quote:Je bent ook te lang wakker. Uitzitten en er een leermomentje van maken, rond 01:00 gaat het wel weer beterOp donderdag 28 oktober 2010 21:46 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Ben op het moment én mentaal, én lichamelijk uitgeput.. Maar m'n ogen willen niet dicht.. En m'n denken houdt niet op ..
Ik tril trouwens ook echt als een motherf.. Nog nooit zo geshaked, ook al lig ik met een trui aan in bed
quote:Taurine = OssengalOp donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef PlzNoMore het volgende:
nee joh.. alles is ok
Heel goed voor je 40 blikjes red bull
[..]
Morgen voel je je wel weer ok
quote:Je betaalt voor het merk.Op donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ik altijd honderden merken zie staan in de supermarkt. En ze zullen heus wel verschillen, maar die van redbull kost een vermogen, en die huismerken nog geen 20 cent bij wijze van spreken. Hoe zijn deze verhoudingen gekomen? Zit er onderling veel verschil in stoffen enzo? Iemand die daar meer vanaf weet?
quote:Go Fast is de enige die echt anders/lekkerder is. Voor de rest zit er niet gek veel verschil tussen euroshopper en Red Bull.Op donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ik altijd honderden merken zie staan in de supermarkt. En ze zullen heus wel verschillen, maar die van redbull kost een vermogen, en die huismerken nog geen 20 cent bij wijze van spreken. Hoe zijn deze verhoudingen gekomen? Zit er onderling veel verschil in stoffen enzo? Iemand die daar meer vanaf weet?
quote:Als je iets beter gelezen had, had je gezien dat het vanaf dinsdag 06.00 is.. En om eerlijk te zijn: dat is niet vandaag.Op donderdag 28 oktober 2010 23:02 schreef maickeltje het volgende:
dus normaal gesproken moet een persoon die van 0600 tot 2130 wakker is als een blok beton in slaap vallen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |