quote:ok neem je knikkers mee?Op zaterdag 30 oktober 2010 05:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
oke ik w8 bij de boomhut
geen plek voor haters
quote:harde praatjes, kom bewijzen danG
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 05:49 schreef raebyddet het volgende:
[..]
harde praatjes, kom bewijzen danG
quote:ok ok, begrijpelijk.Op zaterdag 30 oktober 2010 05:54 schreef kitao het volgende:
de eén een boomhut, ik een grot.
waarom niet ?
quote:nou vertel het me eens hee? ik ben best wel nieuwsgierig hee? nou ik hoor het wel van jeOp zaterdag 30 oktober 2010 05:54 schreef Penisbaard het volgende:
raebyddet, raebyddet, jouw gebruikersnaam rijmt zo even niet op iets wat mij te binnen schiet.
quote:dandy, ben jij dat?Op zaterdag 30 oktober 2010 05:57 schreef raebyddet het volgende:
[..]
nou vertel het me eens hee? ik ben best wel nieuwsgierig hee? nou ik hoor het wel van je
oki doki
xoxoxoxoxoxoxox
quote:ha ha jij bent z0 goed hee? Je hebt me betrapt, nou ik vind het niet zo erg hoor ha ha. sommige mensen vinden dat wel heel erg en maken er een probleem van hee? maar zo ben ik niet ben best wel chill al zeg ik het zelf ha ha
quote:een deken (wat anders?)
quote:deken heet dekentje en is 8 maanden oud, kruipt al wel, heeft last van de normale babykwaaltjes, ruikt naar vanille, heeft een mooie créme-kleurige huidskleur en is zacht als de liefde van een moeder voor haar kind
quote:oh, ik wist niet dat je net moeder was geworden.Op zaterdag 30 oktober 2010 06:07 schreef raebyddet het volgende:
[..]
deken heet dekentje en is 8 maanden oud, kruipt al wel, heeft last van de normale babykwaaltjes, ruikt naar vanille, heeft een mooie créme-kleurige huidskleur en is zacht als de liefde van een moeder voor haar kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |