quote:ik denk idd dat TS nu om het halfuur naar de wc moetOp donderdag 28 oktober 2010 23:43 schreef eenofandere het volgende:
Je kunt niet slapen omdat je teveel moet zijken man!

quote:Neem de volgende keer gewoon speed, dat is wellicht nog gezonder ook.Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
TS is 25.. Wat is er triest aan? Heb niet de intentie 'stoer' te zijn hoor.. Het was een middel om wakker te blijven, maar het blijkt niet zo'n prettig middel te zijn na een bepaalde hoeveelheid..

quote:Bullshit.Op donderdag 28 oktober 2010 23:54 schreef Megakroelbeestje het volgende:
Ts moet eens een hart filmpje laten maken. dan weet je zeker of je wel of geen schade aan je hart hebt opgelopen.
kennis van mij heeft ook hart kloppingen gehad na dat hij 12 halve liter blikken monster energy in 1 dag op gedronken had en die moest in het ziekenhuis een hart filmpje laten maken
hij heeft nog steeds hart kloppingen zo nu en dan

quote:zeker geen bullshit, ik nam een keer 5 monsters binnen een paar uur (tijdens nachtje gamen) en kreeg ook last van hartkloppingenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:22 schreef Pimco het volgende:
[..]
Bullshit.
Jaag iedere ochtend van die blikken doorheen. Nergens last van, wel vaker 10 op gehad op zware dagen..

quote:Nou ja, dan is de kans 50%.Op donderdag 28 oktober 2010 21:32 schreef MASD het volgende:
[..]
LD50 (ratten) (oraal) 355 mg/kg
LD50 (konijnen) (oraal) 246 mg/kg
Stel, wij nemen 300 mg/kg. Ik gok dat TS 65 kilogram is. Dan kan hij ongeveer 19500 mg hebben voor hij het loodje legt. Dat komt overeen met ongeveer 250 blikjes.

quote:Ben wel heel benieuwd welke het is.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:12 schreef tdrone het volgende:
er zijn nu 3 opties:
1. TS is in slaap gevallen
2. TS is in een eeuwige slaap gevallen
3. TS ligt in het ziekenhuis

quote:4. TS is nog steeds wakker.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:12 schreef tdrone het volgende:
er zijn nu 3 opties:
1. TS is in slaap gevallen
2. TS is in een eeuwige slaap gevallen
3. TS ligt in het ziekenhuis

quote:Nope... dit is zijn laatste reactie
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:18 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Als je iets beter gelezen had, had je gezien dat het vanaf dinsdag 06.00 is.. En om eerlijk te zijn: dat is niet vandaag.

quote:Ja, want in 5 jaar tijd is er heel veel veranderd.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Gelukkig is dat berichtje pas uit 2005

quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, want in 5 jaar tijd is er heel veel veranderd.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |