quote:De eerste keer werd je ook genegeerd. Take the hint.
quote:Ik zit nu ook in het topicOp vrijdag 29 oktober 2010 17:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, bij voorkeur met elkaar in dit topic.
quote:Das een kwestie van perspectief.
quote:ach ja, ik heb nog wel wat zwaars te sjouwen. Flikker ik er een fles cola en een zak chips in en ga ik naar dat feestje.
quote:Er is geen ruimte voor twee jongens hier. Ga weg.
quote:Ik wil wel een trio met Mangel of hoe heet ie. Ik heb nog een bottomslet nodig om wat uit te proberenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:07 schreef Vanyel het volgende:
Alleen als ie een trio wil met Wonderer?
Erik dus he
quote:Ghehehe xDOp vrijdag 29 oktober 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil wel een trio met Mangel of hoe heet ie. Ik heb nog een bottomslet nodig om wat uit te proberen
quote:Okee, tot morgenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ghehehe xD
Trouwens, je inbox is vol. Dus even zo: Ik ben er morgen om die tijd, en ik draag een leren jack en donkerblauwe spijkerbroek!
quote:Hee, maar dan kun jij makkelijk naar die meet!Op zaterdag 30 oktober 2010 06:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb zin in McDonalds. Ja.
En ik ben al bijna in Denemarken. Dus. Ja.
Lalala.
quote:Ik dacht dat ik het niet goed gelezen had over met de auto.Op zaterdag 30 oktober 2010 04:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Goedemorgen.Vanuit auto naar Nederland groet ik u.
quote:Nou, inderdaad! Vanuit Kopenhagen is het 10 uurtjes naar Amsterdam, dus 16:00 uur in Utrecht moet goed te doen zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 08:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee, maar dan kun jij makkelijk naar die meet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |