quote:Op het aanraden van teddybearoegoe. Ik had eerst vliegende eekhoors maar zij bracht mij op het mooie idee voor de altijd sierlijke vlinders.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
Mooi, iemand anders maakt 'mPantsermuis is aan het slapen en ik heb angst om topics te openen.
quote:Je bent zélf een kuttopic
quote:Slotjes man, slotjes. Met een baggertopic maakt mij dat niet uit, maar het is zonde wanneer zoiets als dit ten onder gaat. Dat doet mij eraan denken dat het tijd is voor mijn wekelijkse kuttopic, even iets zoeken.
quote:Het boeit me echt geen ene flikkerOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef raebyddet het volgende:
Dit nachttopic gaat gevuld worden met liefde, eenhoorns, vlinders, mooie natuurgebieden, altijd glimlachende mensen, schattige diertjes en een glimlachende zon.
quote:Mijn excuses.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
Grammar Nazi als ik zijne struikel persoonlijk dan weer over de grammaticaal incompleet en incorrecte TT. Vlindersnachtserenade is het.
quote:Zou je alsjeblieft dit topic willen verlaten? Vergeet niet de deur achter je dicht te doen, het tochtOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen ene flikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |