quote:Zou je denken, 2 nachten doorhalen en 40 blikjes energietroepOp donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef MASD het volgende:
Nah, vrijwel onmogelijk. Je hebt nu wel een ontzettende suikerrush. Succes, morgen is het weer okay.
quote:Wou ik net posten.Op donderdag 28 oktober 2010 21:25 schreef MASD het volgende:
Pas wel op dat je hart regelmatig blijft kloppen. Bij onzekerheid de telefoon dicht bij je houden.
quote:Morgen voel je je wel weer okPer blikje van 250 ml bevat het ongeveer 20 gram suiker, 1000 mg taurine, 600 mg glucuronolacton, B-complex vitamines en 80 mg zuivere cafeïne. Deze hoeveelheid cafeïne staat ongeveer gelijk aan één grote kop koffie (100 mg / 220 ml) of twee a drie blikjes cola (33 mg / 0,33 liter). Red Bull bevat onder andere de stof pantotheenzuur.
Er bestaan tal van geruchten over het merk. Het meest gekende is heel zeker het gerucht dat de één van de hoofdbestanddelen, taurine, uit de testikels van een stier gewonnen wordt. Het aminozuur taurine wordt echter industrieel uit etheen, ammoniak en natriumsulfiet gesynthetiseerd.
quote:LD50 (ratten) (oraal) 355 mg/kgOp donderdag 28 oktober 2010 21:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
40 x 80mg cafeïne = 3200 mg cafeïne.
Aanbevolen wordt om maximaal 500 mg per dag te gebruiken.
Alvast gefeliciteerd met je Darwin-award!
quote:Klopt, maar ik wilde het zo graag posten.Op donderdag 28 oktober 2010 21:32 schreef MASD het volgende:
[..]
LD50 (ratten) (oraal) 355 mg/kg
LD50 (konijnen) (oraal) 246 mg/kg
Stel, wij nemen 300 mg/kg. Ik gok dat TS 65 kilogram is. Dan kan hij ongeveer 19500 mg hebben voor hij het loodje legt. Dat komt overeen met ongeveer 250 blikjes.
quote:Lever verneuken? Hoe dat dan?Op donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, je kan een trip krijgen bij teveel energy drink. Daarnaast kan 40 ook redelijk je lever verneuken en is het erg slecht voor je vochtbalans.
quote:Haha nou drie dagen gewerkt, de twee nachten doorgehaald op de dansvloer.. Ik zou dan ( normaal ) best wel redelijk snel slapenOp donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef Eenskijken het volgende:
nou wow, 2 dagen achter elkaar op. Dat is geen wereldprestatie ofzo. Tuurlijk zou je een beetje moe moeten zijn maar meteen in slaap vallen? Nah is ook niet noodzakelijk. Komt vanzelf weer goed
quote:Was al even op internet aan het kijken maar kon zo gauw niet echt iets vinden.. M'n denkcapaciteit werkt volgens mij op halve snelheid en m'n concentratievermogen is ook ehhh zo goed als weg..Op donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef MultiBanaan het volgende:
Teveel van dat spul is nooit goed, dat weet ik wel, moet je even op internet kijken anders wat de effecten ervan zijn. Maar waarom ben je al sinds dinsdag op? Weddenschap aan het spelen/verloren?
quote:Ja zo voelt het dus ook echt. Heb al wel vaker pillen of pep gedaan, en die 'rush' heb ik nu ook in m'n hoofd. Alsof ik kei hard ga, en m'n ogen springen zowat uit m'n kassen..Op donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef LostFormat het volgende:
Kan je beter ergens een grammetje pep halen.
quote:Heb wel af en toe wat hartkloppingen.. Maar zo lang ie het doet kan dat niet zo'n kwaad toch?Op donderdag 28 oktober 2010 21:25 schreef MASD het volgende:
Pas wel op dat je hart regelmatig blijft kloppen. Bij onzekerheid de telefoon dicht bij je houden.
quote:Je leeft dan iig nog wel.Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Mylene het volgende:
Als je je hart ziet kloppen is er iets niet goed.
quote:Vast door merken als Red Bull en BullitHet meest gekende is heel zeker het gerucht dat de één van de hoofdbestanddelen, taurine, uit de testikels van een stier gewonnen wordt.
quote:zie je bij mij altijdOp donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Mylene het volgende:
Als je je hart ziet kloppen is er iets niet goed.
quote:Met pep heb je het dan vast ook wel eens gehad dat je mentaal moe bent maar lichamelijk niet in staat om te slapen. Vaak lig je dan uren wakker. Denk dat dat nu ook het geval zal zijn. Kwestie van uitzitten Hoop voor je dat je morgen vrij bent.Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef FeestBoek het volgende:
Ja zo voelt het dus ook echt. Heb al wel vaker pillen of pep gedaan, en die 'rush' heb ik nu ook in m'n hoofd. Alsof ik kei hard ga, en m'n ogen springen zowat uit m'n kassen..
M'n manager vroeg vandaag tijdens werkoverleg serieus of ik drugs op had, want ik keek zo wild :s
[..]
Heb wel af en toe wat hartkloppingen.. Maar zo lang ie het doet kan dat niet zo'n kwaad toch?
quote:Maken ze dat weer aan bij de tandarts dan?Op donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef Habork het volgende:
Ik zou ook even de tandarts bellen, geloof niet dat je nog veel tandglazuur over hebt.
quote:Alles eruit en kunstgebit kunnen ze wel.Op donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maken ze dat weer aan bij de tandarts dan?
quote:Ik zou me eerder zorgen maken als m'n hart niet zou kloppen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zie je bij mij altijd
is dat erg dan?
quote:idd... lekker triest trouwens om zoveel van die troep te drinken. TS is 13 ofzo.Op donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef DeBassist het volgende:
daarnaast 40x126 kcal= 5040kcal![]()
en dat alleen aan drinken
quote:Je voelt 'm niet?Op donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zie je bij mij altijd
is dat erg dan?
quote:Net zoals roken vroeger stoer was is dit tegenwoordig stoer?Op donderdag 28 oktober 2010 21:42 schreef Hydrogeny het volgende:
Ach in 3 dagen don't worry... heb in 15 minuten 8 blikjes cocaine gedronken (niet aan te raden).
quote:Ben op het moment én mentaal, én lichamelijk uitgeput.. Maar m'n ogen willen niet dicht.. En m'n denken houdt niet op ..Op donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met pep heb je het dan vast ook wel eens gehad dat je mentaal moe bent maar lichamelijk niet in staat om te slapen. Vaak lig je dan uren wakker. Denk dat dat nu ook het geval zal zijn. Kwestie van uitzitten Hoop voor je dat je morgen vrij bent.
quote:nee, gewoon beetje meer etenOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zie je bij mij altijd
is dat erg dan?
quote:O oh.. iemand gaat bijna nokkie..Op donderdag 28 oktober 2010 21:46 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Ben op het moment én mentaal, én lichamelijk uitgeput.. Maar m'n ogen willen niet dicht.. En m'n denken houdt niet op ..
Ik tril trouwens ook echt als een motherf.. Nog nooit zo geshaked, ook al lig ik met een trui aan in bed
quote:TS is 25.. Wat is er triest aan? Heb niet de intentie 'stoer' te zijn hoor.. Het was een middel om wakker te blijven, maar het blijkt niet zo'n prettig middel te zijn na een bepaalde hoeveelheid..Op donderdag 28 oktober 2010 21:44 schreef VikingChild het volgende:
[..]
idd... lekker triest trouwens om zoveel van die troep te drinken. TS is 13 ofzo.
quote:dat zou je op je 25e ook moeten wetenOp donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
TS is 25.. Wat is er triest aan? Heb niet de intentie 'stoer' te zijn hoor.. Het was een middel om wakker te blijven, maar het blijkt niet zo'n prettig middel te zijn na een bepaalde hoeveelheid..
quote:weeg zo'n 72 kilo op 1.85
quote:Lekker slim van je..Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
TS is 25.. Wat is er triest aan? Heb niet de intentie 'stoer' te zijn hoor.. Het was een middel om wakker te blijven, maar het blijkt niet zo'n prettig middel te zijn na een bepaalde hoeveelheid..
quote:Ja dat lesje heb ik inmiddels wel geleerd.. Damn.. Vooral die energyshots zijn echt niet goed voor je.. Moest vanmiddag echt even van m'n fiets stappen en even rustig op adem komen na twee van die dingen.. Wist niet wat er gebeurdeOp donderdag 28 oktober 2010 21:51 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat zou je op je 25e ook moeten weten
quote:vind die shots persoonlijk ook aardig smerigOp donderdag 28 oktober 2010 21:54 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Ja dat lesje heb ik inmiddels wel geleerd.. Damn.. Vooral die energyshots zijn echt niet goed voor je.. Moest vanmiddag echt even van m'n fiets stappen en even rustig op adem komen na twee van die dingen.. Wist niet wat er gebeurde
quote:Je bent ook te lang wakker. Uitzitten en er een leermomentje van maken, rond 01:00 gaat het wel weer beterOp donderdag 28 oktober 2010 21:46 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Ben op het moment én mentaal, én lichamelijk uitgeput.. Maar m'n ogen willen niet dicht.. En m'n denken houdt niet op ..
Ik tril trouwens ook echt als een motherf.. Nog nooit zo geshaked, ook al lig ik met een trui aan in bed
quote:Taurine = OssengalOp donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef PlzNoMore het volgende:
nee joh.. alles is ok
Heel goed voor je 40 blikjes red bull
[..]
Morgen voel je je wel weer ok
quote:Je betaalt voor het merk.Op donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ik altijd honderden merken zie staan in de supermarkt. En ze zullen heus wel verschillen, maar die van redbull kost een vermogen, en die huismerken nog geen 20 cent bij wijze van spreken. Hoe zijn deze verhoudingen gekomen? Zit er onderling veel verschil in stoffen enzo? Iemand die daar meer vanaf weet?
quote:Go Fast is de enige die echt anders/lekkerder is. Voor de rest zit er niet gek veel verschil tussen euroshopper en Red Bull.Op donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ik altijd honderden merken zie staan in de supermarkt. En ze zullen heus wel verschillen, maar die van redbull kost een vermogen, en die huismerken nog geen 20 cent bij wijze van spreken. Hoe zijn deze verhoudingen gekomen? Zit er onderling veel verschil in stoffen enzo? Iemand die daar meer vanaf weet?
quote:Als je iets beter gelezen had, had je gezien dat het vanaf dinsdag 06.00 is.. En om eerlijk te zijn: dat is niet vandaag.Op donderdag 28 oktober 2010 23:02 schreef maickeltje het volgende:
dus normaal gesproken moet een persoon die van 0600 tot 2130 wakker is als een blok beton in slaap vallen?
quote:ik denk idd dat TS nu om het halfuur naar de wc moetOp donderdag 28 oktober 2010 23:43 schreef eenofandere het volgende:
Je kunt niet slapen omdat je teveel moet zijken man!
quote:Neem de volgende keer gewoon speed, dat is wellicht nog gezonder ook.Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
quote:Bullshit.Op donderdag 28 oktober 2010 23:54 schreef Megakroelbeestje het volgende:
Ts moet eens een hart filmpje laten maken. dan weet je zeker of je wel of geen schade aan je hart hebt opgelopen.
kennis van mij heeft ook hart kloppingen gehad na dat hij 12 halve liter blikken monster energy in 1 dag op gedronken had en die moest in het ziekenhuis een hart filmpje laten maken
hij heeft nog steeds hart kloppingen zo nu en dan
quote:zeker geen bullshit, ik nam een keer 5 monsters binnen een paar uur (tijdens nachtje gamen) en kreeg ook last van hartkloppingenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:22 schreef Pimco het volgende:
[..]
Bullshit.
Jaag iedere ochtend van die blikken doorheen. Nergens last van, wel vaker 10 op gehad op zware dagen..
quote:Nou ja, dan is de kans 50%.Op donderdag 28 oktober 2010 21:32 schreef MASD het volgende:
[..]
LD50 (ratten) (oraal) 355 mg/kg
LD50 (konijnen) (oraal) 246 mg/kg
Stel, wij nemen 300 mg/kg. Ik gok dat TS 65 kilogram is. Dan kan hij ongeveer 19500 mg hebben voor hij het loodje legt. Dat komt overeen met ongeveer 250 blikjes.
quote:Ben wel heel benieuwd welke het is.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:12 schreef tdrone het volgende:
er zijn nu 3 opties:
1. TS is in slaap gevallen
2. TS is in een eeuwige slaap gevallen
3. TS ligt in het ziekenhuis
quote:4. TS is nog steeds wakker.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:12 schreef tdrone het volgende:
er zijn nu 3 opties:
1. TS is in slaap gevallen
2. TS is in een eeuwige slaap gevallen
3. TS ligt in het ziekenhuis
quote:Nope... dit is zijn laatste reactie
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:18 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Als je iets beter gelezen had, had je gezien dat het vanaf dinsdag 06.00 is.. En om eerlijk te zijn: dat is niet vandaag.
quote:Ja, want in 5 jaar tijd is er heel veel veranderd.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Gelukkig is dat berichtje pas uit 2005
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, want in 5 jaar tijd is er heel veel veranderd.
quote:Ik dacht ook bij jouw berichtje: oh zo
quote:Is het cafeïnegehalte in de blikjes veranderd inmiddels?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Gelukkig is dat berichtje pas uit 2005
quote:
quote:Omdat je lever al die cafeïne moet afbreken
quote:Waar kan ik blikjes cocaïne scoren?Op donderdag 28 oktober 2010 21:42 schreef Hydrogeny het volgende:
Ach in 3 dagen don't worry... heb in 15 minuten 8 blikjes cocaine gedronken (niet aan te raden).
quote:VOEL JIJ JE STRAKS KUT ALS HIJ ECHT DOOD BLIJKT TE ZIJNOp vrijdag 29 oktober 2010 16:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
HAHAHAH SUKKEL! JE HART BEGEEFT HET STRAKS!11
quote:maybe was ie dat alOp vrijdag 29 oktober 2010 14:42 schreef Gummibeer79 het volgende:
Je word impotent van die energiedrankjes, wist je dat niet?
quote:
quote:wat dacht je van rip aan de nabestaanden?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
baas
40 blikjes redbull, best wel een boel ...
toen ging mijn hart snel tekeer en klopte daarna voor de laatste keer
quote:Nee, niet echt..Op vrijdag 29 oktober 2010 16:48 schreef Brombaard het volgende:
[..]
VOEL JIJ JE STRAKS KUT ALS HIJ ECHT DOOD BLIJKT TE ZIJN!11
quote:*stilte*Op vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef Berings het volgende:
Ik heb een tijdje gewerkt voor Red Bull. Kreeg elke maand 240 blikjes thuisgestuurd en uiteraard dronk ik de eerste paar weken 5 blikjes per dag.
Een avond had ik er iets van 15 op, volgende dagen ziek aan de schijterij en misselijk. Vraag me af wat er gebeurd als je er 40 opdrinkt
TS?
quote:wat is tegenwoordig niet slecht voor je?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, niet echt..
Het is algemeen bekend dat RedBull slecht voor je hart is..
Dus eigen schuld, dikke bult
quote:dat is waarschijnlijk ook gebeurdOp vrijdag 29 oktober 2010 19:44 schreef fonsoy het volgende:
Lol, wat een troll.
Dit kan toch nooit. Je hebt al een hartaanval voordat je naar 't ziekenhuis kunt gaan.
quote:Oh, dus daarom betalen we zoveel voor RB?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef Berings het volgende:
Ik heb een tijdje gewerkt voor Red Bull. Kreeg elke maand 240 blikjes thuisgestuurd en uiteraard dronk ik de eerste paar weken 5 blikjes per dag.
Een avond had ik er iets van 15 op, volgende dagen ziek aan de schijterij en misselijk. Vraag me af wat er gebeurd als je er 40 opdrinkt
TS?
quote:240 blikjes?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef Berings het volgende:
TS?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef Basp1 het volgende:
Eigen beat maken
TS is beats aan het maken.
quote:Eigen heartbeats?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef Basp1 het volgende:
Eigen beat maken
quote:Hij heeft nu al spijt van zijn uitspraken van gister, maar hij vergeet dat internet alles opslaatOp vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef Basp1 het volgende:
Eigen beat maken
quote:Maar hij leeft nog wel dusOp vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft nu al spijt van zijn uitspraken van gister, maar hij vergeet dat internet alles opslaat
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef Basp1 het volgende:
Eigen beat maken
quote:en waarom red bull, onzinnig duur...
quote:Frikandelbroodjes en euroshopper energydrink bij de albert heijn leusderweg zeker ..Op zaterdag 30 oktober 2010 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en waarom red bull, onzinnig duur...
quote:ja dat kanOp donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef FeestBoek het volgende:
Is het mogelijk een soort overdosis Red Bull (cafeine/taurine?) te hebben?
Ben vanaf dinsdag ochtend 06.00 wakker, elke dag gewerkt en snachts feestjes gehad, geen bier gedronken alleen maar red bull, bullit, en van die energy shots.
Normaal zou ik nu als een blok beton in slaap moeten vallen, maar ik zit hier met open gesperde ogen alsof ik net een gram speed weggesnoven heb. Het voelt echt serieus zo.
Ook heb ik continu een suis/gerommel/ruis in m'n oren, alsof m'n oren continu aan het trillen zijn.. Hart klopt als een dolle, en soms wat stekende hoofdpijn..
quote:Eh, waarom zou de TS in een kwart eeuw sterven?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
ja dat kan
mocht je dit nog lezen (als je niet al in een coma ligt) ga naar een HA of de EH.
(wil je niet met een kwart eeuw wlillen sterven)
quote:
ik typte met een kwart eeuw... (ts zei volgens mij dat ie 25 jaar jong is)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:45 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Eh, waarom zou de TS in een kwart eeuw sterven?
En blijf van die troep afquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef FeestBoek het volgende:
Heh ja ik leef nog hoor.. Een uurtje of 20 aan één stuk geslapen, scheelde al een heleboel..
In ieder geval een lesje geleerd, ..
Onze held leeft nogquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef FeestBoek het volgende:
Heh ja ik leef nog hoor.. Een uurtje of 20 aan één stuk geslapen, scheelde al een heleboel..
In ieder geval een lesje geleerd, ..
Oh ja, fijn... weer dat "braafste jongetje van de klas"-gedrag van Nederland.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:53 schreef Peter het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)od-op-Red-Bull.dhtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |