Als je 18 bent hoef je toch niet vies te zijn van wat smakelijke operatie fragmenten op zijn tijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:56 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven het was allang bekend gamaakt door de me:P
Pas bij BNTM waren ze in een slachthuis sinds die dag, heb ik geen vlees meer gegeten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je 18 bent hoef je toch niet vies te zijn van wat smakelijke operatie fragmenten op zijn tijd
Slachthuizen kunnen mij ook niet bekoren.quote:Op maandag 1 november 2010 00:00 schreef Confession het volgende:
[..]
Pas bij BNTM waren ze in een slachthuis sinds die dag, heb ik geen vlees meer gegeten.
JA kan der niettegen , je moet er eens opletten dat je slikt als je slaap dat is ook zo irritant.
of dat je ademhaalt vet wazig.
nee ik ben gewoon een dramaqueen.quote:Op maandag 1 november 2010 00:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Slachthuizen kunnen mij ook niet bekoren.
Heb jij niet een angst aandoening?
Hou je van aandacht?quote:Op maandag 1 november 2010 00:04 schreef Confession het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon een dramaqueen.
in vele gebieden.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:14 schreef deepart het volgende:
Ze konden de operatie financieren dmv de opbrengst van het vlees.
Ik had ook echt nog nooit zoiets gezien...en de onderkant was groen???quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef MissJ het volgende:
WTF! Nu een man met een hangbuik tot letterlijk op zijn enkels![]()
Ik geloof dat ik de tv uit ga zetten want ik word hier echt onpasselijk van
Ik heb wat gemist volgens mij. Niemand een screenshotje ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik had ook echt nog nooit zoiets gezien...en de onderkant was groen???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |