quote:Blijkbaar.Op donderdag 28 oktober 2010 15:23 schreef Vanyel het volgende:
Krijg je daar tegenwoordig ook al puntenaftrek voor?
quote:Snel zeggen dat je wat teleurgesteld bent en een flexibelere houding had verwacht...Op donderdag 28 oktober 2010 15:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Blijkbaar.![]()
Vond hem sowieso al geen aardige man. Hij gebruikt woorden als 'summier' en trekt daar dan ook zo'n gezicht bij. Bah. Ik ben toch altijd heel betrokken bij zijn lessen.
quote:Tijd om je even in te lezen dan. Er zijn 289 delen hiervoor.Op donderdag 28 oktober 2010 16:11 schreef MinatoNamikaze het volgende:
gebruik oude browser en ben beetje nieuw :$
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en het valt allemaal mee. Loopt maar 1 week achter ipv 2. Nu nog ff naar de gynaecoloog, maar tis dus nog geen drama.
quote:Oh zeker spannendOp donderdag 28 oktober 2010 16:25 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb net sollicitatiegesprek gehad. Spannend
quote:Dank!Op donderdag 28 oktober 2010 16:30 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh zeker spannendduim voor je!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:08 schreef Vanyel het volgende:
Een zucht en een scheet en het kind schiet eruit straks. Ook een voordeel
quote:Mag ookOp donderdag 28 oktober 2010 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel blij.
Eigenlijk toch wel.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel blij.
Eigenlijk toch wel.
quote:Ga eens netjes rechtop zitten dan.Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 schreef Bakfiets. het volgende:
5,5 voor kunstgeschiedenis.Hij vindt mijn studiehouding niet goed.
quote:NouOp donderdag 28 oktober 2010 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga eens netjes rechtop zitten dan.
Vanyel, yay.
quote:Maar, ik snap het niet helemaal. Kreeg je dat punt nou vanwege je houding?Op donderdag 28 oktober 2010 18:41 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
NouMijn gemiddelde van 8,5 gaat hier flink van omlaag hoor. Huilerdehuil.
quote:Ik moest een website maken over verschillende mediarevoluties. Als je aan alle voorwaarden hebt voldaan krijg je een 5,5. Daarnaast mag de docent zelf de rest invullen. Onder dat formulier stond wat er verbeterd moest worden en dat was 'werkhouding'.Op donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar, ik snap het niet helemaal. Kreeg je dat punt nou vanwege je houding?
quote:Weet ik het. Hij gaf me voor mijn kennismakingsgesprek ook een 6,5. De rest had een 7. Ik snap ten eerste al niet hoe je een cijfer voor een gesprek kunt krijgen en ten tweede snap ik niet waarom dat van mij lager was.Op donderdag 28 oktober 2010 18:52 schreef lezzer het volgende:
Waar moet je die overige 4,5 dan mee halen
quote:Ik krijg mijn studiepunten er ook wel voor, maar het blijft vervelend. En je krijgt wel een voldoende. Aan de voorwaarden voldoen krijg je een 5,5, wat telt voor een voldoende.Op donderdag 28 oktober 2010 19:09 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het raar dat je met "aan de voorwaarden voldoen" geen voldoende kan halen.
Vroeger hadden we tenminste nog zo'n helder puntenstelsel...
10 uitmuntend
9 zeer goed
8 goed
7 ruim voldoende
6 voldoende
5 onvoldoende
4 sterk onvoldoende
3 zeer sterk onvoldoende
2 slecht
1 zeer slecht
Nou hop dan, het is nét een voldoende.
quote:Hij weet het niet, geloof ik. Heb 't hem in ieder geval niet verteld.Op donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Misschien kreeg je aftrekpunten om je geaardheid?
quote:Ja.Op donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef Vanyel het volgende:
Dus ook degene bij wie je eigenlijk zou moeten klagen?
quote:Wat moet een tommie nou met aftrekpunten?Op donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Misschien kreeg je aftrekpunten om je geaardheid?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat moet een tommie nou met aftrekpunten?
quote:Goh..Op donderdag 28 oktober 2010 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Wat word je moe van een beetje stress zeg.
quote:NeeOp vrijdag 29 oktober 2010 08:40 schreef Vanyel het volgende:
Voor jullie denk ik wel. Niet echt gebruikelijk toch?
quote:Moe -> Slapen-> Moe -> oi, dutje doen -> Moe -> Slapen -> Moe -> Godver hoe kan dat nou? -> Meer moe -> Slapen -> Moe -> Frustratie en boos -> Nog meer moe -> Huilen -> Moe -> Slapen -> Nog steeds heel moe -> Huisarts -> Nog steeds moe en geen oplossing -> Ziektewet -> Moe -> Frustratie, boos, ellende, onbegrip -> Ziekenhuis dan maar -> Geen oplossing -> Moe moe moe -> Baan kwijt -> Moe -> Acceptatie, want toch al alles kwijt -> Heej....Op vrijdag 29 oktober 2010 09:33 schreef Vanyel het volgende:
Maar helaas: Moe -> Slapen -> Moe -> Wakker -> Moe -> Slapen etc
quote:Oeh die laatste is goedOp vrijdag 29 oktober 2010 11:34 schreef lezzer het volgende:
Moe -> Slapen-> Moe -> oi, dutje doen -> Moe -> Slapen -> Moe -> Godver hoe kan dat nou? -> Meer moe -> Slapen -> Moe -> Frustratie en boos -> Nog meer moe -> Huilen -> Moe -> Slapen -> Nog steeds heel moe -> Huisarts -> Nog steeds moe en geen oplossing -> Ziektewet -> Moe -> Frustratie, boos, ellende, onbegrip -> Ziekenhuis dan maar -> Geen oplossing -> Moe moe moe -> Baan kwijt -> Moe -> Acceptatie, want toch al alles kwijt -> Heej....
quote:Een godverikhaatjehoer beet. Ik was met hem aan het dansen op een liedje van The Beatles.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:28 schreef skunkasaur het volgende:
Ik mis mijn kat
Fiets, waarom? Was het een ikhoudvanje beet of zo'n heuse godverikhaatjehoer beet? Ik vind het wel stoer dat je je kat meeneemt op vakantie tough. Dat beest hoort je dankbaar te zijn.
En ehehe, ik herinner me nachten dat de kat dacht dat het bed van hem was, en dan het HELE bed, dus dan lag ie daar uitgestrekt ergens in het midden, en ik maar proberen zo min mogelijk te bewegen om hem niet wakker te maken...
quote:Erm. Ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Een godverikhaatjehoer beet. Ik was met hem aan het dansen op een liedje van The Beatles.
quote:Wat?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan prop ik hem snel onder het dekbed, zodat ik iig normaal kan bewegen.
quote:Mghi als ik wil slapen ben ik niet zo subtiel.
quote:Mja. Dat vind ik sneu. Ik ben 10 uur per dag buiten de deur en een uur of 8 per dag in de slaapkamer. Dan zie ik dat beest helemaal nooit.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:58 schreef lezzer het volgende:
Wij hebben gewoon een jaar geleden ofzo de katten van de slaapkamer verbannen
Ik deed geen oog dicht.
quote:Ik ben ongeveer 1 uur per dag buiten de deur en ik hecht aan mijn nachtrustOp vrijdag 29 oktober 2010 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja. Dat vind ik sneu. Ik ben 10 uur per dag buiten de deur en een uur of 8 per dag in de slaapkamer. Dan zie ik dat beest helemaal nooit.
quote:Overbodige schaamsmiley hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:58 schreef lezzer het volgende:
Wij hebben gewoon een jaar geleden ofzo de katten van de slaapkamer verbannen
Ik deed geen oog dicht.
quote:Ik had iets anders te doen. Dat gaat nu niet door.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:30 schreef skunkasaur het volgende:
Komt er trouwens nog iemand anders naar Utrecht morgen voor de meet?
quote:Jij zegt gewoon wat ik denkOp vrijdag 29 oktober 2010 14:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Overbodige schaamsmiley hoor.
Ik heb dat al jaren geleden gedaan (zodra ik een slaapkamer met een deur had eigenlijk). Weg ranzige haren in bed, vieze kattenstinkadem en natte neus in mijn gezicht en over me heen walsen als ik slaap.
Aandacht krijgen ze wel als ik wakker ben en als het ze niet bevalt, gaan ze maar lekker ergens anders wonen.
quote:Bodytalk, eind van de middag, voor zover ik weet.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had iets anders te doen. Dat gaat nu niet door.
Maar toch he..
Wat hebben jullie ook weer afgesproken?
quote:Om maar niet te spreken van die keer (voor de tijd van de slaapkamerdeur dus) dat er eentje midden in de nacht op het voeteneind van het bed meende te moeten kotsen, waar mijn toenmalige lief dus met haar tenen in roerde en vloekend wakker werd.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:45 schreef lezzer het volgende:
Die kat begint dan ook midden in de nacht aan een schoonmaakactie.
Echt, ik wéét dat je bij zo'n handeling niet zoveel geluid hoeft te maken verdorie
quote:OK. Reken vooral niet op mij. Mocht ik per ongeluk in de stemming zijn, weet ik de BT te vinden. Jullie zijn met 3?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bodytalk, eind van de middag, voor zover ik weet.
quote:OKOp vrijdag 29 oktober 2010 14:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
OK. Reken vooral niet op mij. Mocht ik per ongeluk in de stemming zijn, weet ik de BT te vinden. Jullie zijn met 3?
quote:Echt?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:52 schreef Vanyel het volgende:
Dat heb ik alleen ooit een keer zelf gedaan
quote:OehOp vrijdag 29 oktober 2010 14:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
OKIk PM je mijn mobiele nummer wel even voor de zekerheid.
quote:Ik sliep!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb echt nog nooit naast de pleepot gekotst
quote:3 ja, tot nu toeOp vrijdag 29 oktober 2010 14:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
OK. Reken vooral niet op mij. Mocht ik per ongeluk in de stemming zijn, weet ik de BT te vinden. Jullie zijn met 3?
quote:LolOp vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb eens vanaf boven de trap gekotst, waar tapijt op ligt. Leuk watervaleffect.
Vaak genoeg op mijn kussen, naast het bed, in de prullenbak of als ik weer eens zwanger ben.
quote:Heb je daar vaak last van? Best knap eigenlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Vaak genoeg op mijn kussen, naast het bed, in de prullenbak of als ik weer eens zwanger ben.
quote:SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTOp vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef lezzer het volgende:
Karma my dear, karma....
Was jij niet zwanger?
Mijn zus hoor ik heel vaak roepen "smoeder lacht zich kapot, ik krijg het dubbel en dwars terug".
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef Vanyel het volgende:
Oeh, van een hoogslaper naar beneden kotsen is trouwens ook tof. Je schrikt je rot hoe ver die spetters komen.
Nog leuker als je dan kind bent en het trapje niet afkunt omdat je daar ook overheen gekotst hebt zodat je vanuit bed kunt toekijken hoe andere mensen jouw kots opruimen
quote:Good oneOp vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef Vanyel het volgende:
note to self: geen hoogslapers in huis!
quote:Vorige signature vond ik leuker. Dit nummer is wel erg fout.Für dich mach ich verrückte Sachen, ich
lege dir die Welt zu Füßen und hol für dich den Stern vom Himmel um dich ein einziges Mal zu küssen!
quote:Fout? Het is gewoon een liefdeslied hoor.. Lijkt mij niks fouts aan.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Vorige signature vond ik leuker. Dit nummer is wel erg fout.
quote:Oke, maar als ik iemand zou vertellen hoe ik van haar zou houden zou er niet de zin 'Ik wil je piraatje zijn' uit komen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Fout? Het is gewoon een liefdeslied hoor.. Lijkt mij niks fouts aan.
Maar goed, ik was toch aan een verse toe
quote:Fiets moet nog maar eens goed naar de tekst luisteren en de metafoor begrijpen ben ik bangOp vrijdag 29 oktober 2010 16:34 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oke, maar als ik iemand zou vertellen hoe ik van haar zou houden zou er niet de zin 'Ik wil je piraatje zijn' uit komen.![]()
Nou gaat fiets lekker uit eten.
quote:Het was een grapskeOp vrijdag 29 oktober 2010 16:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Fiets moet nog maar eens goed naar de tekst luisteren en de metafoor begrijpen ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |