Jep. Ben het wel gewend. Doe ik al 4 jaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het niet goed gelezen had over met de auto.
Ga je dan echt helemaal met de auto daar naartoe voor een paar dagen?
Er was ook niemand met rood haarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:40 schreef Bakfiets. het volgende:
O en trouwens. Ik was in Groningen op een parkeerplaats en toen dacht ik jullie te zien.![]()
Man met rood haar een dame met een wintermutsje en leren jack. Dus ik heel goed kijken, waren jullie het niet.
Maar maar maar Wonderer wordt toch rood? Dan is hij gewoon rood.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef Brittie het volgende:
[..]
Er was ook niemand met rood haarhehe.
Ze zitten weer op de trein! Was leuk
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Qebbel het volgende:
Hoe was de meet?? Wij gaan officieel samenwonen! 1feb![]()
![]()
Wat cool Qebbel!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Qebbel het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Qebbel het volgende:[/b]
![]()
Waarvan er eentje ook nog te fanatiek aan kwam stappen om te vragen of we 'hier wel vaker kwamen'quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meet was keigezellig, jullie hebben veel gemist joh. Allemaal lekker over jullie geroddeld
We hebben jullie wel gemistEn in de bodytalk zaten alleen maar kale 50+ nichten.
Nee, ze moest naar Den Boschquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:00 schreef Brittie het volgende:
Ze wilde denk ik stiekem met skunk mee naar huis ofzo. Heeft ze d'r nummer niet achtergelaten ofzo?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Qebbel het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:47 schreef wonderer het volgende:
Skunk had trouwens sjansWe liepen de trein door en zij had oogcontact en een algemene ... hoe zeg je dat... een soort van wederzijdse herkenning of zo. Later zaten we op het balkon in de trein en kwam het wijffie daar ook staan, ouwehoeren met mij, heheh. Maar die liet al snel duidelijk merken dat ze van de vrouwen was, ook wel grappig. Was gewoon keileuk. Dat ze ons helemaal op kwam zoeken enzo...
Nou ja, ik was er niet bij om haar te beschermen op de terugweg natuurlijk... Dus wie weet wat er gebeurd is. Ze is ook nog niet online tenslotte en volgens mij had ze wel ongeveer thuis moeten zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Heeft die Skunk weer goed voor elkaar.
Dus het was niet: " 'Kom mee, Skunkje, dan laat ik je echte liefde zien' en ze sleepte haar naar haar kelder."?
"Langzaam liep Skunk de kelder binnen. De vage lucht van beschimmelde chocolade penetreerde haar neus, wat haar gelijk al niet zinde. De vrouw die zij in de trein had ontmoet leek opeens niet zo vriendelijk meer. 'Ga zitten' zei ze, terwijl ze een schort om deed. Zo deed Skunk. Angst bekroop de jonge Skunk toen ze besefte dat zij niet langer meer kon bewegen. Plots had de vrouw een bak met Bossche bollen in haar hand. 'Ik zal jou volproppen met deze chocoladebollen totdat ze er via je oren uitkomen.' Toen kwam er een rossige vent met een grote fluit(quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:38 schreef Brittie het volgende:
Ik betwijfel of dat goed afgelopen zou zijn...In een kelder in Den Bosch...
Had je maar naar de meet moeten komenquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
"Langzaam liep Skunk de kelder binnen. De vage lucht van beschimmelde chocolade penetreerde haar neus, wat haar gelijk al niet zinde. De vrouw die zij in de trein had ontmoet leek opeens niet zo vriendelijk meer. 'Ga zitten' zei ze, terwijl ze een schort om deed. Zo deed Skunk. Angst bekroop de jonge Skunk toen ze besefte dat zij niet langer meer kon bewegen. Plots had de vrouw een bak met Bossche bollen in haar hand. 'Ik zal jou volproppen met deze chocoladebollen totdat ze er via je oren uitkomen.' Toen kwam er een rossige vent met een grote fluit() en die blies het verhaaltje uit"
Alstu. Ik verveel me enzo.
Ik ben zielig, ja! Ik had best willen komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je maar naar de meet moeten komen
Volgend jaar beter.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben zielig, ja! Ik had best willen komen.
Oh wat geweldig nieuwsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |