quote:Lees de OP anders rustig door en misschien dat je hem ook hardop kunt uitspreken.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:16 schreef 9611Niels het volgende:
TIETEHHH 450 EURO DAT WAS ECHT FANTASTISCH HAHA STERVENDE HOEREN KANKERKACHEL MAAR IK HEB HEM TOCH GEKOCHT HET IS FRIET NEE PATAT HAHA KENNEN JULLIE DAT FILMPJE AL VAN DIE NIEZENDE PANDA OF DIE MAN MET DIE GLAZEN POT HAHA BIERRRR
quote:Jammer dat het niet gelukt is jongen. Ik heb wel een adresje van een vuurvliegjeskwekerij, stuur maar een PM als je belangstelling hebt. Dan regel ik goedkoop wat voor je.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef dandybleu het volgende:
ha toen ik jong was ( en mn geld altijd over de balk smeet ) heb ik wel eens gegoogled of je ook vuurvliegjes kon kopen ergens..... ja maar stond geen levrancier op internet dus plan niet doorgegaan......
quote:Best eng man, ik heb precies hetzelfde.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef dandybleu het volgende:
ha toen ik jong was ( en mn geld altijd over de balk smeet ) heb ik wel eens gegoogled of je ook vuurvliegjes kon kopen ergens..... ja maar stond geen levrancier op internet dus plan niet doorgegaan......
quote:Zou iemand mij daarvoor instructies kunnen pm'en?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef Panzermaus het volgende:
Kwalitatieve OP, MYV. Dank.
De hardere gesprekken bevinden zich in de IRC trouwens. Gegadigen en vertrouwden zijn welkom als het aan mij ligt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef raebyddet het volgende:
Wat is een IRC? (Ik weet het, hele domme vraag maar ik ben een vrouw dus ik mag dat)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zou iemand mij daarvoor instructies kunnen pm'en?
quote:Dit dusOp zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zou iemand mij daarvoor instructies kunnen pm'en?
quote:MibbitOp zaterdag 30 oktober 2010 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
Geen IRC client nodig, gewoon Mibbit. We zitten in een geprivatiseerd praatkanaal waar priveestelijke vertrouwelijke stuff bepraat kan worden.
quote:Heel veel Iraanse families vieren trouwens kerst
quote:Ik vind jouw muziek leuker. Echt waar.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef dandybleu het volgende:
hoi panzer.... ja ik zag gister opeens mn videootje staan op dit topic : ja het is een beetje gepruts ( verfen met klanken ) maar ik dacht ik zal hallo zeggen vanavond
ik heb een leuke week : ik ben muzikant en ik heb een coole gast leren kennen die ook muziek maakt ( en drinkt zoals ik)
dit is hem
http://soundcloud.com/michielwesseling
het is een beetje depressieve popmuziek maar ik vind het erg mooi en ik chat nu elke dag met hem.....( ha ha goed tegen de eenzaamhied ha ha )
quote:Ik zie gouden bergen en samenwerkingen tegemoet. Heeft iemand je al over Marcello ingelicht trouwens?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef dandybleu het volgende:
hoi panzer.... ja ik zag gister opeens mn videootje staan op dit topic : ja het is een beetje gepruts ( verfen met klanken ) maar ik dacht ik zal hallo zeggen vanavond
ik heb een leuke week : ik ben muzikant en ik heb een coole gast leren kennen die ook muziek maakt ( en drinkt zoals ik)
dit is hem
het is een beetje depressieve popmuziek maar ik vind het erg mooi en ik chat nu elke dag met hem.....( ha ha goed tegen de eenzaamhied ha ha )
quote:Misschien moet jij eens contact gaan zoeken met Braddie. Ook een hele toffe muzikant (keyboar/ gitaar/ drums) hier op het forum.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef dandybleu het volgende:
dit is hem
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik heb vandaag besloten vandaag te beginnen met naar kerstliedjes te luisteren.
quote:Ik kon er een week lang niet meer van slapen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef 9611Niels het volgende:
Dandybleu's liedje voor Emma WatsonIk heb er net weer van genoten.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik heb vandaag besloten vandaag te beginnen met naar kerstliedjes te luisteren.
quote:Ik heb in schrik alle drie de biggetjes verorberd en ben bij de waterput gaan liggen. En niet meer wakker geworden. Dood. En toen werd ik wakker uit mijn droom.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kon er een week lang niet meer van slapen.
quote:Het heeft echt indruk gemaakt he! Maar hier een weetje waardoor je hopelijk weer nachtrust kan vinden: hij heeft niet meer een oogje op Emma Watson heb ik vernomen. Dit zou de emotionele lading enigszins af moeten zwakken.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kon er een week lang niet meer van slapen.
quote:Zoals Rectum al zegt, maar ik zeg het nog maar een keer want als je iets gedaan wil krijgen moet je het blijven herhalen hahahahaOp zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef dandybleu het volgende:
dit is hem
quote:Welke dan wel?
quote:Mensen die haten op kerstnummers jezusallemachtig jezusmariandjoezefnogaantoe.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Welke dan wel?
Hopelijk niet van die typische kerstnummers want daar bestaat een ongeschreven regel voor: het is zo bagger als bagger kan zijn.
quote:Kom anders ook eens op de IRC.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef tho_Omas het volgende:
Hallo ik weet waar jullie wonend it is een laatste waarschuwing
quote:Ik haat kerstnummers. Zelfs artiesten die ik over het algemeen wel tof vind, krijgen het voor elkaar bagger te schijten als ze met een kerstnummer komen. Hieruit heb ik de conclusie getrokken dat kerstnummers wel slecht moeten zijn. Omdat het anders geen kerstnummer meer is.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Mensen die haten op kerstnummers jezusallemachtig jezusmariandjoezefnogaantoe.
quote:Ik ben slecht in trivia en ik kom nooit op dat irc maar ik probeer het wel even. Nu. Voor jou.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef Rectum het volgende:
Wie komt met mij trivia spelen?
http://irc.fok.nl/trivia
quote:Welke?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom anders ook eens op de IRC.
quote:Ik krijg iets van "No server tab & no channel"Op zaterdag 30 oktober 2010 00:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die van Foks. als ik je zie volgen verdere instructies wel.
quote:RT
quote:Op mobiel zijn er toch ook wel clients?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:49 schreef 9611Niels het volgende:
Nee, ik vergeet het altijdEn ik zit op mobiel dus kan niet.
quote:Gister tot 5 heOp zaterdag 30 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Niet weten van de Nachtserenades om 4 uur in de ochtend. Louter komen voor bier, tieten en.
quote:Goeden nummer, dan zal je deze vast ook wel op prijs stellen;
quote:Deze prachtige reeks.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:18 schreef dandybleu het volgende:
ha ja portishead vind ik ook super(fantastisch)
penisbaard? hoe heb ik wat gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |