quote:Blijkbaar.Op donderdag 28 oktober 2010 15:23 schreef Vanyel het volgende:
Krijg je daar tegenwoordig ook al puntenaftrek voor?
quote:Snel zeggen dat je wat teleurgesteld bent en een flexibelere houding had verwacht...Op donderdag 28 oktober 2010 15:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Blijkbaar.![]()
Vond hem sowieso al geen aardige man. Hij gebruikt woorden als 'summier' en trekt daar dan ook zo'n gezicht bij. Bah. Ik ben toch altijd heel betrokken bij zijn lessen.
quote:Tijd om je even in te lezen dan. Er zijn 289 delen hiervoor.Op donderdag 28 oktober 2010 16:11 schreef MinatoNamikaze het volgende:
gebruik oude browser en ben beetje nieuw :$
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en het valt allemaal mee. Loopt maar 1 week achter ipv 2. Nu nog ff naar de gynaecoloog, maar tis dus nog geen drama.
quote:Oh zeker spannendOp donderdag 28 oktober 2010 16:25 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb net sollicitatiegesprek gehad. Spannend
quote:Dank!Op donderdag 28 oktober 2010 16:30 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh zeker spannendduim voor je!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:08 schreef Vanyel het volgende:
Een zucht en een scheet en het kind schiet eruit straks. Ook een voordeel
quote:Mag ookOp donderdag 28 oktober 2010 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel blij.
Eigenlijk toch wel.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel blij.
Eigenlijk toch wel.
quote:Ga eens netjes rechtop zitten dan.Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 schreef Bakfiets. het volgende:
5,5 voor kunstgeschiedenis.Hij vindt mijn studiehouding niet goed.
quote:NouOp donderdag 28 oktober 2010 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga eens netjes rechtop zitten dan.
Vanyel, yay.
quote:Maar, ik snap het niet helemaal. Kreeg je dat punt nou vanwege je houding?Op donderdag 28 oktober 2010 18:41 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
NouMijn gemiddelde van 8,5 gaat hier flink van omlaag hoor. Huilerdehuil.
quote:Ik moest een website maken over verschillende mediarevoluties. Als je aan alle voorwaarden hebt voldaan krijg je een 5,5. Daarnaast mag de docent zelf de rest invullen. Onder dat formulier stond wat er verbeterd moest worden en dat was 'werkhouding'.Op donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar, ik snap het niet helemaal. Kreeg je dat punt nou vanwege je houding?
quote:Weet ik het. Hij gaf me voor mijn kennismakingsgesprek ook een 6,5. De rest had een 7. Ik snap ten eerste al niet hoe je een cijfer voor een gesprek kunt krijgen en ten tweede snap ik niet waarom dat van mij lager was.Op donderdag 28 oktober 2010 18:52 schreef lezzer het volgende:
Waar moet je die overige 4,5 dan mee halen
quote:Ik krijg mijn studiepunten er ook wel voor, maar het blijft vervelend. En je krijgt wel een voldoende. Aan de voorwaarden voldoen krijg je een 5,5, wat telt voor een voldoende.Op donderdag 28 oktober 2010 19:09 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het raar dat je met "aan de voorwaarden voldoen" geen voldoende kan halen.
Vroeger hadden we tenminste nog zo'n helder puntenstelsel...
10 uitmuntend
9 zeer goed
8 goed
7 ruim voldoende
6 voldoende
5 onvoldoende
4 sterk onvoldoende
3 zeer sterk onvoldoende
2 slecht
1 zeer slecht
Nou hop dan, het is nét een voldoende.
quote:Hij weet het niet, geloof ik. Heb 't hem in ieder geval niet verteld.Op donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Misschien kreeg je aftrekpunten om je geaardheid?
quote:Ja.Op donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef Vanyel het volgende:
Dus ook degene bij wie je eigenlijk zou moeten klagen?
quote:Wat moet een tommie nou met aftrekpunten?Op donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Misschien kreeg je aftrekpunten om je geaardheid?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat moet een tommie nou met aftrekpunten?
quote:Goh..Op donderdag 28 oktober 2010 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Wat word je moe van een beetje stress zeg.
quote:NeeOp vrijdag 29 oktober 2010 08:40 schreef Vanyel het volgende:
Voor jullie denk ik wel. Niet echt gebruikelijk toch?
quote:Moe -> Slapen-> Moe -> oi, dutje doen -> Moe -> Slapen -> Moe -> Godver hoe kan dat nou? -> Meer moe -> Slapen -> Moe -> Frustratie en boos -> Nog meer moe -> Huilen -> Moe -> Slapen -> Nog steeds heel moe -> Huisarts -> Nog steeds moe en geen oplossing -> Ziektewet -> Moe -> Frustratie, boos, ellende, onbegrip -> Ziekenhuis dan maar -> Geen oplossing -> Moe moe moe -> Baan kwijt -> Moe -> Acceptatie, want toch al alles kwijt -> Heej....Op vrijdag 29 oktober 2010 09:33 schreef Vanyel het volgende:
Maar helaas: Moe -> Slapen -> Moe -> Wakker -> Moe -> Slapen etc
quote:Oeh die laatste is goedOp vrijdag 29 oktober 2010 11:34 schreef lezzer het volgende:
Moe -> Slapen-> Moe -> oi, dutje doen -> Moe -> Slapen -> Moe -> Godver hoe kan dat nou? -> Meer moe -> Slapen -> Moe -> Frustratie en boos -> Nog meer moe -> Huilen -> Moe -> Slapen -> Nog steeds heel moe -> Huisarts -> Nog steeds moe en geen oplossing -> Ziektewet -> Moe -> Frustratie, boos, ellende, onbegrip -> Ziekenhuis dan maar -> Geen oplossing -> Moe moe moe -> Baan kwijt -> Moe -> Acceptatie, want toch al alles kwijt -> Heej....
quote:Een godverikhaatjehoer beet. Ik was met hem aan het dansen op een liedje van The Beatles.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:28 schreef skunkasaur het volgende:
Ik mis mijn kat
Fiets, waarom? Was het een ikhoudvanje beet of zo'n heuse godverikhaatjehoer beet? Ik vind het wel stoer dat je je kat meeneemt op vakantie tough. Dat beest hoort je dankbaar te zijn.
En ehehe, ik herinner me nachten dat de kat dacht dat het bed van hem was, en dan het HELE bed, dus dan lag ie daar uitgestrekt ergens in het midden, en ik maar proberen zo min mogelijk te bewegen om hem niet wakker te maken...
quote:Erm. Ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Een godverikhaatjehoer beet. Ik was met hem aan het dansen op een liedje van The Beatles.
quote:Wat?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan prop ik hem snel onder het dekbed, zodat ik iig normaal kan bewegen.
quote:Mghi als ik wil slapen ben ik niet zo subtiel.
quote:Mja. Dat vind ik sneu. Ik ben 10 uur per dag buiten de deur en een uur of 8 per dag in de slaapkamer. Dan zie ik dat beest helemaal nooit.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:58 schreef lezzer het volgende:
Wij hebben gewoon een jaar geleden ofzo de katten van de slaapkamer verbannen
Ik deed geen oog dicht.
quote:Ik ben ongeveer 1 uur per dag buiten de deur en ik hecht aan mijn nachtrustOp vrijdag 29 oktober 2010 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja. Dat vind ik sneu. Ik ben 10 uur per dag buiten de deur en een uur of 8 per dag in de slaapkamer. Dan zie ik dat beest helemaal nooit.
quote:Overbodige schaamsmiley hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:58 schreef lezzer het volgende:
Wij hebben gewoon een jaar geleden ofzo de katten van de slaapkamer verbannen
Ik deed geen oog dicht.
quote:Ik had iets anders te doen. Dat gaat nu niet door.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:30 schreef skunkasaur het volgende:
Komt er trouwens nog iemand anders naar Utrecht morgen voor de meet?
quote:Jij zegt gewoon wat ik denkOp vrijdag 29 oktober 2010 14:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Overbodige schaamsmiley hoor.
Ik heb dat al jaren geleden gedaan (zodra ik een slaapkamer met een deur had eigenlijk). Weg ranzige haren in bed, vieze kattenstinkadem en natte neus in mijn gezicht en over me heen walsen als ik slaap.
Aandacht krijgen ze wel als ik wakker ben en als het ze niet bevalt, gaan ze maar lekker ergens anders wonen.
quote:Bodytalk, eind van de middag, voor zover ik weet.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had iets anders te doen. Dat gaat nu niet door.
Maar toch he..
Wat hebben jullie ook weer afgesproken?
quote:Om maar niet te spreken van die keer (voor de tijd van de slaapkamerdeur dus) dat er eentje midden in de nacht op het voeteneind van het bed meende te moeten kotsen, waar mijn toenmalige lief dus met haar tenen in roerde en vloekend wakker werd.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:45 schreef lezzer het volgende:
Die kat begint dan ook midden in de nacht aan een schoonmaakactie.
Echt, ik wéét dat je bij zo'n handeling niet zoveel geluid hoeft te maken verdorie
quote:OK. Reken vooral niet op mij. Mocht ik per ongeluk in de stemming zijn, weet ik de BT te vinden. Jullie zijn met 3?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bodytalk, eind van de middag, voor zover ik weet.
quote:OKOp vrijdag 29 oktober 2010 14:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
OK. Reken vooral niet op mij. Mocht ik per ongeluk in de stemming zijn, weet ik de BT te vinden. Jullie zijn met 3?
quote:Echt?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:52 schreef Vanyel het volgende:
Dat heb ik alleen ooit een keer zelf gedaan
quote:OehOp vrijdag 29 oktober 2010 14:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
OKIk PM je mijn mobiele nummer wel even voor de zekerheid.
quote:Ik sliep!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb echt nog nooit naast de pleepot gekotst
quote:3 ja, tot nu toeOp vrijdag 29 oktober 2010 14:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
OK. Reken vooral niet op mij. Mocht ik per ongeluk in de stemming zijn, weet ik de BT te vinden. Jullie zijn met 3?
quote:LolOp vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb eens vanaf boven de trap gekotst, waar tapijt op ligt. Leuk watervaleffect.
Vaak genoeg op mijn kussen, naast het bed, in de prullenbak of als ik weer eens zwanger ben.
quote:Heb je daar vaak last van? Best knap eigenlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Vaak genoeg op mijn kussen, naast het bed, in de prullenbak of als ik weer eens zwanger ben.
quote:SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTOp vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef lezzer het volgende:
Karma my dear, karma....
Was jij niet zwanger?
Mijn zus hoor ik heel vaak roepen "smoeder lacht zich kapot, ik krijg het dubbel en dwars terug".
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef Vanyel het volgende:
Oeh, van een hoogslaper naar beneden kotsen is trouwens ook tof. Je schrikt je rot hoe ver die spetters komen.
Nog leuker als je dan kind bent en het trapje niet afkunt omdat je daar ook overheen gekotst hebt zodat je vanuit bed kunt toekijken hoe andere mensen jouw kots opruimen
quote:Good oneOp vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef Vanyel het volgende:
note to self: geen hoogslapers in huis!
quote:Vorige signature vond ik leuker. Dit nummer is wel erg fout.Für dich mach ich verrückte Sachen, ich
lege dir die Welt zu Füßen und hol für dich den Stern vom Himmel um dich ein einziges Mal zu küssen!
quote:Fout? Het is gewoon een liefdeslied hoor.. Lijkt mij niks fouts aan.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Vorige signature vond ik leuker. Dit nummer is wel erg fout.
quote:Oke, maar als ik iemand zou vertellen hoe ik van haar zou houden zou er niet de zin 'Ik wil je piraatje zijn' uit komen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Fout? Het is gewoon een liefdeslied hoor.. Lijkt mij niks fouts aan.
Maar goed, ik was toch aan een verse toe
quote:Fiets moet nog maar eens goed naar de tekst luisteren en de metafoor begrijpen ben ik bangOp vrijdag 29 oktober 2010 16:34 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oke, maar als ik iemand zou vertellen hoe ik van haar zou houden zou er niet de zin 'Ik wil je piraatje zijn' uit komen.![]()
Nou gaat fiets lekker uit eten.
quote:Het was een grapskeOp vrijdag 29 oktober 2010 16:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Fiets moet nog maar eens goed naar de tekst luisteren en de metafoor begrijpen ben ik bang
quote:Waarom zou je dat willen?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef Vanyel het volgende:
Als je eens wist hoe hard ik probeer een grap over Nena te verzinnen...
Maar t lukt niet
quote:De eerste keer werd je ook genegeerd. Take the hint.
quote:Ik zit nu ook in het topicOp vrijdag 29 oktober 2010 17:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, bij voorkeur met elkaar in dit topic.
quote:Das een kwestie van perspectief.
quote:ach ja, ik heb nog wel wat zwaars te sjouwen. Flikker ik er een fles cola en een zak chips in en ga ik naar dat feestje.
quote:Er is geen ruimte voor twee jongens hier. Ga weg.
quote:Ik wil wel een trio met Mangel of hoe heet ie. Ik heb nog een bottomslet nodig om wat uit te proberenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:07 schreef Vanyel het volgende:
Alleen als ie een trio wil met Wonderer?
Erik dus he
quote:Ghehehe xDOp vrijdag 29 oktober 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil wel een trio met Mangel of hoe heet ie. Ik heb nog een bottomslet nodig om wat uit te proberen
quote:Okee, tot morgenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ghehehe xD
Trouwens, je inbox is vol. Dus even zo: Ik ben er morgen om die tijd, en ik draag een leren jack en donkerblauwe spijkerbroek!
quote:Hee, maar dan kun jij makkelijk naar die meet!Op zaterdag 30 oktober 2010 06:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb zin in McDonalds. Ja.
En ik ben al bijna in Denemarken. Dus. Ja.
Lalala.
quote:Ik dacht dat ik het niet goed gelezen had over met de auto.Op zaterdag 30 oktober 2010 04:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Goedemorgen.Vanuit auto naar Nederland groet ik u.
quote:Nou, inderdaad! Vanuit Kopenhagen is het 10 uurtjes naar Amsterdam, dus 16:00 uur in Utrecht moet goed te doen zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 08:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee, maar dan kun jij makkelijk naar die meet!
quote:De eerste meet was mijn vrouw ook bij hoor.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:45 schreef Vanyel het volgende:
Dat was precies wat zij dacht denk ik.
Maar hee, ze heeft niet eens een Fokaccount. Das dan wel vrij stuitend natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dat had ik natuurlijk ook kunnen zeggenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:21 schreef Vanyel het volgende:
Oh daar heb ik geen last van. Ik zou gewoon niet alleen willen
quote:Dat zal het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:hebben we er allebei wat aanOp zaterdag 30 oktober 2010 12:53 schreef Vanyel het volgende:
Daar kom ik haar dan natuurlijk opsluiten.
quote:
quote:Ik hoop ernstig dat de Bodytalk daar niet vol mee zit iddOp zaterdag 30 oktober 2010 12:21 schreef Vanyel het volgende:
Oh daar heb ik geen last van. Ik zou gewoon niet alleen willen
Maar hee, vanmiddag eerst op kraamvisite, moet maar zien of ik daarna in de stemming ben voor leernichten en -potten...
quote:Ik weet niet, mss dat van skunk? Ik zal dr nog wel ff pmenOp zaterdag 30 oktober 2010 13:23 schreef wonderer het volgende:
Heeft ze jouw nummer? Of van iemand anders, dat ze kan bellen voor de zekerheid?
Jep. Ben het wel gewend. Doe ik al 4 jaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het niet goed gelezen had over met de auto.
Ga je dan echt helemaal met de auto daar naartoe voor een paar dagen?
Er was ook niemand met rood haarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:40 schreef Bakfiets. het volgende:
O en trouwens. Ik was in Groningen op een parkeerplaats en toen dacht ik jullie te zien.![]()
Man met rood haar een dame met een wintermutsje en leren jack. Dus ik heel goed kijken, waren jullie het niet.
Maar maar maar Wonderer wordt toch rood? Dan is hij gewoon rood.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef Brittie het volgende:
[..]
Er was ook niemand met rood haarhehe.
Ze zitten weer op de trein! Was leuk
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Qebbel het volgende:
Hoe was de meet?? Wij gaan officieel samenwonen! 1feb![]()
![]()
Wat cool Qebbel!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Qebbel het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Qebbel het volgende:[/b]
![]()
Waarvan er eentje ook nog te fanatiek aan kwam stappen om te vragen of we 'hier wel vaker kwamen'quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meet was keigezellig, jullie hebben veel gemist joh. Allemaal lekker over jullie geroddeld
We hebben jullie wel gemistEn in de bodytalk zaten alleen maar kale 50+ nichten.
Nee, ze moest naar Den Boschquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:00 schreef Brittie het volgende:
Ze wilde denk ik stiekem met skunk mee naar huis ofzo. Heeft ze d'r nummer niet achtergelaten ofzo?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Qebbel het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:47 schreef wonderer het volgende:
Skunk had trouwens sjansWe liepen de trein door en zij had oogcontact en een algemene ... hoe zeg je dat... een soort van wederzijdse herkenning of zo. Later zaten we op het balkon in de trein en kwam het wijffie daar ook staan, ouwehoeren met mij, heheh. Maar die liet al snel duidelijk merken dat ze van de vrouwen was, ook wel grappig. Was gewoon keileuk. Dat ze ons helemaal op kwam zoeken enzo...
Nou ja, ik was er niet bij om haar te beschermen op de terugweg natuurlijk... Dus wie weet wat er gebeurd is. Ze is ook nog niet online tenslotte en volgens mij had ze wel ongeveer thuis moeten zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Heeft die Skunk weer goed voor elkaar.
Dus het was niet: " 'Kom mee, Skunkje, dan laat ik je echte liefde zien' en ze sleepte haar naar haar kelder."?
"Langzaam liep Skunk de kelder binnen. De vage lucht van beschimmelde chocolade penetreerde haar neus, wat haar gelijk al niet zinde. De vrouw die zij in de trein had ontmoet leek opeens niet zo vriendelijk meer. 'Ga zitten' zei ze, terwijl ze een schort om deed. Zo deed Skunk. Angst bekroop de jonge Skunk toen ze besefte dat zij niet langer meer kon bewegen. Plots had de vrouw een bak met Bossche bollen in haar hand. 'Ik zal jou volproppen met deze chocoladebollen totdat ze er via je oren uitkomen.' Toen kwam er een rossige vent met een grote fluit(quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:38 schreef Brittie het volgende:
Ik betwijfel of dat goed afgelopen zou zijn...In een kelder in Den Bosch...
Had je maar naar de meet moeten komenquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
"Langzaam liep Skunk de kelder binnen. De vage lucht van beschimmelde chocolade penetreerde haar neus, wat haar gelijk al niet zinde. De vrouw die zij in de trein had ontmoet leek opeens niet zo vriendelijk meer. 'Ga zitten' zei ze, terwijl ze een schort om deed. Zo deed Skunk. Angst bekroop de jonge Skunk toen ze besefte dat zij niet langer meer kon bewegen. Plots had de vrouw een bak met Bossche bollen in haar hand. 'Ik zal jou volproppen met deze chocoladebollen totdat ze er via je oren uitkomen.' Toen kwam er een rossige vent met een grote fluit() en die blies het verhaaltje uit"
Alstu. Ik verveel me enzo.
Ik ben zielig, ja! Ik had best willen komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je maar naar de meet moeten komen
Volgend jaar beter.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben zielig, ja! Ik had best willen komen.
Oh wat geweldig nieuwsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Natuurlijk niet, ze is pas veertien!quote:
Dat schijnt tegenwoordig ook al niet veel meer te zeggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze is pas veertien!
Ik heb nog geen autorijbewijs. Ga dat na de vakantie proberen te halen, want anders geef ik mijn vakantiegeld weer uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh wat geweldig nieuws![]()
![]()
@Fiets, rij je dan zelf?
Ook bij Topchef: drij eetst bief. Brad verstond het niet eensquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:41 schreef Brittie het volgende:
Mooi is die! De uitspraak van sommige types blijft hilarisch... Peach is ook zo'n woord. Piets.
Dry aged beef.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:04 schreef Brittie het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik daar pindakaas van kan maken eigenlijk
God straft onmiddellijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
DAmn, ik heb net een zak Hamka's leeggevreten en nou is mijn hele mond kapot van binnen.
Dat soort dingen hebben ze bij ons niet. Enige dat er een beetje in de buurt komt zijn funions, maar die smaken naar ui.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:13 schreef Brittie het volgende:
Oh die vinnik niet zo lekker!! Hehe. Meer voor jou dus
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef skunkasaur het volgende:
Ik schrijf dit berichtje stiekem vanuit de geheime sekskelder, heb niet veel tijd voor mijn treindame terug komt. Maar de meet was awesome! Tot morgenochtend!
[/bosschebollensmaak]
Skunk studeert informatica, die heeft natuurlijk een manier gevonden om de live webcam te hacken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:25 schreef Vanyel het volgende:
Ze sluit je op in haar sekskelder, maar geeft je wel toegang tot internet?
Amateur
Dat zou ons dus niet overkomenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:25 schreef Vanyel het volgende:
Ze sluit je op in haar sekskelder, maar geeft je wel toegang tot internet?
Amateur
Daar hou ik dan meteen al rekening mee. Jij niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 07:45 schreef Vanyel het volgende:
Zo fijn dat uurtje meer
Zo jammer dat ik vervolgens om 7u wakker was
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef skunkasaur het volgende:
Ik schrijf dit berichtje stiekem vanuit de geheime sekskelder, heb niet veel tijd voor mijn treindame terug komt. Maar de meet was awesome! Tot morgenochtend!
[/bosschebollensmaak]
Uuhhh, tja, weet niet precies wanneer het hoort te beginnen, maar ik denk dat ik het vanaf ongeveer de 20e week had. Afhankelijk van of t je eerste kind is en waar je placenta ligt kan dat ook een aantal weken eerder zijn al.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:02 schreef lezzer het volgende:
Gezellig samen opstaan
Vanaf wanneer begint dat eigenlijk? Dat bewegen?
Eigenlijk best wel. Als je er dan toch kut van moet slapen, is het wel leuk om er nog iets voor terug te krijgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:47 schreef Brittie het volgende:
Gezellig zo'n kleine.
Goeiemorgen allemaal!ik heb zin in een luie zondag maar moet vanalles doen vandaag...
.
Je hebt de nacht in de kelder overleefd?quote:
Heb ik ook last van.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pfff, wintertijd of geen wintertijd, uitslapen lukt gewoon voor geen meter meer. Werken heeft een veel te groot effect op mijn bioklok
Overheen gelezen. Dat is idd ook erg jaquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt de nacht in de kelder overleefd?
Heel veel. Ik heb zelfs videobeelden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:02 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Vaag ik ben nu echt dik nieuwsgierig of er nou echt wat is gebeurt of niet.
Ik vind kleintjes juist niet mooi en grotere wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:55 schreef Addictionnz het volgende:
Vind het wel mooi! Maar dan niet overdreven groot wat je hele rug in beslag neemt of je hele arm dat vind ik niet mooi gewoon een kleintje.
Ikke wel, en ik weet ook al wat en waar. Ik ga komende week op zoek naar een tattooshopquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik vind kleintjes juist niet mooi en grotere wel.
Hoef er trouwens persoonlijk geen. Misschien wel als ik zeker ben van wie ik ben en uit huis woon etc.
Ja ik wil er ook eerst heel zeker van zijn aangezien ik snel kan veranderen van mening.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik vind kleintjes juist niet mooi en grotere wel.
Hoef er trouwens persoonlijk geen. Misschien wel als ik zeker ben van wie ik ben en uit huis woon etc.
Niet zo iets groots, op beide bovenarmen iets. Beetje vaag, he?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja ik wil er ook eerst heel zeker van zijn aangezien ik snel kan veranderen van mening.![]()
@Skunk wat voor 1 ga je laten zetten?
Symbolen. Ik vind tekst niet zo mooi als het niet een echte betekenis heeft, en zo'n tekst weet ik toch nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:12 schreef Addictionnz het volgende:
Ja! Doe dat.
Laat je tekst of gewoon een symbool of iets in die zin zetten?
Nu nog Nederlands leren..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wordt![]()
Jij ben er kind, dan is het gelijk 1 groot feest! En ik vind lezzers leukers dan OUDers...
Ik ben al te lang alleen. Ik wil een maatje waarmee ik alle leuke en slechte momenten mee kan delen en iemand voor wie ik kan zorgen. Ik wil een lief leuk meisje die ik kan bellen aan het einde van een werkdag om te vertellen dat ik ruzie had met één of andere zakkenwasser van een chauffeur (ben transportplanner). Ik wil een leuk lief meisje zodat iedereen gek wordt van mijn oeverloze gedram over hoe leuk ze wel niet is. Ik wil een toekomst opbouwen met iemand voor de rest van mijn leven. Ik ben dat alleen zijn zat en ik heb geen zin in de zoveelste vent die zich bedreigd voelt door een vrouw die schijt heeft aan m/v traditionele rolverdelingen. Of piemels, die moet ik ook niet meer in de relatie. Véél te bepalend element.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu nog Nederlands leren..
Ik hoopte stiekem dat je kwam om je te bekeren, maar dat valt dus tegen.
Interessant besluit Seven. Waar komt het opeens vandaan?
Morgen! ik moet nu douchen, anders mis ik die lesboparty!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef skunkasaur het volgende:
@seven: Dat had ik al gevonden, maar er reageert niemand
Wtf! Ik snap hier echt geen drol van hahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wordt![]()
Jij ben er kind, dan is het gelijk 1 groot feest! En ik vind lezzers leukers dan OUDers...
Nee, ook niet per se lelijk maar het doet me vrijwel niets.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef Addictionnz het volgende:
Vind je een heel kleintje ook niet mooi dan?
Maar je zou er zelf nooit 1 nemen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, ook niet per se lelijk maar het doet me vrijwel niets.
Absoluut niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Maar je zou er zelf nooit 1 nemen?
Ik moet zeggen de tatoeages zoals dolfijnen en sterren vind ik echt afschuwelijk.
we zijn het een keertje eensquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:21 schreef Avey het volgende:
Ben ik dan de enige die tattoos over het algemeen niet mooi vindt?
Hallo daar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben al te lang alleen. Ik wil een maatje waarmee ik alle leuke en slechte momenten mee kan delen en iemand voor wie ik kan zorgen. Ik wil een lief leuk meisje die ik kan bellen aan het einde van een werkdag om te vertellen dat ik ruzie had met één of andere zakkenwasser van een chauffeur (ben transportplanner). Ik wil een leuk lief meisje zodat iedereen gek wordt van mijn oeverloze gedram over hoe leuk ze wel niet is. Ik wil een toekomst opbouwen met iemand voor de rest van mijn leven. Ik ben dat alleen zijn zat en ik heb geen zin in de zoveelste vent die zich bedreigd voelt door een vrouw die schijt heeft aan m/v traditionele rolverdelingen. Of piemels, die moet ik ook niet meer in de relatie. Véél te bepalend element.
Ik vond echter het nieuwtje dat ik voorzitter ben véél interessanter.
Ja. Gaat over de jaren 20 in Amerika, met een sterke verhaallijn en bovenal veel mooie vrouwen in even prachtige kostuumsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Denk nou eens aan warme chocolademelk, lichtjes, appeltaart en kaneelkaarsen?quote:Op maandag 1 november 2010 07:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
GRMBL. Wintertijd. Het zou dan toch 's ochtends lichter moeten zijn? Tis fucking donker... En mistig.... En koud... O en had ik al gezegd GRMBL?
Aansteken en dan die lekkere reuk ruiken natuurlijk...quote:Op maandag 1 november 2010 07:22 schreef Vanyel het volgende:
Wat we met die kaneelkaarsen moeten is me wel een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |