Ik vind kleintjes juist niet mooi en grotere wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:55 schreef Addictionnz het volgende:
Vind het wel mooi! Maar dan niet overdreven groot wat je hele rug in beslag neemt of je hele arm dat vind ik niet mooi gewoon een kleintje.
Ikke wel, en ik weet ook al wat en waar. Ik ga komende week op zoek naar een tattooshopquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik vind kleintjes juist niet mooi en grotere wel.
Hoef er trouwens persoonlijk geen. Misschien wel als ik zeker ben van wie ik ben en uit huis woon etc.
Ja ik wil er ook eerst heel zeker van zijn aangezien ik snel kan veranderen van mening.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik vind kleintjes juist niet mooi en grotere wel.
Hoef er trouwens persoonlijk geen. Misschien wel als ik zeker ben van wie ik ben en uit huis woon etc.
Niet zo iets groots, op beide bovenarmen iets. Beetje vaag, he?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja ik wil er ook eerst heel zeker van zijn aangezien ik snel kan veranderen van mening.![]()
@Skunk wat voor 1 ga je laten zetten?
Symbolen. Ik vind tekst niet zo mooi als het niet een echte betekenis heeft, en zo'n tekst weet ik toch nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:12 schreef Addictionnz het volgende:
Ja! Doe dat.
Laat je tekst of gewoon een symbool of iets in die zin zetten?
Nu nog Nederlands leren..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wordt![]()
Jij ben er kind, dan is het gelijk 1 groot feest! En ik vind lezzers leukers dan OUDers...
Ik ben al te lang alleen. Ik wil een maatje waarmee ik alle leuke en slechte momenten mee kan delen en iemand voor wie ik kan zorgen. Ik wil een lief leuk meisje die ik kan bellen aan het einde van een werkdag om te vertellen dat ik ruzie had met één of andere zakkenwasser van een chauffeur (ben transportplanner). Ik wil een leuk lief meisje zodat iedereen gek wordt van mijn oeverloze gedram over hoe leuk ze wel niet is. Ik wil een toekomst opbouwen met iemand voor de rest van mijn leven. Ik ben dat alleen zijn zat en ik heb geen zin in de zoveelste vent die zich bedreigd voelt door een vrouw die schijt heeft aan m/v traditionele rolverdelingen. Of piemels, die moet ik ook niet meer in de relatie. Véél te bepalend element.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu nog Nederlands leren..
Ik hoopte stiekem dat je kwam om je te bekeren, maar dat valt dus tegen.
Interessant besluit Seven. Waar komt het opeens vandaan?
Morgen! ik moet nu douchen, anders mis ik die lesboparty!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef skunkasaur het volgende:
@seven: Dat had ik al gevonden, maar er reageert niemand
Wtf! Ik snap hier echt geen drol van hahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wordt![]()
Jij ben er kind, dan is het gelijk 1 groot feest! En ik vind lezzers leukers dan OUDers...
Nee, ook niet per se lelijk maar het doet me vrijwel niets.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef Addictionnz het volgende:
Vind je een heel kleintje ook niet mooi dan?
Maar je zou er zelf nooit 1 nemen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, ook niet per se lelijk maar het doet me vrijwel niets.
Absoluut niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Maar je zou er zelf nooit 1 nemen?
Ik moet zeggen de tatoeages zoals dolfijnen en sterren vind ik echt afschuwelijk.
we zijn het een keertje eensquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:21 schreef Avey het volgende:
Ben ik dan de enige die tattoos over het algemeen niet mooi vindt?
Hallo daar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben al te lang alleen. Ik wil een maatje waarmee ik alle leuke en slechte momenten mee kan delen en iemand voor wie ik kan zorgen. Ik wil een lief leuk meisje die ik kan bellen aan het einde van een werkdag om te vertellen dat ik ruzie had met één of andere zakkenwasser van een chauffeur (ben transportplanner). Ik wil een leuk lief meisje zodat iedereen gek wordt van mijn oeverloze gedram over hoe leuk ze wel niet is. Ik wil een toekomst opbouwen met iemand voor de rest van mijn leven. Ik ben dat alleen zijn zat en ik heb geen zin in de zoveelste vent die zich bedreigd voelt door een vrouw die schijt heeft aan m/v traditionele rolverdelingen. Of piemels, die moet ik ook niet meer in de relatie. Véél te bepalend element.
Ik vond echter het nieuwtje dat ik voorzitter ben véél interessanter.
Ja. Gaat over de jaren 20 in Amerika, met een sterke verhaallijn en bovenal veel mooie vrouwen in even prachtige kostuumsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Denk nou eens aan warme chocolademelk, lichtjes, appeltaart en kaneelkaarsen?quote:Op maandag 1 november 2010 07:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
GRMBL. Wintertijd. Het zou dan toch 's ochtends lichter moeten zijn? Tis fucking donker... En mistig.... En koud... O en had ik al gezegd GRMBL?
Aansteken en dan die lekkere reuk ruiken natuurlijk...quote:Op maandag 1 november 2010 07:22 schreef Vanyel het volgende:
Wat we met die kaneelkaarsen moeten is me wel een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |