaard het volgende:
ER WAS DUS ZO'N BLOEM DIE GRAAG ASTRONAUT WILDE WORDEN
quote:Tragisch. Tranen met tuiten
quote:dan leef je 30 jaar langer.Op zaterdag 30 oktober 2010 05:24 schreef MYV het volgende:
Ik heb besloten maar niet meer te gaan slapen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 05:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Te laat man, te laat.
En ik mag pas slapen als dit topic vol is.
De pijn.
quote:FOK!baas 2011.Op zaterdag 30 oktober 2010 05:28 schreef MYV het volgende:
ff serieus he, wie en wat is Meneer bleu?
quote:divaOp zaterdag 30 oktober 2010 05:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zijn google shizz' in de gaten aan het houden
quote:2011 moet nog komen volgens mij tenzij ik een jaar in winterslaap heb gelegen.Op zaterdag 30 oktober 2010 05:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je niet opnieuw verkozen tot FOK!baas?
quote:ja ik kom sj0, moet eerst even eten :$:$
quote:oke ik w8 bij de boomhutOp zaterdag 30 oktober 2010 05:44 schreef raebyddet het volgende:
[..]
ja ik kom sj0, moet eerst even eten :$:$
quote:ok neem je knikkers mee?Op zaterdag 30 oktober 2010 05:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
oke ik w8 bij de boomhut
geen plek voor haters
quote:harde praatjes, kom bewijzen danG
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 05:49 schreef raebyddet het volgende:
[..]
harde praatjes, kom bewijzen danG
quote:ok ok, begrijpelijk.Op zaterdag 30 oktober 2010 05:54 schreef kitao het volgende:
de eén een boomhut, ik een grot.
waarom niet ?
quote:nou vertel het me eens hee? ik ben best wel nieuwsgierig hee? nou ik hoor het wel van jeOp zaterdag 30 oktober 2010 05:54 schreef Penisbaard het volgende:
raebyddet, raebyddet, jouw gebruikersnaam rijmt zo even niet op iets wat mij te binnen schiet.
quote:dandy, ben jij dat?Op zaterdag 30 oktober 2010 05:57 schreef raebyddet het volgende:
[..]
nou vertel het me eens hee? ik ben best wel nieuwsgierig hee? nou ik hoor het wel van je
oki doki
xoxoxoxoxoxoxox
quote:ha ha jij bent z0 goed hee? Je hebt me betrapt, nou ik vind het niet zo erg hoor ha ha. sommige mensen vinden dat wel heel erg en maken er een probleem van hee? maar zo ben ik niet ben best wel chill al zeg ik het zelf ha ha
quote:een deken (wat anders?)
quote:deken heet dekentje en is 8 maanden oud, kruipt al wel, heeft last van de normale babykwaaltjes, ruikt naar vanille, heeft een mooie créme-kleurige huidskleur en is zacht als de liefde van een moeder voor haar kind
quote:oh, ik wist niet dat je net moeder was geworden.Op zaterdag 30 oktober 2010 06:07 schreef raebyddet het volgende:
[..]
deken heet dekentje en is 8 maanden oud, kruipt al wel, heeft last van de normale babykwaaltjes, ruikt naar vanille, heeft een mooie créme-kleurige huidskleur en is zacht als de liefde van een moeder voor haar kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |