quote:Lekkere wijven man
quote:Lekker,ze is lekker
quote:Slechte reclame en alles
quote:Nee man, ze kunnen toch overal tegen, en dan gaan ze huilie huilie doen bij een haringOp vrijdag 29 oktober 2010 23:11 schreef arucard het volgende:
Ja die gast heeft daar natuurlijk ook geen zin in na zon film en nu zon promotietour.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Lol beetje geil gaan doen op't einde met die vis.
Viel me tegen ik had tieten verwacht
quote:Dit ja.
quote:Vond hem ook prima, Geenstijl kan alleen maar Wilders adoreren iets slechts en je krijgt de middelvingertOp vrijdag 29 oktober 2010 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vond dat gedicht van Ramsey Nasr juist erg goed. Alsof de gemiddelde PVV stemmer überhaupt weet wat een gedicht is.
quote:Mwah, dit kabinet fascistisch noemen als dichter des vaderlands..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vond dat gedicht van Ramsey Nasr juist erg goed. Alsof de gemiddelde PVV stemmer überhaupt weet wat een gedicht is.
quote:Het is inderdaad eenrichtingsverkeer van Geenstijl/Powned. Ons Aller Geert mag in de kamer alles uitkramen. Wordt allemaal geschaard onder 'vrijheid van meningsuiting'. Vanaf heden, en al veel langer, is Geert Wilders ook VOLKSvertegenwoordiger. Dan ga ik toch ook nog zo janken als hij zegt dat hij iets achterlijks zegt?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Vond hem ook prima, Geenstijl kan alleen maar Wilders adoreren iets slechts en je krijgt de middelvingert![]()
![]()
quote:Duidelijk. Je bent van de Linkse Kerk en je weet niet wat er leeft onder 'het volk'. Ga in therapie en lees Geenstijl, niet per se in die volgorde.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
quote:De uitleg die hij er vervolgens aan koppelde vond ik de spijker op z'n kop slaan. Viel niets tegen in te brengen. Dat kon Stef Blok (VVD) ook niet. Het is tegenwoordig blijkbaar not-done om vergelijkingen met de tweede wereldoorlog, in welke vorm dan ook, te maken. Alsof zoiets in de toekomst nooit meer zal voorkomen. Dan vraag ik me toch aan waar ze die wijsheid vandaan halen...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Mwah, dit kabinet fascistisch noemen als dichter des vaderlands..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:24 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Duidelijk. Je bent van de Linkse Kerk en je weet niet wat er leeft onder 'het volk'. Ga in therapie en lees Geenstijl, niet per se in die volgorde.
quote:Heel goed, nu je werkwoordsvervoegingen (en begrijpend lezen) nog.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dus omdat 'het volk' een totaal verkeerd beeld heeft van de politiek, zowel landelijk als Europees, moet ik me hier maar achter scharen? Ga toch weg. Ik ben iemand die de politiek en politieke partijen op een goed doordachte manier beoordeel. Dat 'het volk' dit blijkbaar niet doe, is voor mij geen reden om hier ook maar enige vorm van sympathie mee te hebben.
quote:Vallen over een tikfout. Ik ben zeer onder de indruk!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Heel goed, nu je werkwoordsvervoegingen (en begrijpend lezen) nog.
quote:Ik zie de onderhuidse spanningen tussen Frankrijk en Duitsland niet, om maar eens één van de hoofdoorzaken te noemen van WO2. Kan zijn dat ik wat mis, maargoed.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De uitleg die hij er vervolgens aan koppelde vond ik de spijker op z'n kop slaan. Viel niets tegen in te brengen. Dat kon Stef Blok (VVD) ook niet. Het is tegenwoordig blijkbaar not-done om vergelijkingen met de tweede wereldoorlog, in welke vorm dan ook, te maken. Alsof zoiets in de toekomst nooit meer zal voorkomen. Dan vraag ik me toch aan waar ze die wijsheid vandaan halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |