ochzielig wat een mierenleven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:06 schreef deepart het volgende:
RTL 5, is nu aan de gang.
Nu een man met een hele kleine penis.
quote:
gemiddeld slechts 14?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:09 schreef Confession het volgende:
Die jongekes zijn onzeker, lekker hoog schatten,
gemiddelde penis 9 cm.
stijf 14 cm
positief. als je 14 plus hebt
ja zei die, opletten.quote:
Schuim in de aderen, hoe zijn ze daar ooit opgekomen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef Confession het volgende:
[..]
ja zei die, opletten.
futzige penissen op tv en alles.
ieuw fucker duk die sarah omg. Wat is dat voor een rotte appel
ja dat vroeguh ik me ook af, wat een viezuh mensen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Schuim in de aderen, hoe zijn ze daar ooit opgekomen?
Vorige keer was er een vrouw die tijdens menstruatie sterk naar vis rook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:17 schreef Confession het volgende:
[..]
ja dat vroeguh ik me ook af, wat een viezuh mensen.
Dat meen je niet!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef Microtubuli het volgende:
Penis is gewoon een ander woord voor piemel.
ik dacht over het lichaam kwa uiterlijk genante lichamen ... krijgen we ene psyschpaaatquote:
Lijkt mij best angstig, maar na een aantal aanvallen zou het wel leerzaam zijn. Een soort van trip.quote:
Wat heeft een psychotisch iemand met psychopathie van doen dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef Confession het volgende:
[..]
ik dacht over het lichaam kwa uiterlijk genante lichamen ... krijgen we ene psyschpaaat
Johwoooooooo.
Ik interpreteer het fout.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat heeft een psychotisch iemand met psychopathie van doen dan?
AHAHAquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:26 schreef deepart het volgende:
Als ik ooit vlees moet laten verwijderen wil ik het mee naar huis nemen en opbakken met wat uitjes.
Dan zet je hem toch uit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef Confession het volgende:
bah bahhhhh dit laat je toch niet op de tv zien .
echt te erg ik voel me nu zo slecht.
Die hele man was frustrerend en verontrustendquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:30 schreef FeestBoek het volgende:
Dat touwtje door die eikel vond ik verontrustender dan dat hele knip- en plakwerk
Met zo'n penis zou ik ook vrij gefrustreerd zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:33 schreef Confession het volgende:
[..]
Die hele man was frustrerend en verontrustend
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:36 schreef deepart het volgende:
Zo'n adamsappel zie je toch niet bij een vrouw.. ik kijk er althans nooit naar.
ik kon haar adamsappel ook niet zo goed zien, volgens mij was het meer een complexquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:36 schreef deepart het volgende:
Die hoor je normaal ook niet te zienquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:36 schreef deepart het volgende:
Als het koppie mooi is en ze heeft een goed figuur dan heb ik schijt aan een mini adamsappeltje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:38 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
en dan :
ieuw die vrouw had fucking adamsappel
ieuw die vrouw heeft rare duimen
etc.
ik vond het wel best erg,quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik kon haar adamsappel ook niet zo goed zien, volgens mij was het meer een complex
Hotdog?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:41 schreef Confession het volgende:
Nee sorry meneer,
nog steeds kotsverwekkend als je mij vraagt.
hotdog lul
JE weet wel ZOn broodje met zon worstje waar nog een heel klein stukje uitsteekt van buitenkant het broodje.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me altijd af of die patiënten betaald krijgen.![]()
Wie wil daar nou in godsnaam mee op tv?
JA je hele leven getekend.quote:
MWa dan heb ik niet goed genoeg gekenken ik deed een blik op tv en , dacht tjeszoooo. nee dankje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat was er zo erg aan?
je zag amper wat
ik vermoed een ander referentiekaderquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:48 schreef Confession het volgende:
[..]
MWa dan heb ik niet goed genoeg gekenken ik deed een blik op tv en , dacht tjeszoooo. nee dankje.
Ben je zo'n watje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:48 schreef Confession het volgende:
[..]
MWa dan heb ik niet goed genoeg gekenken ik deed een blik op tv en , dacht tjeszoooo. nee dankje.
JA ik heb al een slechte nacht als me vader me kliert en bijv.zegt als ik ga slapen en dus plat lig.nu stroomt alle bloed na je hoofd.quote:
weet je zeker dat je het over de adamsappel hebt of over de verborgen penis?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja die penis die was zeker erg .quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je het over de adamsappel hebt of over de verborgen penis?
hoe oud ben je?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:51 schreef Confession het volgende:
[..]
JA ik heb al een slechte nacht als me vader me kliert en bijv.zegt als ik ga slapen en dus plat lig.nu stroomt alle bloed na je hoofd.
of als ik een ader zie of voel dan draai ik al door,
Goede vraagquote:
Als je 18 bent hoef je toch niet vies te zijn van wat smakelijke operatie fragmenten op zijn tijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:56 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven het was allang bekend gamaakt door de me:P
Pas bij BNTM waren ze in een slachthuis sinds die dag, heb ik geen vlees meer gegeten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je 18 bent hoef je toch niet vies te zijn van wat smakelijke operatie fragmenten op zijn tijd
Slachthuizen kunnen mij ook niet bekoren.quote:Op maandag 1 november 2010 00:00 schreef Confession het volgende:
[..]
Pas bij BNTM waren ze in een slachthuis sinds die dag, heb ik geen vlees meer gegeten.
JA kan der niettegen , je moet er eens opletten dat je slikt als je slaap dat is ook zo irritant.
of dat je ademhaalt vet wazig.
nee ik ben gewoon een dramaqueen.quote:Op maandag 1 november 2010 00:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Slachthuizen kunnen mij ook niet bekoren.
Heb jij niet een angst aandoening?
Hou je van aandacht?quote:Op maandag 1 november 2010 00:04 schreef Confession het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon een dramaqueen.
in vele gebieden.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:14 schreef deepart het volgende:
Ze konden de operatie financieren dmv de opbrengst van het vlees.
Ik had ook echt nog nooit zoiets gezien...en de onderkant was groen???quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef MissJ het volgende:
WTF! Nu een man met een hangbuik tot letterlijk op zijn enkels![]()
Ik geloof dat ik de tv uit ga zetten want ik word hier echt onpasselijk van
Ik heb wat gemist volgens mij. Niemand een screenshotje ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik had ook echt nog nooit zoiets gezien...en de onderkant was groen???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |