Wat heeft een psychotisch iemand met psychopathie van doen dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef Confession het volgende:
[..]
ik dacht over het lichaam kwa uiterlijk genante lichamen ... krijgen we ene psyschpaaat
Johwoooooooo.
Ik interpreteer het fout.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat heeft een psychotisch iemand met psychopathie van doen dan?
AHAHAquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:26 schreef deepart het volgende:
Als ik ooit vlees moet laten verwijderen wil ik het mee naar huis nemen en opbakken met wat uitjes.
Dan zet je hem toch uit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef Confession het volgende:
bah bahhhhh dit laat je toch niet op de tv zien .
echt te erg ik voel me nu zo slecht.
Die hele man was frustrerend en verontrustendquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:30 schreef FeestBoek het volgende:
Dat touwtje door die eikel vond ik verontrustender dan dat hele knip- en plakwerk
Met zo'n penis zou ik ook vrij gefrustreerd zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:33 schreef Confession het volgende:
[..]
Die hele man was frustrerend en verontrustend
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:36 schreef deepart het volgende:
Zo'n adamsappel zie je toch niet bij een vrouw.. ik kijk er althans nooit naar.
ik kon haar adamsappel ook niet zo goed zien, volgens mij was het meer een complexquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:36 schreef deepart het volgende:
Die hoor je normaal ook niet te zienquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:36 schreef deepart het volgende:
Als het koppie mooi is en ze heeft een goed figuur dan heb ik schijt aan een mini adamsappeltje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:38 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
en dan :
ieuw die vrouw had fucking adamsappel
ieuw die vrouw heeft rare duimen
etc.
ik vond het wel best erg,quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik kon haar adamsappel ook niet zo goed zien, volgens mij was het meer een complex
Hotdog?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:41 schreef Confession het volgende:
Nee sorry meneer,
nog steeds kotsverwekkend als je mij vraagt.
hotdog lul
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |