quote:Mensen die haten op kerstnummers jezusallemachtig jezusmariandjoezefnogaantoe.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Welke dan wel?
Hopelijk niet van die typische kerstnummers want daar bestaat een ongeschreven regel voor: het is zo bagger als bagger kan zijn.
quote:Kom anders ook eens op de IRC.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef tho_Omas het volgende:
Hallo ik weet waar jullie wonend it is een laatste waarschuwing
quote:Ik haat kerstnummers. Zelfs artiesten die ik over het algemeen wel tof vind, krijgen het voor elkaar bagger te schijten als ze met een kerstnummer komen. Hieruit heb ik de conclusie getrokken dat kerstnummers wel slecht moeten zijn. Omdat het anders geen kerstnummer meer is.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Mensen die haten op kerstnummers jezusallemachtig jezusmariandjoezefnogaantoe.
quote:Ik ben slecht in trivia en ik kom nooit op dat irc maar ik probeer het wel even. Nu. Voor jou.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef Rectum het volgende:
Wie komt met mij trivia spelen?
http://irc.fok.nl/trivia
quote:Welke?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom anders ook eens op de IRC.
quote:Ik krijg iets van "No server tab & no channel"Op zaterdag 30 oktober 2010 00:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die van Foks. als ik je zie volgen verdere instructies wel.
quote:RT
quote:Op mobiel zijn er toch ook wel clients?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:49 schreef 9611Niels het volgende:
Nee, ik vergeet het altijdEn ik zit op mobiel dus kan niet.
quote:Gister tot 5 heOp zaterdag 30 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Niet weten van de Nachtserenades om 4 uur in de ochtend. Louter komen voor bier, tieten en.
quote:Goeden nummer, dan zal je deze vast ook wel op prijs stellen;
quote:Deze prachtige reeks.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:18 schreef dandybleu het volgende:
ha ja portishead vind ik ook super(fantastisch)
penisbaard? hoe heb ik wat gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |