Idd, wel goed dat Geenstijl ook eens de PVV aanpaktquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij defineert 'niveau hebben' als 'de kont van de PVV likken.'
Ik hoop dat ze de hele kamer van links tot rechts gaan doorlichten. Open die beerput!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, wel goed dat Geenstijl ook eens de PVV aanpakt
Ik vond juist het politieke item te langdradig en uitgekauwd. Daardoor was er te weinig aandacht voor andere belangrijke zaken maar ook deze uitzending was natuurlijk weer fenomenaal!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:06 schreef Gorill0r het volgende:
Beste een prima uitzending weer. Zolang het over politiek gaat is het goed te doen maar de andere items voegen totaal niets toe.
ik vond dat juist erg kinderachtig. die filmmaker had gewoon kunnen zeggen dat er altijd meerdere kanten aan een verhaal zitten oid, wat ook zo is. powned doet alsof alles heel zwart-wit is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef marcodej het volgende:
Die filmmaker ging compleet nat, alleen dat al maakte het tot een prima uitzending.
Erg goed ja. Vooral ook omdat GS aanleiding was voor de arrestatie van die 2 daders.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef marcodej het volgende:
Die filmmaker ging compleet nat, alleen dat al maakte het tot een prima uitzending.
Dan had hij dat moeten zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond dat juist erg kinderachtig. die filmmaker had gewoon kunnen zeggen dat er altijd meerdere kanten aan een verhaal zitten oid, wat ook zo is. powned doet alsof alles heel zwart-wit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |