quote:De eerste meet was mijn vrouw ook bij hoor.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:45 schreef Vanyel het volgende:
Dat was precies wat zij dacht denk ik.
Maar hee, ze heeft niet eens een Fokaccount. Das dan wel vrij stuitend natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dat had ik natuurlijk ook kunnen zeggenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:21 schreef Vanyel het volgende:
Oh daar heb ik geen last van. Ik zou gewoon niet alleen willen
quote:Dat zal het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:hebben we er allebei wat aanOp zaterdag 30 oktober 2010 12:53 schreef Vanyel het volgende:
Daar kom ik haar dan natuurlijk opsluiten.
quote:
quote:Ik hoop ernstig dat de Bodytalk daar niet vol mee zit iddOp zaterdag 30 oktober 2010 12:21 schreef Vanyel het volgende:
Oh daar heb ik geen last van. Ik zou gewoon niet alleen willen
Maar hee, vanmiddag eerst op kraamvisite, moet maar zien of ik daarna in de stemming ben voor leernichten en -potten...
quote:Ik weet niet, mss dat van skunk? Ik zal dr nog wel ff pmenOp zaterdag 30 oktober 2010 13:23 schreef wonderer het volgende:
Heeft ze jouw nummer? Of van iemand anders, dat ze kan bellen voor de zekerheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |