Dit was juist een typisch VARA-item. Gewoon tegen alles aantrappen wat niet in hun straatje ligt.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Het was absoluut geen belediging en daar ben jij extreem subjectief in. Dus om je tere zieltje te beschermen stel ik voor dat je niet meer naar PowNews kijkt maar nog uitsluitend naar de vara en het kinderjournaal.
Euh neequote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef eriksd het volgende:
Wat een stelletje moraalridder hier zeg. Alsof dat item niet gescript was. Die mensen hadden zelf de grootste lol.
Echt om moe van te worden soms.
Sorry, ik moest net, toen ik die mensen weer in beeld zag, hard lachen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit was juist een typisch VARA-item. Gewoon tegen alles aantrappen wat niet in hun straatje ligt.
PowNews waardeer ik meestal wel.
Maar kom op zeg. Als je bezoek bent bij iemand en vervolgens het interieur gaat afzeiken en daarna al het eten en drinken, dan wordt dat doorgaans als beledigend opgevat. Wellicht subjectief, maar ik denk dat vrijwel iedereen het wel met me eens is.
PowNed #13: Waar linksmenschen huilie huilie doen en rechts reltquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef Toad het volgende:
Nep of niet. Ik blijf me afvragen wat ze nou met dat item wilde. Het had een beetje groep 8 laten we eens belletje trekken niveau.
Overigens hadden ze gister ook een blunder met die lijst van De Groene.
Het was zeker niet nep. Dit is makkelijk tv maken. Je probeert het bij een zooi deuren tot je beet hebt.quote:
Je vergeet heaumeaux en kudt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik verwacht niet veel anders meer van de uitvinders van "pliesie" en "ga es deaudt"
Ja ja zo zo idd maar goed het zal je maar gebeuren als hulpSint dat je dubbel verschijnt, maar aangezien ie het er op de telefoon al over had denk ik dat het in scene is gezet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:12 schreef BasEnAad het volgende:
Weer een slechte beurt van Rutger bij Sinterklaas.
Humor is iets anders dan shockeren en zeker niet over de rug van kinderen.
Ik hoop dat ze niet zo doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |