Weinig te beleven in politiek Den Haag vandaag. Dan is de uitzending gelijk een heel stuk minder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef yvonne het volgende:
Vond het vanavond nou juist een van de mindere, beetje afgeraffeld, eind van de week?
Daar vind ik ze het leukst. rest is mwah, maar genoeg om te blijven kijken iig. Verstrooiend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Weinig te beleven in politiek Den Haag vandaag. Dan is de uitzending gelijk een heel stuk minder.
De vrijdagmiddagborrel kon niet uitgesteld worden. Ik merk wel dat ik steeds vaker schakel om het mee te pikken, het is toch wel leuk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef yvonne het volgende:
Vond het vanavond nou juist een van de mindere, beetje afgeraffeld, eind van de week?
Ach, je moet wat. Er is weinig anders vandaag.quote:Op maandag 22 november 2010 22:54 schreef Gorill0r het volgende:
KankerjodenOnzinnige item weer.
En Hulzebos niet bij elfstedentochmonster nieuws.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, je moet wat. Er is weinig anders vandaag.
Er komt toch geen elfstedentocht.quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef henkde_j het volgende:
Belachelijk dat ze niet mee mogen schaatsen. Maarja, die Friezen kennende komt dat wel goed
Dat is dan ook wel heeeeeeel makkelijk scorenquote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef Gorill0r het volgende:
Dit groenlinks itempje is dan wel weer leuk
Dat roodharige meisje kwam lekker uit haar woordenquote:
Als je dat voor dit publiek zegt dan is het een bewuste "troll" actie hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef henkde_j het volgende:
Bolkenstein, troll koning!![]()
Jammer alleen dat hij het meent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |