quote:ja dat kanOp donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef FeestBoek het volgende:
Is het mogelijk een soort overdosis Red Bull (cafeine/taurine?) te hebben?
Ben vanaf dinsdag ochtend 06.00 wakker, elke dag gewerkt en snachts feestjes gehad, geen bier gedronken alleen maar red bull, bullit, en van die energy shots.
Normaal zou ik nu als een blok beton in slaap moeten vallen, maar ik zit hier met open gesperde ogen alsof ik net een gram speed weggesnoven heb. Het voelt echt serieus zo.
Ook heb ik continu een suis/gerommel/ruis in m'n oren, alsof m'n oren continu aan het trillen zijn.. Hart klopt als een dolle, en soms wat stekende hoofdpijn..
quote:Eh, waarom zou de TS in een kwart eeuw sterven?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
ja dat kan
mocht je dit nog lezen (als je niet al in een coma ligt) ga naar een HA of de EH.
(wil je niet met een kwart eeuw wlillen sterven)
quote:
ik typte met een kwart eeuw... (ts zei volgens mij dat ie 25 jaar jong is)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:45 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Eh, waarom zou de TS in een kwart eeuw sterven?
En blijf van die troep afquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef FeestBoek het volgende:
Heh ja ik leef nog hoor.. Een uurtje of 20 aan één stuk geslapen, scheelde al een heleboel..
In ieder geval een lesje geleerd, ..
Onze held leeft nogquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef FeestBoek het volgende:
Heh ja ik leef nog hoor.. Een uurtje of 20 aan één stuk geslapen, scheelde al een heleboel..
In ieder geval een lesje geleerd, ..
Oh ja, fijn... weer dat "braafste jongetje van de klas"-gedrag van Nederland.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:53 schreef Peter het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)od-op-Red-Bull.dhtml
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |