Natuurlijk niet, ze is pas veertien!quote:
Dat schijnt tegenwoordig ook al niet veel meer te zeggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze is pas veertien!
Ik heb nog geen autorijbewijs. Ga dat na de vakantie proberen te halen, want anders geef ik mijn vakantiegeld weer uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh wat geweldig nieuws![]()
![]()
@Fiets, rij je dan zelf?
Ook bij Topchef: drij eetst bief. Brad verstond het niet eensquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:41 schreef Brittie het volgende:
Mooi is die! De uitspraak van sommige types blijft hilarisch... Peach is ook zo'n woord. Piets.
Dry aged beef.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:04 schreef Brittie het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik daar pindakaas van kan maken eigenlijk
God straft onmiddellijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
DAmn, ik heb net een zak Hamka's leeggevreten en nou is mijn hele mond kapot van binnen.
Dat soort dingen hebben ze bij ons niet. Enige dat er een beetje in de buurt komt zijn funions, maar die smaken naar ui.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:13 schreef Brittie het volgende:
Oh die vinnik niet zo lekker!! Hehe. Meer voor jou dus
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef skunkasaur het volgende:
Ik schrijf dit berichtje stiekem vanuit de geheime sekskelder, heb niet veel tijd voor mijn treindame terug komt. Maar de meet was awesome! Tot morgenochtend!
[/bosschebollensmaak]
Skunk studeert informatica, die heeft natuurlijk een manier gevonden om de live webcam te hacken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:25 schreef Vanyel het volgende:
Ze sluit je op in haar sekskelder, maar geeft je wel toegang tot internet?
Amateur
Dat zou ons dus niet overkomenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:25 schreef Vanyel het volgende:
Ze sluit je op in haar sekskelder, maar geeft je wel toegang tot internet?
Amateur
Daar hou ik dan meteen al rekening mee. Jij niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 07:45 schreef Vanyel het volgende:
Zo fijn dat uurtje meer
Zo jammer dat ik vervolgens om 7u wakker was
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef skunkasaur het volgende:
Ik schrijf dit berichtje stiekem vanuit de geheime sekskelder, heb niet veel tijd voor mijn treindame terug komt. Maar de meet was awesome! Tot morgenochtend!
[/bosschebollensmaak]
Uuhhh, tja, weet niet precies wanneer het hoort te beginnen, maar ik denk dat ik het vanaf ongeveer de 20e week had. Afhankelijk van of t je eerste kind is en waar je placenta ligt kan dat ook een aantal weken eerder zijn al.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:02 schreef lezzer het volgende:
Gezellig samen opstaan
Vanaf wanneer begint dat eigenlijk? Dat bewegen?
Eigenlijk best wel. Als je er dan toch kut van moet slapen, is het wel leuk om er nog iets voor terug te krijgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:47 schreef Brittie het volgende:
Gezellig zo'n kleine.
Goeiemorgen allemaal!ik heb zin in een luie zondag maar moet vanalles doen vandaag...
.
Je hebt de nacht in de kelder overleefd?quote:
Heb ik ook last van.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pfff, wintertijd of geen wintertijd, uitslapen lukt gewoon voor geen meter meer. Werken heeft een veel te groot effect op mijn bioklok
Overheen gelezen. Dat is idd ook erg jaquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt de nacht in de kelder overleefd?
Heel veel. Ik heb zelfs videobeelden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:02 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Vaag ik ben nu echt dik nieuwsgierig of er nou echt wat is gebeurt of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |