Alweer geen webcam weekly.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:13 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop toch Rene Zoutketel weer vanavond, dat maakt een hoop goed.
Grappig zegquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef marcodej het volgende:
"Hier in Zeeland zeggen ze: Luctor et Emergo!"
"Wat betekent dat? Ik pies in uw brievenbus?"
quote:Op maandag 15 november 2010 17:29 schreef Opa2012 het volgende:
PowNed was weer geweldig en met unieke reportages die je nergens anders ziet dus ze zijn wel degelijk een verrijking en verbetering voor de (publieke) omroep. Ze lijken een beetje op de vpro uit mijn tijd.
Verder is Jojanneke natuurlijk een geweldige toevoeging en een enorme aanwinst met haar lekkere brutale snoetje.
Gisteren heb ik haar niet gezien hoor. Op yt kon ik dat filmpje niet vinden van die kebabneger. Iemand anders wel?quote:Op maandag 15 november 2010 17:29 schreef Opa2012 het volgende:
PowNed was weer geweldig en met unieke reportages die je nergens anders ziet dus ze zijn wel degelijk een verrijking en verbetering voor de (publieke) omroep. Ze lijken een beetje op de vpro uit mijn tijd.
Verder is Jojanneke natuurlijk een geweldige toevoeging en een enorme aanwinst met haar lekkere brutale snoetje.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef overflow- het volgende:
400.000 kijkers. Daar mogen ze erg tevreden mee zijn lijkt me
.
2x zoveel voor pownews dan voor Paul de Leeuwquote:2159
MADIWODOVRIJDAGSHOW
1,6 3,8 241.000
2250
POWNEWS
2,9 8,8 442.000
Ik dacht dat Paul zou stoppen als de kijkcijfers niet aantrokkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef Paul het volgende:
[..]
2x zoveel voor pownews dan voor Paul de Leeuw
Idd, wel goed dat Geenstijl ook eens de PVV aanpaktquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij defineert 'niveau hebben' als 'de kont van de PVV likken.'
Ik hoop dat ze de hele kamer van links tot rechts gaan doorlichten. Open die beerput!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, wel goed dat Geenstijl ook eens de PVV aanpakt
Ik vond juist het politieke item te langdradig en uitgekauwd. Daardoor was er te weinig aandacht voor andere belangrijke zaken maar ook deze uitzending was natuurlijk weer fenomenaal!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:06 schreef Gorill0r het volgende:
Beste een prima uitzending weer. Zolang het over politiek gaat is het goed te doen maar de andere items voegen totaal niets toe.
ik vond dat juist erg kinderachtig. die filmmaker had gewoon kunnen zeggen dat er altijd meerdere kanten aan een verhaal zitten oid, wat ook zo is. powned doet alsof alles heel zwart-wit is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef marcodej het volgende:
Die filmmaker ging compleet nat, alleen dat al maakte het tot een prima uitzending.
Erg goed ja. Vooral ook omdat GS aanleiding was voor de arrestatie van die 2 daders.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef marcodej het volgende:
Die filmmaker ging compleet nat, alleen dat al maakte het tot een prima uitzending.
Dan had hij dat moeten zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond dat juist erg kinderachtig. die filmmaker had gewoon kunnen zeggen dat er altijd meerdere kanten aan een verhaal zitten oid, wat ook zo is. powned doet alsof alles heel zwart-wit is.
Weinig te beleven in politiek Den Haag vandaag. Dan is de uitzending gelijk een heel stuk minder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef yvonne het volgende:
Vond het vanavond nou juist een van de mindere, beetje afgeraffeld, eind van de week?
Daar vind ik ze het leukst. rest is mwah, maar genoeg om te blijven kijken iig. Verstrooiend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Weinig te beleven in politiek Den Haag vandaag. Dan is de uitzending gelijk een heel stuk minder.
De vrijdagmiddagborrel kon niet uitgesteld worden. Ik merk wel dat ik steeds vaker schakel om het mee te pikken, het is toch wel leuk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef yvonne het volgende:
Vond het vanavond nou juist een van de mindere, beetje afgeraffeld, eind van de week?
Ach, je moet wat. Er is weinig anders vandaag.quote:Op maandag 22 november 2010 22:54 schreef Gorill0r het volgende:
KankerjodenOnzinnige item weer.
En Hulzebos niet bij elfstedentochmonster nieuws.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, je moet wat. Er is weinig anders vandaag.
Er komt toch geen elfstedentocht.quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef henkde_j het volgende:
Belachelijk dat ze niet mee mogen schaatsen. Maarja, die Friezen kennende komt dat wel goed
Dat is dan ook wel heeeeeeel makkelijk scorenquote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef Gorill0r het volgende:
Dit groenlinks itempje is dan wel weer leuk
Dat roodharige meisje kwam lekker uit haar woordenquote:
Als je dat voor dit publiek zegt dan is het een bewuste "troll" actie hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef henkde_j het volgende:
Bolkenstein, troll koning!![]()
Jammer alleen dat hij het meent
Met dat glaasje jus d'orange.quote:
Bij live programma's gaat daar ook iets meer tijd overheen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:21 schreef Schanulleke het volgende:
Hmmm, net gemist. Wel jammer dat Powned niet direct de netwerkgeneratie bediend en alles meteen online zet.
hij powned dat publiek echt keihard, wat een koningquote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef henkde_j het volgende:
Bolkenstein, troll koning!![]()
Jammer alleen dat hij het meent
Wie zegt dat het live isquote:Op maandag 22 november 2010 23:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij live programma's gaat daar ook iets meer tijd overheen.
hier doen ze het weer maar nu in de uitzendingquote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef fespo het volgende:
ze moeten echt eens stoppen met die verkapte grappen.
zoals een blikje bier openen na de uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |