Rutger moet gigantisch in elkeer gemept worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:15 schreef marcodej het volgende:
Rutger moet dat eens bij Roma gaan doen, of een vervelende Marokkaan ipv deze aardige mensen.
Ik hoop het wel ja. Anders was het item niet leuk, maar gewoon onbeschoft. -1quote:Op donderdag 2 december 2010 11:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik mag hopen dat die Barnevelders ook acteurs waren.
Parodie op de VARA die in mijn tijd ook zulke items uitzond onder de linkse populaire noemer "christenen bashen". Verder natuurlijk weer fantástico!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:25 schreef planethugo het volgende:
ik zapte in toen dat item bezig was. Wat was daar de bedoeling van?
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Parodie op de VARA die in mijn tijd ook zulke items uitzond onder de linkse populaire noemer "christenen bashen". Verder natuurlijk weer fantástico!
Nee, moet dat dan? Waarom zou je geen Barnevelders in de maling mogen nemen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
maar er was verder geen aanleiding voor?
Wie wordt er in de maling genomen dan? Die man wordt alleen beledigd, Rutger komt over als een lul. De humor ontgaat me een beetje.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan? Waarom zou je geen Barnevelders in de maling mogen nemen.
Dit had niks met in de maling nemen te maken.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan? Waarom zou je geen Barnevelders in de maling mogen nemen.
Belediging en humor liggen nu eenmaal heel erg dicht bij elkaar en is zeer subjectief. Wat voor de een humor is kan voor een ander een belediging zijn. Als het niet jouw humor is dan moet je gewoon niet kijken, dan hou je het bij André van Duin ofzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wie wordt er in de maling genomen dan? Die man wordt alleen beledigd, Rutger komt over als een lul. De humor ontgaat me een beetje.
Nou, een belediging is het zeker, daar is niks subjectiefs aan.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Belediging en humor liggen nu eenmaal heel erg dicht bij elkaar en is zeer subjectief. Wat voor de een humor is kan voor een ander een belediging zijn. Als het niet jouw humor is dan moet je gewoon niet kijken, dan hou je het bij André van Duin ofzo.
Dat jij het maar niets vond is juist een bewijs dat het een uitstekend stukje was. Verder ben jij nog erger met je Roma's; er zijn namelijk ook fatsoenlijke Roma gezinnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit had niks met in de maling nemen te maken.
Het was absoluut geen belediging en daar ben jij extreem subjectief in. Dus om je tere zieltje te beschermen stel ik voor dat je niet meer naar PowNews kijkt maar nog uitsluitend naar de vara en het kinderjournaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou, een belediging is het zeker, daar is niks subjectiefs aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |