quote:OehOp vrijdag 29 oktober 2010 14:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
OKIk PM je mijn mobiele nummer wel even voor de zekerheid.
quote:Ik sliep!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb echt nog nooit naast de pleepot gekotst
quote:3 ja, tot nu toeOp vrijdag 29 oktober 2010 14:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
OK. Reken vooral niet op mij. Mocht ik per ongeluk in de stemming zijn, weet ik de BT te vinden. Jullie zijn met 3?
quote:LolOp vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb eens vanaf boven de trap gekotst, waar tapijt op ligt. Leuk watervaleffect.
Vaak genoeg op mijn kussen, naast het bed, in de prullenbak of als ik weer eens zwanger ben.
quote:Heb je daar vaak last van? Best knap eigenlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Vaak genoeg op mijn kussen, naast het bed, in de prullenbak of als ik weer eens zwanger ben.
quote:SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTOp vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef lezzer het volgende:
Karma my dear, karma....
Was jij niet zwanger?
Mijn zus hoor ik heel vaak roepen "smoeder lacht zich kapot, ik krijg het dubbel en dwars terug".
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef Vanyel het volgende:
Oeh, van een hoogslaper naar beneden kotsen is trouwens ook tof. Je schrikt je rot hoe ver die spetters komen.
Nog leuker als je dan kind bent en het trapje niet afkunt omdat je daar ook overheen gekotst hebt zodat je vanuit bed kunt toekijken hoe andere mensen jouw kots opruimen
quote:Good oneOp vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef Vanyel het volgende:
note to self: geen hoogslapers in huis!
quote:Vorige signature vond ik leuker. Dit nummer is wel erg fout.Für dich mach ich verrückte Sachen, ich
lege dir die Welt zu Füßen und hol für dich den Stern vom Himmel um dich ein einziges Mal zu küssen!
quote:Fout? Het is gewoon een liefdeslied hoor.. Lijkt mij niks fouts aan.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Vorige signature vond ik leuker. Dit nummer is wel erg fout.
quote:Oke, maar als ik iemand zou vertellen hoe ik van haar zou houden zou er niet de zin 'Ik wil je piraatje zijn' uit komen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Fout? Het is gewoon een liefdeslied hoor.. Lijkt mij niks fouts aan.
Maar goed, ik was toch aan een verse toe
quote:Fiets moet nog maar eens goed naar de tekst luisteren en de metafoor begrijpen ben ik bangOp vrijdag 29 oktober 2010 16:34 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oke, maar als ik iemand zou vertellen hoe ik van haar zou houden zou er niet de zin 'Ik wil je piraatje zijn' uit komen.![]()
Nou gaat fiets lekker uit eten.
quote:Het was een grapskeOp vrijdag 29 oktober 2010 16:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Fiets moet nog maar eens goed naar de tekst luisteren en de metafoor begrijpen ben ik bang
quote:Waarom zou je dat willen?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef Vanyel het volgende:
Als je eens wist hoe hard ik probeer een grap over Nena te verzinnen...
Maar t lukt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |