quote:Ik dacht ook bij jouw berichtje: oh zo
quote:Is het cafeïnegehalte in de blikjes veranderd inmiddels?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Gelukkig is dat berichtje pas uit 2005
quote:
quote:Omdat je lever al die cafeïne moet afbreken
quote:Waar kan ik blikjes cocaïne scoren?Op donderdag 28 oktober 2010 21:42 schreef Hydrogeny het volgende:
Ach in 3 dagen don't worry... heb in 15 minuten 8 blikjes cocaine gedronken (niet aan te raden).
quote:VOEL JIJ JE STRAKS KUT ALS HIJ ECHT DOOD BLIJKT TE ZIJNOp vrijdag 29 oktober 2010 16:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
HAHAHAH SUKKEL! JE HART BEGEEFT HET STRAKS!11
quote:maybe was ie dat alOp vrijdag 29 oktober 2010 14:42 schreef Gummibeer79 het volgende:
Je word impotent van die energiedrankjes, wist je dat niet?
quote:
quote:wat dacht je van rip aan de nabestaanden?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
baas
40 blikjes redbull, best wel een boel ...
toen ging mijn hart snel tekeer en klopte daarna voor de laatste keer
quote:Nee, niet echt..Op vrijdag 29 oktober 2010 16:48 schreef Brombaard het volgende:
[..]
VOEL JIJ JE STRAKS KUT ALS HIJ ECHT DOOD BLIJKT TE ZIJN!11
quote:*stilte*Op vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef Berings het volgende:
Ik heb een tijdje gewerkt voor Red Bull. Kreeg elke maand 240 blikjes thuisgestuurd en uiteraard dronk ik de eerste paar weken 5 blikjes per dag.
Een avond had ik er iets van 15 op, volgende dagen ziek aan de schijterij en misselijk. Vraag me af wat er gebeurd als je er 40 opdrinkt
TS?
quote:wat is tegenwoordig niet slecht voor je?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, niet echt..
Het is algemeen bekend dat RedBull slecht voor je hart is..
Dus eigen schuld, dikke bult
quote:dat is waarschijnlijk ook gebeurdOp vrijdag 29 oktober 2010 19:44 schreef fonsoy het volgende:
Lol, wat een troll.
Dit kan toch nooit. Je hebt al een hartaanval voordat je naar 't ziekenhuis kunt gaan.
quote:Oh, dus daarom betalen we zoveel voor RB?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef Berings het volgende:
Ik heb een tijdje gewerkt voor Red Bull. Kreeg elke maand 240 blikjes thuisgestuurd en uiteraard dronk ik de eerste paar weken 5 blikjes per dag.
Een avond had ik er iets van 15 op, volgende dagen ziek aan de schijterij en misselijk. Vraag me af wat er gebeurd als je er 40 opdrinkt
TS?
quote:240 blikjes?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef Berings het volgende:
TS?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef Basp1 het volgende:
Eigen beat maken
TS is beats aan het maken.
quote:Eigen heartbeats?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef Basp1 het volgende:
Eigen beat maken
quote:Hij heeft nu al spijt van zijn uitspraken van gister, maar hij vergeet dat internet alles opslaatOp vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef Basp1 het volgende:
Eigen beat maken
quote:Maar hij leeft nog wel dusOp vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft nu al spijt van zijn uitspraken van gister, maar hij vergeet dat internet alles opslaat
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef Basp1 het volgende:
Eigen beat maken
quote:en waarom red bull, onzinnig duur...
quote:Frikandelbroodjes en euroshopper energydrink bij de albert heijn leusderweg zeker ..Op zaterdag 30 oktober 2010 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en waarom red bull, onzinnig duur...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |