quote:Hard.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:22 schreef dandybleu het volgende:
ha oke ik had toevallig google alert ingesteld ( een paar weken terug ) op : edwin emanuel posse ( ik ) ik was wel benieuwd of ik ooit ergens te vinden zou zijn in google
zodoende kreeg ik een google mail van de nachtserenade
quote:het grote publiek is blind voor kwaliteit.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:28 schreef dandybleu het volgende:
hard? ha nee ik ben al blij met drie fans (dus ja ik ken alleen een paar rijke en gestoorde amerikanen en een handjevol nederlandsen )
quote:Het maakt je een harder mens.Op zaterdag 30 oktober 2010 03:07 schreef napoleonfour het volgende:
ik ben net van mijn fiets gevallen. ik lig nu toevallig in bed maar meer weet ik niet meer.
quote:Heb je al aan teddy gevraagd hoe zij mij kent ?Op zaterdag 30 oktober 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het maakt je een harder mens.
quote:Ja.Op zaterdag 30 oktober 2010 03:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je al aan teddy gevraagd hoe zij mij kent ?
quote:ja alleen volwassen kerels met een voorliefde voor vlinders mogen toetreden maar sjicks zijn altij welkom de masjol tweede prijs voor jou
quote:Ben 3 weken geleden in de grootste vlindertuin van Europa geweest, telt dat ook?Op zaterdag 30 oktober 2010 04:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja alleen volwassen kerels met een voorliefde voor vlinders mogen toetreden maar sjicks zijn altij welkom de masjol tweede prijs voor jou
quote:Gjergj Kastrioti Skanderbeg is serv die albania hou van
quote:He godverdomme kankerbenerdspaaard ga nu niet kkstoer want je betgint me echt de kkkeel uit te hanegn ja du zeg wat je denkt en ik beuk je.Op zaterdag 30 oktober 2010 04:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gjergj Kastrioti Skanderbeg is serv die albania hou van
naam van Skenderbeg moeder is ... ???
kom op albanische kontgat antwoord fliker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |