JE weet wel ZOn broodje met zon worstje waar nog een heel klein stukje uitsteekt van buitenkant het broodje.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me altijd af of die patiënten betaald krijgen.![]()
Wie wil daar nou in godsnaam mee op tv?
JA je hele leven getekend.quote:
MWa dan heb ik niet goed genoeg gekenken ik deed een blik op tv en , dacht tjeszoooo. nee dankje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat was er zo erg aan?
je zag amper wat
ik vermoed een ander referentiekaderquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:48 schreef Confession het volgende:
[..]
MWa dan heb ik niet goed genoeg gekenken ik deed een blik op tv en , dacht tjeszoooo. nee dankje.
Ben je zo'n watje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:48 schreef Confession het volgende:
[..]
MWa dan heb ik niet goed genoeg gekenken ik deed een blik op tv en , dacht tjeszoooo. nee dankje.
JA ik heb al een slechte nacht als me vader me kliert en bijv.zegt als ik ga slapen en dus plat lig.nu stroomt alle bloed na je hoofd.quote:
weet je zeker dat je het over de adamsappel hebt of over de verborgen penis?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja die penis die was zeker erg .quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je het over de adamsappel hebt of over de verborgen penis?
hoe oud ben je?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:51 schreef Confession het volgende:
[..]
JA ik heb al een slechte nacht als me vader me kliert en bijv.zegt als ik ga slapen en dus plat lig.nu stroomt alle bloed na je hoofd.
of als ik een ader zie of voel dan draai ik al door,
Goede vraagquote:
Als je 18 bent hoef je toch niet vies te zijn van wat smakelijke operatie fragmenten op zijn tijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:56 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven het was allang bekend gamaakt door de me:P
Pas bij BNTM waren ze in een slachthuis sinds die dag, heb ik geen vlees meer gegeten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je 18 bent hoef je toch niet vies te zijn van wat smakelijke operatie fragmenten op zijn tijd
Slachthuizen kunnen mij ook niet bekoren.quote:Op maandag 1 november 2010 00:00 schreef Confession het volgende:
[..]
Pas bij BNTM waren ze in een slachthuis sinds die dag, heb ik geen vlees meer gegeten.
JA kan der niettegen , je moet er eens opletten dat je slikt als je slaap dat is ook zo irritant.
of dat je ademhaalt vet wazig.
nee ik ben gewoon een dramaqueen.quote:Op maandag 1 november 2010 00:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Slachthuizen kunnen mij ook niet bekoren.
Heb jij niet een angst aandoening?
Hou je van aandacht?quote:Op maandag 1 november 2010 00:04 schreef Confession het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon een dramaqueen.
in vele gebieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |