quote:Ik vraag of iemand een goed progamatje kent, of iemand er een goede ervaring mee heeft. Ik vraag niet om google.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:52 schreef Sam-x het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
quote:Probeer FL Studio van Image-Line, of Reason van Propellorhead.. Allebei goede starter-programma's, maar verwacht niet dat je binnen no-time een goede, fatsoenlijk klinkende beat hebt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:56 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik vraag of iemand een goed progamatje kent, of iemand er een goede ervaring mee heeft. Ik vraag niet om google.
quote:Lekker geslapen?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Probeer FL Studio van Image-Line, of Reason van Propellorhead.. Allebei goede starter-programma's, maar verwacht niet dat je binnen no-time een goede, fatsoenlijk klinkende beat hebt.
quote:Alles helder?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Probeer FL Studio van Image-Line, of Reason van Propellorhead.. Allebei goede starter-programma's, maar verwacht niet dat je binnen no-time een goede, fatsoenlijk klinkende beat hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |