quote:Lekkere wijven man
quote:Lekker,ze is lekker
quote:Slechte reclame en alles
quote:Nee man, ze kunnen toch overal tegen, en dan gaan ze huilie huilie doen bij een haringOp vrijdag 29 oktober 2010 23:11 schreef arucard het volgende:
Ja die gast heeft daar natuurlijk ook geen zin in na zon film en nu zon promotietour.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Lol beetje geil gaan doen op't einde met die vis.
Viel me tegen ik had tieten verwacht
quote:Dit ja.
quote:Vond hem ook prima, Geenstijl kan alleen maar Wilders adoreren iets slechts en je krijgt de middelvingertOp vrijdag 29 oktober 2010 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vond dat gedicht van Ramsey Nasr juist erg goed. Alsof de gemiddelde PVV stemmer überhaupt weet wat een gedicht is.
quote:Mwah, dit kabinet fascistisch noemen als dichter des vaderlands..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vond dat gedicht van Ramsey Nasr juist erg goed. Alsof de gemiddelde PVV stemmer überhaupt weet wat een gedicht is.
quote:Het is inderdaad eenrichtingsverkeer van Geenstijl/Powned. Ons Aller Geert mag in de kamer alles uitkramen. Wordt allemaal geschaard onder 'vrijheid van meningsuiting'. Vanaf heden, en al veel langer, is Geert Wilders ook VOLKSvertegenwoordiger. Dan ga ik toch ook nog zo janken als hij zegt dat hij iets achterlijks zegt?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Vond hem ook prima, Geenstijl kan alleen maar Wilders adoreren iets slechts en je krijgt de middelvingert![]()
![]()
quote:Duidelijk. Je bent van de Linkse Kerk en je weet niet wat er leeft onder 'het volk'. Ga in therapie en lees Geenstijl, niet per se in die volgorde.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
quote:De uitleg die hij er vervolgens aan koppelde vond ik de spijker op z'n kop slaan. Viel niets tegen in te brengen. Dat kon Stef Blok (VVD) ook niet. Het is tegenwoordig blijkbaar not-done om vergelijkingen met de tweede wereldoorlog, in welke vorm dan ook, te maken. Alsof zoiets in de toekomst nooit meer zal voorkomen. Dan vraag ik me toch aan waar ze die wijsheid vandaan halen...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Mwah, dit kabinet fascistisch noemen als dichter des vaderlands..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:24 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Duidelijk. Je bent van de Linkse Kerk en je weet niet wat er leeft onder 'het volk'. Ga in therapie en lees Geenstijl, niet per se in die volgorde.
quote:Heel goed, nu je werkwoordsvervoegingen (en begrijpend lezen) nog.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dus omdat 'het volk' een totaal verkeerd beeld heeft van de politiek, zowel landelijk als Europees, moet ik me hier maar achter scharen? Ga toch weg. Ik ben iemand die de politiek en politieke partijen op een goed doordachte manier beoordeel. Dat 'het volk' dit blijkbaar niet doe, is voor mij geen reden om hier ook maar enige vorm van sympathie mee te hebben.
quote:Vallen over een tikfout. Ik ben zeer onder de indruk!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Heel goed, nu je werkwoordsvervoegingen (en begrijpend lezen) nog.
quote:Ik zie de onderhuidse spanningen tussen Frankrijk en Duitsland niet, om maar eens één van de hoofdoorzaken te noemen van WO2. Kan zijn dat ik wat mis, maargoed.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De uitleg die hij er vervolgens aan koppelde vond ik de spijker op z'n kop slaan. Viel niets tegen in te brengen. Dat kon Stef Blok (VVD) ook niet. Het is tegenwoordig blijkbaar not-done om vergelijkingen met de tweede wereldoorlog, in welke vorm dan ook, te maken. Alsof zoiets in de toekomst nooit meer zal voorkomen. Dan vraag ik me toch aan waar ze die wijsheid vandaan halen...
Beetje erg goedkope televisie...Als je genoeg mensen vraagt en een beetje creatief knipt kun je van elk onderwerp wel zoiets makenquote:
Truequote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beetje erg goedkope televisie...Als je genoeg mensen vraagt en een beetje creatief knipt kun je van elk onderwerp wel zoiets maken
Het is gewoon Hart van Nederland op de publieke omroepquote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beetje erg goedkope televisie...Als je genoeg mensen vraagt en een beetje creatief knipt kun je van elk onderwerp wel zoiets maken
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Mwah, dit kabinet fascistisch noemen als dichter des vaderlands..
Die blijft het mooiste. Wel een goedkope invulling van zendtijd. Eerst maandag mensen vragen over voorkennis. Nu zonet weer kennis testen.quote:
Een echte aanwinst voor de PO dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat die blijft het mooiste. Wel een goedkope invulling van tijd. Eerst maandag mensen vragen over voorkennis. Nu zonet weer kennis testen.
He, niet spotten met Rene Zoutketel.quote:
Een poging om kunst en de actie er omheen nog belachelijker te maken.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef Meddo het volgende:
wat moest dat laatste dan voorstellen?
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 23:09 schreef Tism het volgende:
Die activist met z'n I-pad op een stokkie was wel lachen..
Totaal niet te lezen van een afstand. Belachelijk ideequote:Op donderdag 11 november 2010 23:09 schreef Tism het volgende:
Die activist met z'n I-pad op een stokkie was wel lachen..
Erger je er niet aan, stel de verwachtingen niet te hoog op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:07 schreef Gorill0r het volgende:
Wat is het de laatste dagen toch een waardeloos programma he jongens
Voegt nog steeds weinig toe aan de PO.
Het blijft de vraag wat dit nu toevoegt aan de PO.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Erger je er niet aan, stel de verwachtingen niet te hoog op.
Dat doe ik ook...
Alweer geen webcam weekly.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:13 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop toch Rene Zoutketel weer vanavond, dat maakt een hoop goed.
Grappig zegquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef marcodej het volgende:
"Hier in Zeeland zeggen ze: Luctor et Emergo!"
"Wat betekent dat? Ik pies in uw brievenbus?"
quote:Op maandag 15 november 2010 17:29 schreef Opa2012 het volgende:
PowNed was weer geweldig en met unieke reportages die je nergens anders ziet dus ze zijn wel degelijk een verrijking en verbetering voor de (publieke) omroep. Ze lijken een beetje op de vpro uit mijn tijd.
Verder is Jojanneke natuurlijk een geweldige toevoeging en een enorme aanwinst met haar lekkere brutale snoetje.
Gisteren heb ik haar niet gezien hoor. Op yt kon ik dat filmpje niet vinden van die kebabneger. Iemand anders wel?quote:Op maandag 15 november 2010 17:29 schreef Opa2012 het volgende:
PowNed was weer geweldig en met unieke reportages die je nergens anders ziet dus ze zijn wel degelijk een verrijking en verbetering voor de (publieke) omroep. Ze lijken een beetje op de vpro uit mijn tijd.
Verder is Jojanneke natuurlijk een geweldige toevoeging en een enorme aanwinst met haar lekkere brutale snoetje.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef overflow- het volgende:
400.000 kijkers. Daar mogen ze erg tevreden mee zijn lijkt me
.
2x zoveel voor pownews dan voor Paul de Leeuwquote:2159
MADIWODOVRIJDAGSHOW
1,6 3,8 241.000
2250
POWNEWS
2,9 8,8 442.000
Ik dacht dat Paul zou stoppen als de kijkcijfers niet aantrokkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef Paul het volgende:
[..]
2x zoveel voor pownews dan voor Paul de Leeuw
Idd, wel goed dat Geenstijl ook eens de PVV aanpaktquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij defineert 'niveau hebben' als 'de kont van de PVV likken.'
Ik hoop dat ze de hele kamer van links tot rechts gaan doorlichten. Open die beerput!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, wel goed dat Geenstijl ook eens de PVV aanpakt
Ik vond juist het politieke item te langdradig en uitgekauwd. Daardoor was er te weinig aandacht voor andere belangrijke zaken maar ook deze uitzending was natuurlijk weer fenomenaal!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:06 schreef Gorill0r het volgende:
Beste een prima uitzending weer. Zolang het over politiek gaat is het goed te doen maar de andere items voegen totaal niets toe.
ik vond dat juist erg kinderachtig. die filmmaker had gewoon kunnen zeggen dat er altijd meerdere kanten aan een verhaal zitten oid, wat ook zo is. powned doet alsof alles heel zwart-wit is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef marcodej het volgende:
Die filmmaker ging compleet nat, alleen dat al maakte het tot een prima uitzending.
Erg goed ja. Vooral ook omdat GS aanleiding was voor de arrestatie van die 2 daders.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef marcodej het volgende:
Die filmmaker ging compleet nat, alleen dat al maakte het tot een prima uitzending.
Dan had hij dat moeten zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond dat juist erg kinderachtig. die filmmaker had gewoon kunnen zeggen dat er altijd meerdere kanten aan een verhaal zitten oid, wat ook zo is. powned doet alsof alles heel zwart-wit is.
Weinig te beleven in politiek Den Haag vandaag. Dan is de uitzending gelijk een heel stuk minder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef yvonne het volgende:
Vond het vanavond nou juist een van de mindere, beetje afgeraffeld, eind van de week?
Daar vind ik ze het leukst. rest is mwah, maar genoeg om te blijven kijken iig. Verstrooiend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Weinig te beleven in politiek Den Haag vandaag. Dan is de uitzending gelijk een heel stuk minder.
De vrijdagmiddagborrel kon niet uitgesteld worden. Ik merk wel dat ik steeds vaker schakel om het mee te pikken, het is toch wel leuk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef yvonne het volgende:
Vond het vanavond nou juist een van de mindere, beetje afgeraffeld, eind van de week?
Ach, je moet wat. Er is weinig anders vandaag.quote:Op maandag 22 november 2010 22:54 schreef Gorill0r het volgende:
KankerjodenOnzinnige item weer.
En Hulzebos niet bij elfstedentochmonster nieuws.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, je moet wat. Er is weinig anders vandaag.
Er komt toch geen elfstedentocht.quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef henkde_j het volgende:
Belachelijk dat ze niet mee mogen schaatsen. Maarja, die Friezen kennende komt dat wel goed
Dat is dan ook wel heeeeeeel makkelijk scorenquote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef Gorill0r het volgende:
Dit groenlinks itempje is dan wel weer leuk
Dat roodharige meisje kwam lekker uit haar woordenquote:
Als je dat voor dit publiek zegt dan is het een bewuste "troll" actie hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef henkde_j het volgende:
Bolkenstein, troll koning!![]()
Jammer alleen dat hij het meent
Met dat glaasje jus d'orange.quote:
Bij live programma's gaat daar ook iets meer tijd overheen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:21 schreef Schanulleke het volgende:
Hmmm, net gemist. Wel jammer dat Powned niet direct de netwerkgeneratie bediend en alles meteen online zet.
hij powned dat publiek echt keihard, wat een koningquote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef henkde_j het volgende:
Bolkenstein, troll koning!![]()
Jammer alleen dat hij het meent
Wie zegt dat het live isquote:Op maandag 22 november 2010 23:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij live programma's gaat daar ook iets meer tijd overheen.
hier doen ze het weer maar nu in de uitzendingquote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef fespo het volgende:
ze moeten echt eens stoppen met die verkapte grappen.
zoals een blikje bier openen na de uitzending
Ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vaag ik heb get gewoon ooit aangevraagd en gekregen
Klopt, Yvonne is geen hersenloze brulaap!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij behoort ook niet tot de PowNed doelgroep
wel jammer dat je weinig zag van de interviewster:quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:34 schreef jimjim1983 het volgende:
fantastisch item over die kat von dals er niemand raar reageert of als ze niks vervelends kunnen zeggen dan is het gelijk geen zak aan. een normaal item maken kunnen ze niet.
preciesquote:Op woensdag 1 december 2010 00:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
wel jammer dat je weinig zag van de interviewster:
[ afbeelding ]
. Dit moest een grappige parodie zijn op man bijt hond ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar sloeg het op dan? Ik had het begin niet gezien
Hij noemde het man bijt christenhond...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:32 schreef TLC het volgende:
Man bijt hond verwisselen met Nu we er toch zijn
http://www.powned.tv/overpowned/blog/2010/12/groene_fail.htmlquote:Op woensdag 1 december 2010 23:20 schreef DaverzNL het volgende:
Beetje flauw inderdaad van die aardige man. Gaat helemaal speciaal voor hem een eitje bakken, en Rutger doet niets anders dan hem afzeiken. Vind ik toch jammer. Politici mag je afzeiken en hard aanpakken, dit was gewoon een goeie vent.
Iemand trouwens die link naar die Groene-Amterdammer-politici lijst gevonden? Kom er niet door heen op dat onoverzichtelijke powned.tv
Rutger moet gigantisch in elkeer gemept worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:15 schreef marcodej het volgende:
Rutger moet dat eens bij Roma gaan doen, of een vervelende Marokkaan ipv deze aardige mensen.
Ik hoop het wel ja. Anders was het item niet leuk, maar gewoon onbeschoft. -1quote:Op donderdag 2 december 2010 11:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik mag hopen dat die Barnevelders ook acteurs waren.
Parodie op de VARA die in mijn tijd ook zulke items uitzond onder de linkse populaire noemer "christenen bashen". Verder natuurlijk weer fantástico!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:25 schreef planethugo het volgende:
ik zapte in toen dat item bezig was. Wat was daar de bedoeling van?
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Parodie op de VARA die in mijn tijd ook zulke items uitzond onder de linkse populaire noemer "christenen bashen". Verder natuurlijk weer fantástico!
Nee, moet dat dan? Waarom zou je geen Barnevelders in de maling mogen nemen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
maar er was verder geen aanleiding voor?
Wie wordt er in de maling genomen dan? Die man wordt alleen beledigd, Rutger komt over als een lul. De humor ontgaat me een beetje.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan? Waarom zou je geen Barnevelders in de maling mogen nemen.
Dit had niks met in de maling nemen te maken.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan? Waarom zou je geen Barnevelders in de maling mogen nemen.
Belediging en humor liggen nu eenmaal heel erg dicht bij elkaar en is zeer subjectief. Wat voor de een humor is kan voor een ander een belediging zijn. Als het niet jouw humor is dan moet je gewoon niet kijken, dan hou je het bij André van Duin ofzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wie wordt er in de maling genomen dan? Die man wordt alleen beledigd, Rutger komt over als een lul. De humor ontgaat me een beetje.
Nou, een belediging is het zeker, daar is niks subjectiefs aan.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Belediging en humor liggen nu eenmaal heel erg dicht bij elkaar en is zeer subjectief. Wat voor de een humor is kan voor een ander een belediging zijn. Als het niet jouw humor is dan moet je gewoon niet kijken, dan hou je het bij André van Duin ofzo.
Dat jij het maar niets vond is juist een bewijs dat het een uitstekend stukje was. Verder ben jij nog erger met je Roma's; er zijn namelijk ook fatsoenlijke Roma gezinnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit had niks met in de maling nemen te maken.
Het was absoluut geen belediging en daar ben jij extreem subjectief in. Dus om je tere zieltje te beschermen stel ik voor dat je niet meer naar PowNews kijkt maar nog uitsluitend naar de vara en het kinderjournaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou, een belediging is het zeker, daar is niks subjectiefs aan.
Dit was juist een typisch VARA-item. Gewoon tegen alles aantrappen wat niet in hun straatje ligt.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Het was absoluut geen belediging en daar ben jij extreem subjectief in. Dus om je tere zieltje te beschermen stel ik voor dat je niet meer naar PowNews kijkt maar nog uitsluitend naar de vara en het kinderjournaal.
Euh neequote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef eriksd het volgende:
Wat een stelletje moraalridder hier zeg. Alsof dat item niet gescript was. Die mensen hadden zelf de grootste lol.
Echt om moe van te worden soms.
Sorry, ik moest net, toen ik die mensen weer in beeld zag, hard lachen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit was juist een typisch VARA-item. Gewoon tegen alles aantrappen wat niet in hun straatje ligt.
PowNews waardeer ik meestal wel.
Maar kom op zeg. Als je bezoek bent bij iemand en vervolgens het interieur gaat afzeiken en daarna al het eten en drinken, dan wordt dat doorgaans als beledigend opgevat. Wellicht subjectief, maar ik denk dat vrijwel iedereen het wel met me eens is.
PowNed #13: Waar linksmenschen huilie huilie doen en rechts reltquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef Toad het volgende:
Nep of niet. Ik blijf me afvragen wat ze nou met dat item wilde. Het had een beetje groep 8 laten we eens belletje trekken niveau.
Overigens hadden ze gister ook een blunder met die lijst van De Groene.
Het was zeker niet nep. Dit is makkelijk tv maken. Je probeert het bij een zooi deuren tot je beet hebt.quote:
Je vergeet heaumeaux en kudt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik verwacht niet veel anders meer van de uitvinders van "pliesie" en "ga es deaudt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |