abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:46:41 #1
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054430
De eerste #2?

Het succesvolle en instantueus-klassieke vervolg op...
• Eekhoornnachtserenade
• Stokstaartjesnachtserenade
• Plucheorganennachtserenade
• Schommellieveheerstbeestjesnachtserenade
• Praatpaalnachtserenade
• Valseknuffelsnachtserenade

Dit is de langzamere, kwalitatievere nachtbagger. Hier post je geen bier en tieten, random vrouwen of PostalGold humor. Hier is het louter kwaliteit en DINOgerelateerd. Vanavond dan.

* Nieuwe Nachtserenades hebben geen meervoudsvorm meer in de TT, zegt het voort
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:47:07 #2
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054433
ja ik ben echt een soort semi-junkie... ik hou van alles wat lekker is in de mond hey?

en ja mn zus die vind me geen junkie ofzo maar ha ik noem mezelf altijd zo

al heel mn leven een zoetekauw geweest en op een dag werd ik sochtends wakker omdat ik mn eerste kranten wijkje had .... en toen dronk ik mn eerste bakje koffie

nou ha ha ik ben wel verslavings gevoelig dus want ik heb nooit meer sinds mn dertiende een dag zonder geleefd .... de allereerste ochtend om zes uur dat ik zo een bakje dronk ....dacht ik bij mezelf : joepie en waauw wat een supper super lekker spul is dit

ik kreeg opeens een heel aangename roes in mn lichaam ..... stepping stone dus ha ha

ook op mn dertiende gaan drinken en precies hetzelfde : ik vond het zo lekker dat ik er nooit meer mee gestopt ben......

en in de pauze toen ik dertien was mn eerste sigaretje en ha ha eerst die smaak van walging in mn mond ha ha maar een kwartier later zat ik opeens heel lekker weg te roezen in de klas ..... de blah blah blah van de oersaaie professor die zn lessen aan het opdreunen was : het ging opeens heel lekker allemaal langs me heen en ik zat lekker weg te dromen in de klas

en ha dat beviel me wel hee? dat gevoel .... dus ja nooit meer mee gestopt dus.....op mn dertiende

ook aan de drugs gezeten lang toen ik ouder werd ... eigenlijk alle drugs die er maar te koop waren : xtc lsd cocaine en opium.....de laatse jaren doe ik het niet meer : de reden is niet dat ik het niet lekker vind : maar waar ik woon ken ik geen goed huis adresje meer .... de laatste was opeens haar huis uit gezet en ja zodoende kan ik alleen nog maar op straat kopen ....maar ja waar ik woon dan word je wel snel beroofd .... dus ja ik voel me nooit veilig als ik op straat koop

ja en ik ben ook te lui enzo en ha ha ja ik wil ook er niet teveel voor betalen hee?

want ja ik heb nog een verslaving en dat is lekker eten en ja das ook heel duur

dus zodoende ben ik opeens al drie jaar clean : nou ja ha ha clean? ik drink nog behoorlijk wat bier en wijn en ik rook nog steeds stevig ja dus ja in hoeverre ben je dan clean hey?

maar ja soms wel leuke herinneringen aan drugs .... vooral opium .... ja das zeer gehaat spul hee? dus ja mensen worden er erg lui van en vergeten zich dan te wassen .... maar ha ja ik had van die avonden dat ik kaarsen in mn huis aanstak en dan rookte ik wat opium en dan kon ik me echt heerlijk ontspannen als ik dan piano speelde

ha ik hou helemaal niet van naalden enzo dus ik rookte het spul altijd hee?

en ook normaal kan ik me slecht concentreren met boeken lezen maar ha dat ging ook opeens heel erg aangenaam

maar ha het is ook wel een masochistische drug toch wel .... als de substantie is uit gewerkt .... dan merk je opeens dat je roof bouw op je lichaam hebt gepleegd en dan voel je opeens je knieen knikken en je maag word draaierig.... dat resulteerde vaak in het naar de wc rennen en dan moets je opeens heel erg overgeven

tenminste dat krijg je dan als je flink lang bezig bent geweest

maar ha die pijn die deed mij nooits stoppen ermee ....want de volgende dag was ik weer fris en dan had ik er weer reuze trek in ha ha

ja ze gaven het de soldaten hee? in het jaar achtien-honderd als ze gewond waren geraakt op het slacht veld en als er een kogel uit hun lichaam moest worden geopereerd.... ja en officieel is het ook een heel onschuldige stof hee? ge-extraheerd uit een roos ofwel een papaver

was meen ik ook shake-speare die zei over opium : ja dat is het lieve zusje van cannabis

maar ha ik vind cannabis dus meestal wel rattegif ( is het niet hoor alleen ik kan er dus niet tegen ) maar opium daar word ik altijd wel gezellig van

kan het ook echt aanbevelen : als je ook van een wijntje houd en je kent toevallig een drugs mannetje ofzo : koop dan een halfje wit en een halfje bruin ha ha zeer lekker en een super leuk tijdsverdrijf ook...en cocaine is ook heel lekker als je het in een sigaret stopt ha ha

ja dus zodoende ... ja ik had nog een vriend over die wel eens coke rookte ( ook super lekker coca cola achtig dingetje...voor een kind geschikt hee? ) en ook opium rookte maar ha die is ermee gestopt dus ja nu ken ik helemaal niemand meer in dat wereldje

ja en ik kende nog een leuk adres.... een meisje woonde daar en heel haar huis was voor mij een paradijs als kunstenaar .... ze had echt een milioen dingen in haar huis die ze gevonden had of gekocht..... heel haar huis lag ermee bezaaid.... echt alsof je in het ultieme rommelwinkeltje was beland....bij haar ging ik dan op visite en ze had vaak volk over de vloer en ik snoof dan wel eens gratis speed want dat had ze ook vaak liggen

maar ha die is er niet meer....want ze is haar huis uitgezet : reden : stankoverlast omdat ze nogal veel katten had en toen zijn de buren gaan klagen

ja en ik ga ook niet zomaar vrienden maken ofzo omdat ik nu opeens trek heb ik drugs heey? ja dan moet het wel echt klikken eerst

dus al jaren nix meer aangeraakt hee?

nu ben ik echt aan alles verslaafd wat lekker is dus..... alleen ha op een dag werd ik opgenomen in een psychiatrische inrichting en soort van opgesloten omdat ik te raar ha ha was geworden ( viel ook nog wel mee maar ha ik was toch een beetje tever heen )

dus ja toen kreeg ik een drug toe maar die is niet zo lekker

dat was penfluridol c-map en ha ja das echt een soort ratte gif hey? tenminste zo voelt het

de allereerste keer dat ik het moest nemen het spul : toen had ik echt het gevoel dat heel mn lichaam opeens door een koud harnas werd omgeven ....alles in mij werd opeens stram en vervelend en ik kreeg heel erge krampen ook

ik voelde me als een vlieg die op stroop geland was en vast geplakt zat opeens

nu ja ha ha slik ik het dus verplicht hee? dus ja het eerste jaar werd ik er helemaal gek van..want ja ok kon opeens niet meer stil zitten en ik kreeg ook krampen in mn benen

echt rotzooi is dat : maar ha de reden dat ik opgenomen was ooit : dat ik stemmen hoorde : dat was dus opeens wel weg ....

maar ha ik op een dag dus klagen bij het riag dat ik last had van die parkison achtige kramp-dingen en toen kreeg ik een wonder pilletje : en dat heete akineton

en ha ha als je dat weer slikt dan verdwijnen alle problemen weer als sneeuw voor de zon : ja dat is een spier verslapper of zo en ja daar word ik dan lekker rustig van hee? en je komt in een soort roes terecht

dus ja ha een probleem erbij dus weer : ik ben helemaal verslaafd aan die troep dus .... slik het heel vaak .... en dan ja als ik even zonder zit dan voel ik me niet oppie toppie

lekker spul maar ik vraag me wel af wat ik met die verslaving aan moet hee?

okidoki dit was mn verhaaltje over drugs .... ik mis het maar heel af en toe hee? okidoki de groetjes edwin toi toi toi
pi_88054434
quote:
13s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:45 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou serieus moeite hebben om in slaap te vallen als je noodgedwongen in de zelfde kamer als die dandybleu moet slapen. Neuk d'esprit dit.
Dude, ik zou gewoon niet slapen.
pi_88054441
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:45 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou serieus moeite hebben om in slaap te vallen als je noodgedwongen in de zelfde kamer als die dandybleu moet slapen. Neuk d'esprit dit.
Ik zou nog met een shotgun onder mijn kussen gaan slapen als ik de buurman was. :')
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_88054444
quote:
15s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:47 schreef Sok. het volgende:

[..]

Dude, ik zou gewoon niet slapen.
Uiteindelijk niet denk ik. Ik zou zo'n iemand ook niet alleen laten bij kinderen, man.
pi_88054445
Maar ha.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:48:29 #7
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054450
hallo hallo willen jullie ook mijn blog tsekken hier is de link

http://edwinemanuelposse.web-log.nl/

toi toi gr gr edwin emanuel posse
pi_88054451
quote:
15s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Uiteindelijk niet denk ik. Ik zou zo'n iemand ook niet alleen laten bij kinderen, man.
Sowieso bij geen enkel levend wezen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:48:43 #9
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_88054454
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:47 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik zou nog met een shotgun onder mijn kussen gaan slapen als ik de buurman was. :')
Shotgun? Het groene boekje bedoel je.
Do androids dream of electric sheep?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:48:47 #10
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054455

Zijn blog, incluis meer informatie over zijn plan om de voetmasseur van Emma Watson te worden. Ik heb tevens al in een aantal topics gemerkt dat hij zich nu op Voe aan het richten is.
pi_88054458

Die beelden, die muziek, het hele idee gewoon.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:49:22 #12
182714 RitseB
pi_88054459
Waar halen jullie die tijd vandaan om al die shit te volgen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:49:37 #13
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054462
Ik zou hem wel mijn kinderen toevertrouwen, vriendelijke man. Heeft sensuele gevoelens voor kinderen, geen seksuele.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:49:45 #14
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_88054464
Ik schrok wel eventjes van dat slotje. En toen zag ik dat er 300 reacties waren geplaatst ;( :')
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:50:08 #15
182714 RitseB
pi_88054469
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef raebyddet het volgende:
Ik schrok wel eventjes van dat slotje. En toen zag ik dat er 300 reacties waren geplaatst ;( :')
Dat is dom.
pi_88054471
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef raebyddet het volgende:
Dat was al gepland met de eerste Eekhoornnachtserenade. Het zou een groot succes worden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:50:36 #17
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054473
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Penisbaard het volgende:

Zijn blog, incluis meer informatie over zijn plan om de voetmasseur van Emma Watson te worden. Ik heb tevens al in een aantal topics gemerkt dat hij zich nu op Voe aan het richten is.
Je wordt oud en traag, Peneltje.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:50:37 #18
286493 raebyddet
pi_88054474
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Penisbaard het volgende:

Concurrentie!
pi_88054475
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef Panzermaus het volgende:

Die beelden, die muziek, het hele idee gewoon.
Deed me denken aan Pogo.
pi_88054478
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Skylark. het volgende:
hallo hallo willen jullie ook mijn blog tsekken hier is de link

[ afbeelding ]
toi toi gr gr edwin emanuel posse
http://edwinemanuelposse.(...)ren-and-alcohol.html

Ik durf die niet te lezen. :')
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 02:51:01 #21
169210 liesje1979
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:51:26 #22
182714 RitseB
pi_88054483
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ritse *O*
Liesje! *O*, mobiel al terug?
pi_88054484
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:50 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Deze afbeelding komt mij te bekend voor.
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 02:51:59 #24
169210 liesje1979
pi_88054486
Doe nog eens dat lieve liedje met dat toffe boek in de clip? *O*
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:52:19 #25
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054487
ha so yes in holland this topic is soon to be closed because evry body sees it in holland as provocing pedofiles to do wrong stuff.... and ha ha again : in the UK i never get banned but ha yes also nobody reads it ....they just dont even get alarmed or frightenend of funny in their head......just nothing as a reaction....ha yes typically england......
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:52:25 #26
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054491
als one other thing.... in spain the law with kids is different.... they are more free in their choise when they do or dont want sex with an addult.......( like from the age of 13 yes wich i think is normal hey )

so yes the majority thinks in holland that spain is evil but yes i think tehy are more sain and normal

ha so yes in holland this topic is soon to be closed because evry body sees it in holland as provocing pedofiles to do wrong stuff.... and ha ha again : in the UK i never get banned but ha yes also nobody reads it ....they just dont even get alarmed or frightenend of funny in their head......just nothing as a reaction....ha yes typically england......

in holland i had like bans like a zilion times..... strange enough.... ( not only on topics like this hey? even to question the road signs in holland on the highway is seen as negative info.....the mods even swear at me....like why dont u leave holland if u got a problem with it ? ) so yes mainly i am welkom as piss in holland
pi_88054493
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:50 schreef chroestjov het volgende:

[..]

in spain the law with kids is different.... they are more free in their choise when they do or dont want sex with an addult.......( like from the age of 13 yes wich i think is normal hey )
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:52:41 #28
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054496
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:52 schreef Penisbaard het volgende:
godverdomme :')!
pi_88054498
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:52:47 #30
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 02:53:10 #31
169210 liesje1979
pi_88054503
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef RitseB het volgende:

[..]

Liesje! *O*, mobiel al terug?
Ja, lag gister op mijn mat. Netsplitter _O_
Ik verlies bijna elk jaar wel mijn mobiel, eerste keer dat ik hem terugkrijg! _O_
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 02:53:46 #32
169210 liesje1979
pi_88054507
quote:
Die bedoel ik niet.
pi_88054508
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:52 schreef Skylark. het volgende:
als one other thing.... in spain the law with kids is different.... they are more free in their choise when they do or dont want sex with an addult.......( like from the age of 13 yes wich i think is normal hey )

so yes the majority thinks in holland that spain is evil but yes i think tehy are more sain and normal

in holland i had like bans like a zilion times..... strange enough.... ( not only on topics like this hey? even to question the road signs in holland on the highway is seen as negative info.....the mods even swear at me....like why dont u leave holland if u got a problem with it ? ) so yes mainly i am welkom as piss in holland
so yes mainly i am welkom as piss in holland

Ondertitelwaardig eigenlijk. Voor hem dan. :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:53:52 #34
182714 RitseB
pi_88054509
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:54:32 #35
286493 raebyddet
pi_88054513
dus ja ik weet niet of je wel eens het huis van herman brood hebt gezien ? ha ja supervies en ha ha heel zn piano in zn aterliertje die zat vol met vlekken van de bier en van de koffie en verfvlekken en sigaretten vlekken.....

ja voor mij is dat wel normaal dus .... ik was vroeger fotomodel maar ha ja ik vind niet zo snel iets vies hee? laat staan dat ik spreek over een vorm van zelfverwaarlozing......
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 02:54:59 #36
169210 liesje1979
pi_88054517
quote:
Ahja! Die dus.
Ik ben er een beetje verliefd op. *O*
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:55:01 #37
182714 RitseB
pi_88054518
En als je met die klaar bent heb ik nog een lief meisje in de aanbieding.

pi_88054519
Nouja slapen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:55:20 #39
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054522
Hou nou eens op met die smiley, zeg.

Verder:

ERVARING
ooit in het verleden heb ik gewerkt voor Peter Greenaway en ook heb ik wel modellen werk gedaan .... dit is wel allemaal lang geleden dus ik ben zelf wel benieuwd of ik nog gevraagd word .

RECENTE FILMOGRAFIE / CV
Peter Greenaway naakt show in een museum
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:55:41 #40
182714 RitseB
pi_88054524
quote:
17s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:55 schreef Sok. het volgende:
Nouja slapen.
En fijn lekker lang slapen hè? Niet te vroeg wakker worden hè.
pi_88054525
Liesje, dit is het Nachtbaggertopic niet.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:56:28 #42
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054527
a ha ha toen ik twintig was ...was ik nogal knap ha ha maarja hee? ik drink veelste veel ...rook als een ketter ... en ook veelste veel drugs ha ha en ik ben nu ook een beetje een oudje

toen ik twintig was : heel erg fris enzo : heb ik naakt model gestaan voor een show van " peter greenaway " ( beroemde engels man )

de job was dat ik in een museum moest staan met publiek en daar moest ik dus naakt in een vitrine staan ha ha terwijl er allemaal meisjes van veertien voorbij liepen ook ha ha

toen werd wel bang ha ha en toen durfde ik niet meer ha ha ( ook : einde cariere ha ha )

hier ha ha een liedje van mij : want ik ben muzikant ha ha

xxx
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:56:35 #43
182714 RitseB
pi_88054529
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:55 schreef Panzermaus het volgende:
Liesje, dit is het Nachtbaggertopic niet.
Uit de op: Dit is de langzamere, kwalitatievere nachtbagger.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:56:43 #44
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054531
Echt goed topic dit, kwaliteit echt omg omg zomg rotfl
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:56:52 #45
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054533
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:57:14 #46
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054534
quote:
7s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef RitseB het volgende:

[..]

Uit de op: Dit is de langzamere, kwalitatievere nachtbagger.
Ik stel voor om het te veranderen in "nachtkwaliteit"
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:57:16 #47
286493 raebyddet
pi_88054535
a en dan word het een tienjarenplan dat ik hier ooit nog weg kom hee? en de dagen die vreten zo aan me.... soms vlucht ik gewoon echt mn huis uit hee?

Dus ja en omdat ik weg wil hier : dan doe ik ook nix : ja kijk ik kan wel 500 euro investeren in een piano maar ja ik heb geen zin om die in deze woning neer te zetten hee? als ik toch weg wil

ja en dus zonder piano verveel ik me ook echt hee? kan ik geen liedjes meer maken

ha ha man helemaal klem dus hee? echt een stuk levenskwaliteit man die er bij mij ontbreekt....

dus ja wat ik doe is : werken op de pc .... dan vergeet ik even dat ik in een kuthuis zit .... maar ja als dan mn werk op is hee? en dan kijk ik drie keer om me heen? zo man dan komen gelijk de muren op me af hee?
pi_88054536
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef Skylark. het volgende:
a ha ha toen ik twintig was ...was ik nogal knap ha ha maarja hee? ik drink veelste veel ...rook als een ketter ... en ook veelste veel drugs ha ha en ik ben nu ook een beetje een oudje

toen ik twintig was : heel erg fris enzo : heb ik naakt model gestaan voor een show van " peter greenaway " ( beroemde engels man )

de job was dat ik in een museum moest staan met publiek en daar moest ik dus naakt in een vitrine staan ha ha terwijl er allemaal meisjes van veertien voorbij liepen ook ha ha

toen werd wel bang ha ha en toen durfde ik niet meer ha ha ( ook : einde cariere ha ha )

hier ha ha een liedje van mij : want ik ben muzikant ha ha

xxx
Dat is de ergste tot nu toe. :'(
Huilende babies, stemmen, random herrie en verminkte tongen.
pi_88054539
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef MYV het volgende:
Echt goed topic dit, kwaliteit echt omg omg zomg rotfl
Dit is deel #2 al. Deel #1 begon kwalitatief maar eindigde in deze fuck d'esprite. Ga het kijken dan, MYV. Vertel me dat je niet meer alleen slaapt. Kijk onder je bed voor dandybleu.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:58:02 #50
182714 RitseB
pi_88054544
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ik zie nog niet veel kwaliteit, alleen nog maar ctrl-c + control-v zooi.
pi_88054547
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Staat genoteerd voor de volgende die ik maak.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:58:45 #52
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054549
quote:
2s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:

[..]

Academisch research, met bronvermelding. Snapte.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:58:52 #53
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054550
quote:
Die gast heeft dus ook overal al gezeten.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:58:59 #54
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054551
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dit is deel #2 al. Deel #1 begon kwalitatief maar eindigde in deze fuck d'esprite. Ga het kijken dan, MYV. Vertel me dat je niet meer alleen slaapt. Kijk onder je bed voor dandybleu.
Als het zo kwalitatief begon stop dan op je hoogtepunt.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:59:16 #55
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054553
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Op elke motherfucking site. Dit is echt niet normaal.
pi_88054554
quote:

[..]

Eerdere delen Ritse, zie mijn Fotoboeklijstje. Serieuze discussies, jeugdherinneringen, alles.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:59:28 #57
286493 raebyddet
pi_88054558
de show ging door naar parijs toe : maar ja als je niet komt opdagen : dan gaat de klus naar iemand anders

toen op een dag kreeg ik mn tweede telefoontje : thom hofman had een film en daar zou ik een rolletje in kunnen krijgen : als een homofiel aan een cafebar die een pilsje dronk met edwin : ha ha maar ik weet ook niet wat het was maar ik had opeens geen zin om een homo te spelen...( zou ik nu wel doen maar toen opeens niet )

dus ik kwam niet opdagen : ja toen zei ftv casting tegen edwin : aju paraplux : je hoeft bij ons nooit meer terug te komen

ja en ook = geen cariere dus meer hee? er is maar een casting buro in rotterdam .... er is er maar een en dat is ftv casting

dus ja heel lang nix meer gedaan

maar sinds een jaar heb ik internet : en daar doe ik heel veel op : dus ja iets wat me altijd zo stoort is : dat nederlanders zo en proper volkje zijn : ik hou van toscaanse deuren en griekse zwerkatten

dus ik had een stukje gescheven omdat in rotterdam alle zwerkatten opgepakt worden

http://petities.nl/petitie/sos-zwerfkatten-hebben-ook-rechten

niemand in nederland die het een zak intreseerd ha ha
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:59:33 #58
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054559
quote:

[..]

Je had bij de nachtkwaliteit vol jeugdherinneringen moeten zijn.
pi_88054562
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Op Partyflock uitgekotst worden is nog erger als uitgekotst worden op Fok!.
Dus hij heeft niets meer te verliezen hier, hij kan lekker zichzelf zijn. :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:00:20 #60
182714 RitseB
pi_88054564
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:59 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Je had bij de nachtkwaliteit vol jeugdherinneringen moeten zijn.
Jeugd herinneringen bestaan voor mij uit dingen in de fik steken.
pi_88054566
Las ik net serieus dat hij naakt moest poseren voor meisjes van 14 in een museum in Engeland?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:00:56 #62
286493 raebyddet
pi_88054567
Godverdomme genoeg dandybleu, hij is op de een of andere manier fascinerend en eng tegelijk.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:01:44 #63
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054572
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:02:03 #64
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054573
Ik ga hem proberen te koppelen aan Marcello. Allebei debiele muzikanten op zoek naar iemand om mee samen te werken.
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 03:02:12 #65
169210 liesje1979
pi_88054576
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:55 schreef RitseB het volgende:
En als je met die klaar bent heb ik nog een lief meisje in de aanbieding.

neuh die is te lief,
Het is meer de combinatie van het liedje en dat prachtige boek. O+
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:03:06 #66
182714 RitseB
pi_88054579
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

neuh die is te lief,
Het is meer de combinatie van het liedje en dat prachtige boek. O+
Ik heb dat ene meisje, die van die clip, live gezien. Leuke meid, achteraf nog even mee staan praten.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:03:32 #67
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054582
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga hem proberen te koppelen aan Marcello. Allebei debiele muzikanten op zoek naar iemand om mee samen te werken.
Als dat je lukt, duimpje omhoog voor jou.
pi_88054586
Teddy, ik heb hier wat instantblijheid voor je om je er door te helpen.

One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 03:05:25 #69
169210 liesje1979
pi_88054592
quote:
11s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:03 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik heb dat ene meisje, die van die clip, live gezien. Leuke meid, achteraf nog even mee staan praten.
pi_88054593
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
UTRECHT - Verwarde man brengt jonge soloartiest met tenorstem om het leven, de gruwelijke feiten vanavond op SBS6.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:05:48 #71
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054594
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef MYV het volgende:

[..]

Als het zo kwalitatief begon stop dan op je hoogtepunt.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:05:57 #72
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054598
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:04 schreef Panzermaus het volgende:

Post eens wat bier en tieten, dat wil mij nog wel eens helpen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:06:32 #73
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054601
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:05 schreef MYV het volgende:

[..]

Niemand is eigenlijk geïnteresseerd, daarom reageerden we ook niet in 1e instantie.

gr gr toi toi xxx
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:06:53 #74
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054604
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:05 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

UTRECHT - Verwarde man brengt jonge soloartiest met tenorstem om het leven, de gruwelijke feiten vanavond op SBS6.
Na Bruce ook nog Marcello.

Ik ga het morgen gewoon echt proberen.
pi_88054606
quote:
14.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
Marcello kan gewoon niet echt zijn. :')
pi_88054607
quote:
6s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:05 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Post eens wat bier en tieten, dat wil mij nog wel eens helpen.
Post eens wat leuke portretten van FOK!sters dan. 15-jarigen hebben mijn voorkeur.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:07:38 #77
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054610
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Post eens wat leuke portretten van FOK!sters dan.
Mag dat? Heb je Seauphie btw al gefobo'd?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:07:51 #78
182714 RitseB
pi_88054611
quote:
Die is van jouw jeugd hè?
pi_88054617
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:07 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Mag dat? Heb je Seauphie btw al gefobo'd?
Fotoboek is leeg en de meeste pics zijn al verwijderd van die foto emmer.com. Wie is Wispelturig overigens.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:09:10 #80
286493 raebyddet
pi_88054621
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:04 schreef Panzermaus het volgende:

Die dandybleu zit er in ha ha. veel te laat om naar filmpjes als Richard Scarry te kijken ;(. het HELPT niet man :'( maar wat verwacht je hee? wil je ook even mijn petitie ondertekenen

http://petities.nl/petitie/sos-zwerfkatten-hebben-ook-rechten

okidoki galspuwende TB was dit ha ha toi toi toi en mn zus is net bevallen van een neger ha ha
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 03:09:27 #81
169210 liesje1979
pi_88054623
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:07 schreef RitseB het volgende:

[..]

Die is van jouw jeugd hè?
Ja. :@
Ben ik zoveel ouder dan? :@
Deze ook:
:D
pi_88054630
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Na Bruce ook nog Marcello.

Ik ga het morgen gewoon echt proberen.
Waarom geen Braddie? Bij Dandyblue mag hij vast wel in zijn onderbroek rondlopen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:10:57 #83
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054633
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Marcello kan gewoon niet echt zijn. :')
kom in gezicht zeggen dan

donderdag 28 oktober 2010 @ 03:11:02 #84
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054635
quote:
3s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Fotoboek is leeg en de meeste pics zijn al verwijderd van die foto emmer.com. Wie is Wispelturig overigens.
Wispelturig is niemand, dat is gewoon een karaktereigenschap van mij :') maar ik snap waarom je zo dacht.

Ik had nog pic van haar in m'n map zie ik, you're lucky.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:11:19 #85
182714 RitseB
pi_88054636
quote:
11s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja. :@
Ben ik zoveel ouder dan? :@
Deze ook:
:D
Scheelt maar 11 jaar. :P.

Maar ze zijn hartstikke tof, ik wilde dat ik zo'n jeugd muziek had.

Ik heb dit.

Wat een graf nummer :') ;(.
pi_88054648
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:11 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Wispelturig is niemand, dat is gewoon een karaktereigenschap van mij :') maar ik snap waarom je zo dacht.

Ik had nog pic van haar in m'n map zie ik, you're lucky.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, goed dat je het snapt. Maar wie is dat? Een niet-bestaande chick? Leuk wel. Plat weer wel.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:13:21 #87
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054650
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ha, goed dat je het snapt. Maar wie is dat? Een niet-bestaande chick? Leuk wel.
Nee, dat meisje is dus Seauphie, een ex-FOK!-ster.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:13:22 #88
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054651
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:10 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Waarom geen Braddie? Bij Dandyblue mag hij vast wel in zijn onderbroek rondlopen.
Braddie moet eerst maar eens die cover van Tief Aus Meinem Herzen maken.
pi_88054654
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:13 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Nee, dat meisje is dus Seauphie, een ex-FOK!-ster.
Hoe oud is ze op die foto dan?

quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:13 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Braddie moet eerst maar eens die cover van Tief Aus Meinem Herzen maken.
Braddies link dump topic

Iedereen kan hem hier aanmoedigen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:14:10 #90
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054655
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Niemand is eigenlijk geïnteresseerd, daarom reageerden we ook niet in 1e instantie.

gr gr toi toi xxx
Wat is uberhaubt jou probleem met mij eigenlijk :') Ben je nog steeds pissed omdat ik iets zei tegen je boezemvriend laki? Of is het iets diepers?
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 03:14:19 #91
169210 liesje1979
pi_88054657
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:11 schreef RitseB het volgende:

[..]

Scheelt maar 11 jaar. :P.

Maar ze zijn hartstikke tof, ik wilde dat ik zo'n jeugd muziek had.

Ik heb dit.

Wat een graf nummer :') ;(.
ja nee die skip ik even.
maar prijs jezelf gelukkig wij hadden
Maar je bent pas 20, netjes dat je dan al Jochem op waarde weet te schatten. :Y
pi_88054660
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

kom in gezicht zeggen dan

[ afbeelding ]
Marcello kkfilemon kkmakaay kom hier tabon jimek zemel
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:15:08 #93
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054661
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef MYV het volgende:

[..]

Wat is uberhaubt jou probleem met mij eigenlijk :') Ben je nog steeds pissed omdat ik iets zei tegen je boezemvriend laki? Of is het iets diepers?
Geen bonje graag. Dit is de plek waar iedereen vriendelijk en alles is.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:15:20 #94
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054662
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hoe oud is ze op die foto dan?
[..]

Braddies link dump topic

Ouder dan 15.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:16:24 #95
182714 RitseB
pi_88054665
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

ja nee die skip ik even.
maar prijs jezelf gelukkig wij hadden
Maar je bent pas 20, netjes dat je dan al Jochem op waarde weet te schatten. :Y
Ik doe mijn best :@,

Nu ga ik mijn bedje opzoeken, truste!
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 03:16:46 #96
169210 liesje1979
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:17:17 #97
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054669
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef MYV het volgende:

[..]

Ik heb niet echt iets tegen je, maar je zeurde net gewoon.
pi_88054670
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:15 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ouder dan 15.
Ik vind haar best leuk om te zien.

Ritse: slaap zacht, knaapje.
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 03:17:34 #99
169210 liesje1979
pi_88054672
Mooie dromen Ritse. :*
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:17:46 #100
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054674
Maar als ik toch commentaar mag geven, ik vind het echt niks als mensen een extravagant uiterlijk aannemen om reacties uit te lokken.
pi_88054677
Liesje1979 en RitseB voeren een keihard MSN-gesprek door de psychopaten en muzikanten heen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:18:15 #102
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054679
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik vind haar best leuk om te zien.
Zij is de droomvrouw van elke man en jij vindt haar best leuk om te zien. :') :D
pi_88054682
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:18 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Zij is de droomvrouw van elke man en jij vindt haar best leuk om te zien. :') :D
Zo super speciaal vind ik haar ook niet. Sowieso bepaalt de manier waarop ze lachen heel veel voor mij. Kan hier niet veel over zeggen. Bovendien lijkt ze bijna geen tieten te hebben hier. Of de foto is gewoon raar genomen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:19:14 #104
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054683
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:17 schreef Skylark. het volgende:
Maar als ik toch commentaar mag geven, ik vind het echt niks als mensen een extravagant uiterlijk aannemen om reacties uit te lokken.
Wie zegt dat ik dat doe :') Jij begint er steeds over.
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 03:19:45 #105
169210 liesje1979
pi_88054686
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Braddies link dump topic

Gelijk maar even aangemoedigd.
pi_88054689
quote:
4s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:17 schreef tho_Omas het volgende:
Liesje1979 en RitseB voeren een keihard MSN-gesprek door de psychopaten en muzikanten heen.
Zij weten niet.
  One tough cookie donderdag 28 oktober 2010 @ 03:20:28 #108
169210 liesje1979
pi_88054691
Moet ik teruglezen?
Is het nog wel gezellig hier?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:20:31 #109
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054693
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:19 schreef MYV het volgende:

[..]

Come on, hou jezelf eens die spiegel voor in plaats van alleen foto's ervoor te maken. Je doet het om reacties op te wekken. Heb je het volste recht toe, maar ik ook om het niks te vinden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:20:56 #110
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054695
Oh nou weet meneer alles over me :') Tuurlijk jongetje jij kent me jij weet hoe ik denk :W
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:20:59 #111
286493 raebyddet
pi_88054696
Ik weet nu waarom ik een :r gevoel krijg bij dandybleu. Er was een fokker die ongeveer net zoals hem was qua taalgebruik en psychische problemen.
pi_88054698
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:19 schreef MYV het volgende:

[..]

Nou, ik vind het een heel tof fotoboek hoor.
pi_88054699
Penisbaard, waarom heeft Netsplitter al die reacties gewijzigd in Braddie's Linkdump topic?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:21:27 #114
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054701
Maarja, zoals ik zei, ik heb niks tegen je en de gezelligheid moet gewaarborgd blijven hier.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:21:38 #115
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054702
quote:
15s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:20 schreef raebyddet het volgende:
Ik weet nu waarom ik een :r gevoel krijg bij dandybleu. Er was een fokker die ongeveer net zoals hem was qua taalgebruik en psychische problemen.
En daar heb jij ervaringen mee of wat?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:22:22 #116
286493 raebyddet
pi_88054705
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:20 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zij weten niet.
Onwetende mensen.
pi_88054710
quote:
11.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik teruglezen?
Is het nog wel gezellig hier?
Natuurlijk. Beter dan de nachtbagger. Ziek word ik daarvan.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:23:10 #118
286493 raebyddet
pi_88054711
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:21 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

En daar heb jij ervaringen mee of wat?
Een soort van ;(.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:23:13 #119
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054712
goede nacht/morgen heren en dames van het goede leven
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:23:25 #120
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054714
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:21 schreef Panzermaus het volgende:
Penisbaard, waarom heeft Netsplitter al die reacties gewijzigd in Braddie's Linkdump topic?
Dat waren die reacties van Braddie waarin hij gans ging schelden met kanker, KANKER en kanker gast omdat iemand zei dat negatieve aandacht ook aandacht is. Ik vroeg hem toen of hij nog van plan was om die kankercover van kankerpetro te maken.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:24:12 #121
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054719
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:23 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Een soort van ;(.
Vertel, het is er nu de tijd voor.
pi_88054720
quote:
12s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:23 schreef Verbodsbord het volgende:
goede nacht/morgen heren en dames van het goede leven
Hallo jongen, toevallig.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:25:25 #123
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054723
quote:
12s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hallo jongen, toevallig.
Toevallig? :)
pi_88054726
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:23 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Natuurlijk. Beter dan de nachtbagger. Ziek word ik daarvan.
Een aantal keren heb ik geprobeerd nachtbagger te volgen, maar het lijkt wel of het type mens dat zich daar bevindt zich meer bekommert om de kwantiteit dan de kwaliteit. ;(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:26:18 #125
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054728
dudes

waarom loopt dit beter als nb :o
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:26:35 #126
286493 raebyddet
pi_88054729
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:24 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Vertel, het is er nu de tijd voor.
Nou, in het begin dacht ik dat 'ie normaal was, en dus toegevoegd op msn (was nieuw hier, wist niet dat fokkers zo eng konden zijn :{) bleek dat 'ie een beetje ##$#^%^& was
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:27:11 #127
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054730
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:26 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Nou, in het begin dacht ik dat 'ie normaal was, en dus toegevoegd op msn (was nieuw hier, wist niet dat fokkers zo eng konden zijn :{) bleek dat 'ie een beetje ##$#^%^& was
Wie?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:27:55 #128
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054732
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:27 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Wie?
dandyblue gok ik :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:28:05 #129
286493 raebyddet
pi_88054733
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:27 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Wie?
Dat is niet voor hier. Dat kan ik niet maken ;(
pi_88054734
Ik had Dale. ook hoger ingeschat, toen hij een Nachtserenade zag heeft hij zich meteen geregistreerd om daar zijn eerste post te zetten. Nu lijkt hij al goed mee te doen met alle ONZhumor. Het kan verkeeren.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:28:51 #131
286493 raebyddet
pi_88054737
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:27 schreef PeZu het volgende:

[..]

dandyblue gok ik :D
Nee, dat weet ik (helaas?) zeker
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:28:54 #132
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054738
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Dat is niet voor hier. Dat kan ik niet maken ;(
PM het eens stiekem.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:29:37 #133
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054742
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:29:38 #134
286493 raebyddet
pi_88054743
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik had Dale. ook hoger ingeschat, toen hij een Nachtserenade zag heeft hij zich meteen geregistreerd om daar zijn eerste post te zetten. Nu lijkt hij al goed mee te doen met alle ONZhumor. Het kan verkeeren.
Verraders
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:29:42 #135
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054744
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef Panzermaus het volgende:
Daarom nieuwe mensen sneller en actiever benaderen en gelijk leren wat kwaliteit is.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:29:44 #136
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054745
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik (helaas?) zeker
hmm ja lastig :{

genoeg rare fokkers :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:30:43 #137
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054748
SchenkStroop natuurlijk.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:31:10 #138
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054750
quote:
Ik snap hem niet.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:31:23 #139
286493 raebyddet
pi_88054751
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

PM het eens stiekem.
Volgens mij zal je niks in z'n postgeschiedenis kunnen vinden (DE VERWARRING). Maar ik zal het pm'en.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:31:24 #140
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054752
Schenkstroop is wel lief. 't is een trend hem te bashen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:31:41 #141
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054754
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:30 schreef Skylark. het volgende:
SchenkStroop natuurlijk.
stroop is een kloon :D
pi_88054755
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef MYV het volgende:
AdvancedPower idem dito, ik heb eerlijk gezegd nooit wat tegen die jongen gehad.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:32:09 #143
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054756
quote:
Die knul basht zichzelf
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:32:16 #144
286493 raebyddet
pi_88054757
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:30 schreef Skylark. het volgende:
SchenkStroop natuurlijk.
Hij ownt schenkstroop :'). Zo gestoord is schenkstroop ook weer niet vergeleken met die user
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:32:19 #145
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054759
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ik snap hem niet.
Koppel je gedachten los van je mindset, je jeugd, je ervaringen, laat alles los en laat dit filmpje op je inwerken.
pi_88054760
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:25 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Toevallig? :)
Dat stond er.
pi_88054761
Ik ga slapen met Dandybleu in mijn achterhoofd. ;(
Bedankt voor alles.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:32:38 #148
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054762
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

AdvancedPower idem dito, ik heb eerlijk gezegd nooit wat tegen die jongen gehad.
Kuddegedrag he..
pi_88054763
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:32 schreef chroestjov het volgende:
Ik ga slapen met Dandybleu in mijn achterhoofd. ;(
Bedankt voor alles.
Later man, je hebt de goede zijde gevonden en je leven zal alleen maar beter worden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:32:54 #150
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054764
quote:
Eerst hielp iedereen hem hoor. Hij weigert gewoon te luisteren en komt hier alleen maar om vervelend te janken, dit is wat hij wil.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:33:05 #151
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054765
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

AdvancedPower was verschrikkelijk. Ben jij eigenlijk AP?
pi_88054766
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:33 schreef Skylark. het volgende:

[..]

AdvancedPower was verschrikkelijk. Ben jij eigenlijk AP?
Volmondig ja.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:33:48 #153
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054768
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:33 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Volmondig ja.
Ja, dat dacht ik al wel ja.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:33:57 #154
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054769
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:32 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Eerst hielp iedereen hem hoor. Hij weigert gewoon te luisteren en komt hier alleen maar om vervelend te janken, dit is wat hij wil.
hij is een kloon, en goede dat wel :P
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:34:01 #155
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054770
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat stond er.
Wat was er precies toevallig m'n waarde Panzermaus?
pi_88054776
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:34 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Wat was er precies toevallig m'n waarde Panzermaus?
Dat het over fucked up content ging en dat er dan opeens een Verbodsbord aan komt zetten. knipoog.gif
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:36:07 #157
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054779
Wie is dandybleu
pi_88054781
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:36 schreef MYV het volgende:
Wie is dandybleu
Daar is in het vorige deel van deze Nachtserenade voldoende over gepost. Bekijk zijn filmpjes en jij slaapt niet meer vanavond.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:36:52 #159
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054783
Doe 'ns een samenvatting.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:36:55 #160
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054784
quote:
12s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:35 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat het over fucked up content ging en dat er dan opeens een Verbodsbord aan komt zetten. knipoog.gif
Ah daar heb ik een fijne neus voor, voor dat soort dingen :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:37:00 #161
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054785
Weten jullie wie de meest fucked-up persoon is op dit forum?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:37:20 #162
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054787
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:37 schreef Skylark. het volgende:
tong80?

:P
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:37:27 #163
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054788
quote:
i spy, editor of hij ook heet
pi_88054789
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:36 schreef MYV het volgende:
Doe 'ns een samenvatting.
Dat kun je beter aan Bakkisbaard vragen. }) }) }) }) }) }) xd
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:37:41 #165
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054791
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:38:16 #166
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054793
dandybleu is dat een beetje hetzelfde als marcel roubos?
pi_88054794
quote:
Fotoboek van User
Zeker opvallende verschijning ja. Maar lang niet zo fucked up als dandybleu vind ik dan.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:39:09 #168
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054795
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:38 schreef MYV het volgende:
ha ha ja

de wetserse wereld wil dat ik stop

ha ha

mijn niet gezien ik vind dat ik vind ha ha
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:39:10 #169
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054796
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zeker opvallende verschijning ja. Maar lang niet zo fucked up als dandybleu vind ik dan.
Hij heeft het mensenhart op het eetbord met vork en mes erlangs al uit zijn fobo gehaald zie ik, net als een mensenarm waarin diepe kerven stonden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:39:29 #170
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054798
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:38 schreef MYV het volgende:
Lees anders morgen eens rustig deel #1 door, is een beetje te veel om nu uit te leggen.
pi_88054804
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:39 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Hij heeft het mensenhart op het eetbord met vork en mes erlangs al uit zijn fobo gehaald zie ik, net als een mensenarm waarin diepe kerven stonden.
Zeer veronrustend. Maar ik vind het YouTube kanaal + blog van dandybleu nog vele malen meer disturbing, man. Ik zou kleine kinderen of snel-bange meisjes niet in de buurt van zijn filmpjes laten.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:40:53 #172
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054808
quote:
3s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zeer veronrustend. Maar ik vind het YouTube kanaal + blog van dandybleu nog vele malen meer disturbing, man. Ik zou kleine kinderen of snel-bange meisjes niet in de buurt van zijn filmpjes laten.
Je hebt nog geen idee hoe fucked-up laforest is. :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:41:34 #173
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054812
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:40 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Post die niet altijd op de FP?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:41:56 #174
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054813
quote:

[..]

die foto in kpd :D
pi_88054816
quote:

[..]

Hij lijkt me lang niet zo labiel als dandybleu, man. Die laforest komt op mij over als een gast met te zieke interesses.

dandybleu zou ik niet alleen laten met alles wat een hartslag heeft.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:43:05 #176
286493 raebyddet
pi_88054817
Roddels hier!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:43:23 #177
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054818
laforest wil gewoon stoer doen en shockeren, dandybleu is echt ziek.
pi_88054820
wie is laforest
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_88054822
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:43 schreef Penisbaard het volgende:
laforest wil gewoon stoer doen en shockeren, dandybleu is echt ziek.
Dit dus. laforest lijkt mij nog wel iemand die nog rationeel kan denken, en puur wil shockeren / dit soort shit doen. Maar dandybleu weet echt niet meer wat hij doet. Zo komt hij over op mij, tenminste.

MYV: http://www.youtube.com/user/emsky2000posse en klik wat filmpjes aan.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:46:04 #180
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054825
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:44 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dit dus. laforest lijkt mij nog wel iemand die nog rationeel kan denken, en puur wil shockeren / dit soort shit doen. Maar dandybleu weet echt niet meer wat hij doet. Zo komt hij over op mij, tenminste.

:{
:'(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:46:24 #181
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054829
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

Ik zou ze allebei niet graag tegenkomen.

Maar ik ga maar eens slapen, welterusten allemaal :').
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:46:38 #182
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054831
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:43 schreef Beach het volgende:
wie is laforest
een dude die geilt op big boobs en het leuk vond om op de foto te gaan met de vriendin van een fok user, naakt offcourse
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:46:49 #183
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054832
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:46 schreef Skylark. het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik zou ze allebei niet graag tegenkomen.

Maar ik ga maar eens slapen, welterusten allemaal :').
truste
pi_88054834
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:46 schreef PeZu het volgende:

[..]

een dude die geilt op big boobs en het leuk vond om op de foto te gaan met de vriendin van een fok user, naakt offcourse
pics?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:47:24 #186
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054837
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:46 schreef PeZu het volgende:

[..]

Oh wacht, dat soort foto's kan ik mij ook nog wel herinneren ja :')
pi_88054838
En welterusten Skylark.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:48:01 #188
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88054839
Drama drama was dat. Om nog even te helpen met de zoektocht, hij stond naakt op de foto met die dikke Systeria, en dat was de vriendin van MikeyM ofzoiets.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:49:19 #189
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054844
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:48 schreef Skylark. het volgende:
Drama drama was dat. Om nog even te helpen met de zoektocht, hij stond naakt op de foto met die dikke Systeria, en dat was de vriendin van MikeyM ofzoiets.
Mooie bevestiging van mijn vermoedens dat die Mikey een feeder is wel.
pi_88054845
Verbodsbord, wat brengt jou zo laat nog naar de foks? En wel naar een Nachtserenade verzorgd door DINO?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:50:50 #191
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88054851
Die dandybleu is een dikke megool :')
Ik ga slapen doei.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:51:18 #192
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054852
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:49 schreef Panzermaus het volgende:
Verbodsbord, wat brengt jou zo laat nog naar de foks? En wel naar een Nachtserenade verzorgd door DINO?
Geen zin om te slapen :P morgen toch niks te doen
pi_88054853
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:50 schreef MYV het volgende:
Die dandybleu is een dikke megool :')
Ik ga slapen doei.
Ik wens je veel succes. Kijk maar eens naar evil clown, ik weet zeker dat je beter zult slapen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:51:40 #194
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054855
quote:
7s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:47 schreef Beach het volgende:

[..]

pics?
ergens in kpd

de user die er niks van wist was 2cv of alexx denk ik, iig een uit pta

die dacht dat dat zijn vriendin was en plots la forest met zijn "vriendin " naakt in kpd :D
pi_88054863
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:51 schreef PeZu het volgende:

[..]

ergens in kpd

de user die er niks van wist was 2cv of alexx denk ik, iig een uit pta

die dacht dat dat zijn vriendin was en plots la forest met zijn "vriendin " naakt in kpd :D
:') heerlijk om zulke dingen te lezen. Ik gok dat het zien minder heerlijk is.
pi_88054865

Godverdomme zeg. Het is fascinerend en fucked up tegelijk.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:53:56 #197
286493 raebyddet
pi_88054866
Kunnen we niet over schattige en vrolijke dingen praten?
pi_88054869
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:53 schreef raebyddet het volgende:
Kunnen we niet over schattige en vrolijke dingen praten?
Jouw babyfoto weer?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:55:19 #199
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054871
het was in een dames of heren show jezelf topic maar ik vind het niet :{
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:56:57 #200
286493 raebyddet
pi_88054875
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:54 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Jouw babyfoto weer?
Het plaatsen ervan bedoel je? Die risico durf ik niet meer te nemen ;(. Plaats eens een babyfoto van jezelf :9~
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:58:04 #201
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054879
Ik twijfel of ik mijn jeugdfoto gewoon hier neer moet zetten.
pi_88054880
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:56 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Het plaatsen ervan bedoel je? Die risico durf ik niet meer te nemen ;(. Plaats eens een babyfoto van jou :9~
Ik begrijp het. Maar ik heb geen babyfoto's van mij hier op mijn MacBook. En desktop evenmin. Ik zou ze moeten opzoeken + inscannen. Best raar eigenlijk, als nu thuis alles zou opfikken zou ik er niets meer van hebben.

En ook verontrustend: Googlen op 'edwin posse' levert About 417,000 results (0.13 seconds) op. Hij zit echt op alle uithoeken van het wereldwijde web.

quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:58 schreef Penisbaard het volgende:
Je bent onder de eekhoorns hier, wanneer je het gaat slapen haal je het weg. DINO waakt over je.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 03:59:51 #203
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054886
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:58 schreef Penisbaard het volgende:
Gewoon doen, heb me al sinds ik je zag posten afgevraagd wat voor persoon er achter jouw username schuilt.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:00:21 #204
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054888
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:53 schreef Beach het volgende:

[..]

:') heerlijk om zulke dingen te lezen. Ik gok dat het zien minder heerlijk is.
ja fok rellen O+

meestal zijn de pics en rar of zips een ware teleurstelling :D
pi_88054891
Ik kom niet in KPD, nooit aangevraagd ook. Zou ook niet weten wat ik er te zoeken heb.
pi_88054892
quote:
14.gif Op donderdag 28 oktober 2010 03:49 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Mooie bevestiging van mijn vermoedens dat die Mikey een feeder is wel.
Was Alexxxxx oid.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:01:35 #207
286493 raebyddet
pi_88054894
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 03:58 schreef Penisbaard het volgende:
Doe het doe het doe het doe het O+
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:01:54 #208
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054895
Ik heb die foto hier ook niet zo bedenk ik mij net. Hier moet ik ook ooit alle foto's nog inscannen, een tyfusgedoe met een moeder die nogal fanatiek was met fotograferen.

Weten jullie trouwens al van het verhaal met dat dode kindje op de foto?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:02:55 #209
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054901
quote:
3s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Was Alexxxxx oid.
ja alexxxx of 2cv een pta dude :D
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik kom niet in KPD, nooit aangevraagd ook. Zou ook niet weten wat ik er te zoeken heb.
beeg.com ftw
pi_88054902
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Doe het doe het doe het doe het O+
Jouw foto was zeer schattig, ik moet huilen wanneer ik me nu bedenk dat jij geen afro haar meer hebt.

quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je over praat, man.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:03:54 #211
286493 raebyddet
pi_88054906
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb die foto hier ook niet zo bedenk ik mij net. Hier moet ik ook ooit alle foto's nog inscannen, een tyfusgedoe met een moeder die nogal fanatiek was met fotograferen.

Nee :o ;(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:07:43 #212
286493 raebyddet
pi_88054913
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Jouw foto was zeer schattig, ik moet huilen wanneer ik me nu bedenk dat jij geen afro haar meer hebt.
[..]

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden, is het een vloek of is het een zegen dat ik nu geen afro meer heb ;(? Twijfels hier. De VERWARRING

Tevens moest ik net aan knikkers en hun tofheidsgehalte denken _O_
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:07:53 #213
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054914
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Dan vertel ik het wel.

Mijn familie laat zich al heel lang fotograferen, tot diep in de 19e eeuw al. Ik heb dus ook een heleboel oude familiefoto's. Tussen die foto's zit een foto van een man en een vrouw met een kindje op schoot. Er is alleen iets geks met dat kindje, ze kijkt heel raar uit haar ogen. Ze is dus dood. Het kindje was onder een koets gekomen en gelijk overleden. De familie had nog geen foto's van haar en om het verdriet te verwerken wilden ze dat wel hebben, dus ze lieten zich gewoon met het dode kind fotograferen. Echt heel eng. Je ziet gewoon een kind met dure kledij en alles aan, maar de blik is heel doods. Ik zal 'm ook opzoeken en inscannen. Het scheen vaker te gebeuren in die tijd, want als je er informatie over zoekt kom je heel wat tegen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:08:58 #214
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054919
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:07 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Dan vertel ik het wel.

Mijn familie laat zich al heel lang fotograferen, tot diep in de 19e eeuw al. Ik heb dus ook een heleboel oude familiefoto's. Tussen die foto's zit een foto van een man en een vrouw met een kindje op schoot. Er is alleen iets geks met dat kindje, ze kijkt heel raar uit haar ogen. Ze is dus dood. Het kindje was onder een koets gekomen en gelijk overleden. De familie had nog geen foto's van haar en om het verdriet te verwerken wilden ze dat wel hebben, dus ze lieten zich gewoon met het dode kind fotograferen. Echt heel eng. Je ziet gewoon een kind met dure kledij en alles aan, maar de blik is heel doods. Ik zal 'm ook opzoeken en inscannen. Het scheen vaker te gebeuren in die tijd, want als je er informatie over zoekt kom je heel wat tegen.
wut ;(
pi_88054921
Teddy, Praatpaalnachtserenades je zult je hier uitstekend thuisvoelen. Louter jeugdherinneringen wat de klok slaat, over huttenbouwen en bramenstruiken.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:10:03 #216
286493 raebyddet
pi_88054922
Bizarre nachttopic, dit.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:10:35 #217
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054924
Sorry voor dat verhaal.
pi_88054925
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef Panzermaus het volgende:
Nu wil ik toch eens weten wat KPD is... ik kom nou sinds een paar maanden op 't forum en zie die term vaker voorbij komen en meestal geassocieerd met porno.. hoe zit dat nou?

Goeienacht trouwens
pi_88054928
Zag je post nu pas, Penisbaard, rare updates werken niet altijd. Fucked up man, dus dat kind keek met geopende, doch dode ogen in de lens? Ziek.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:11:30 #220
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054930
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Nu wil ik toch eens weten wat KPD is... ik kom nou sinds een paar maanden op 't forum en zie die term vaker voorbij komen en meestal geassocieerd met porno.. hoe zit dat nou?

Goeienacht trouwens
Keiharde porno voor danny
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:11:42 #221
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054931
Er is ook nog een andere tak in de familie die eerst allemaal uitbundige foto's hadden, tot er een kind kwam te overlijden. Alleen maar rare sobere depressieve foto's vanaf dat moment.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:12:25 #222
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054934
quote:
15s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:10 schreef Panzermaus het volgende:
Zag je post nu pas, Penisbaard, rare updates werken niet altijd. Fucked up man, dus dat kind keek met geopende, doch dode ogen in de lens? Ziek.
Niet in de lens, echt heel vaag voor zich uit. Morgen zoek ik het op.
pi_88054936
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:12 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Niet in de lens, echt heel vaag voor zich uit. Morgen zoek ik het op.
Hoe keken die ouders dan? Want ik kan me niet voorstellen dat je dan nog vrolijk naar de vogel kan lachen. En had dat kind ook zichtbare verwondingen? Of was het echt alleen die blik die je een bakstenen-gevoel gaf?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:13:31 #224
286493 raebyddet
pi_88054937
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:09 schreef Panzermaus het volgende:
Teddy, Praatpaalnachtserenades je zult je hier uitstekend thuisvoelen. Louter jeugdherinneringen wat de klok slaat, over huttenbouwen en bramenstruiken.
Mooi topic :D
pi_88054938
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:11 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Keiharde porno voor danny
Danny... die naam zag ik ook al eerder voorbij komen in het MEN-forum... je moest je favoriete Fok member noemen en er was iemand bij die Danny zei en meteen scheve reacties kreeg...
Deze soort: :{

Dus mijn volgende vraag: wie is danny?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:14:49 #226
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054939
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:14 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Danny... die naam zag ik ook al eerder voorbij komen in het MEN-forum... je moest je favoriete Fok member noemen en er was iemand bij die Danny zei en meteen scheve reacties kreeg...

die kale, eigenaar van fok of zo :{w
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:15:29 #227
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054942
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:13 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hoe keken die ouders dan? Want ik kan me niet voorstellen dat je dan nog vrolijk naar de vogel kan lachen. En had dat kind ook zichtbare verwondingen? Of was het echt alleen die blik die je een bakstenen-gevoel gaf?
Kind had veel kledij aan, hoed en alles. Weet het zo niet precies meer. Ik zal het opzoeken. Lachen deden ze in die tijd sowieso niet op foto's. Foto's waren serieus, als een schilderij.
pi_88054943
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:14 schreef PeZu het volgende:

[..]

die kale, eigenaar van fok of zo :{w
duidelijk.. bedankt voor de info
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:15:51 #229
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054944
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:14 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

De Überstormbahnführer van Fok! man :{
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:17:16 #230
286493 raebyddet
pi_88054945
PB, ik kan je trouwens geen berichtje sturen omdat 'ie steeds vastloopt. Bij deze: dat soort grappen moet je niet maken man, ben alleen thuis :').
pi_88054946
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:15 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Kind had veel kledij aan, hoed en alles. Weet het zo niet precies meer. Ik zal het opzoeken. Lachen deden ze in die tijd sowieso niet op foto's. Foto's waren serieus, als een schilderij.
Ik vind dit serieus fascinerend. Ook al is het fucked up. Verder ben ik een hele goede jongen.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:17 schreef raebyddet het volgende:
PB, ik kan je trouwens geen berichtje sturen omdat 'ie steeds vastloopt. Bij deze: dat soort grappen moet je niet maken man, ben alleen thuis :').
Schattig.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:18:24 #232
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054948
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:17 schreef raebyddet het volgende:
Ik ontving hem, ruim vijf keer. :') PM-systeem doet soms vaag ja.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:19:59 #233
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054949
Beste mensen ik ga jullie verlaten.

Het was me weer een genoegen bij deze nachtserenade aanwezig te zijn, en ik hoop dat jullie je hier nog vermaken ^O^
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:20:03 #234
286493 raebyddet
pi_88054950
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:18 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ik ontving hem, ruim vijf keer. :') PM-systeem doet soms vaag ja.
_O_ _O-
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:20:24 #235
286493 raebyddet
pi_88054951
Welterusten Verbodsbord.
pi_88054952
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:19 schreef Verbodsbord het volgende:

Het was me weer een genoegen bij deze nachtserenade aanwezig te zijn, en ik hoop dat jullie je hier nog vermaken ^O^
Komt goed. Slaap goed. knipoog.gif
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:20:42 #237
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054953
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:19 schreef Verbodsbord het volgende:

Je zat hier goed man. Dit is waar je moet zijn en niet bij de proletenhumor waar de rest van ONZ zich schuldig aan maakt.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:21:04 #238
286493 raebyddet
pi_88054954
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik vind dit serieus fascinerend. Ook al is het fucked up. Verder ben ik een hele goede jongen.
[..]

Schattig.
Jij ziet wat je wilt zien ;(.
pi_88054956
We kunnen wel stellen dat deze Serenade de geschiedenis ingaat als een redelijk bizarre. Lamon, dandybleu, dode kinderen op foto's, het kan niet op.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:21 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Jij ziet wat je wilt zien ;(.
Het is je username denk ik. Ik zie altijd een heel schattig meisje voor me. Kan er niets aan doen. En wil dat ook niet.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:22:37 #240
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_88054957
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:20 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Je zat hier goed man. Dit is waar je moet zijn en niet bij de proletenhumor waar de rest van ONZ zich schuldig aan maakt.
Ik ben er morgen zeker weer bij :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:22:45 #241
286493 raebyddet
pi_88054958
Ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn ;(.
pi_88054961
Stuur me een pic dan.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:24:03 #243
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054962
Ik zal jullie maar niets vertellen over kettingzagen in benen tijdens het omzagen van bomen en ik die een stuk van mijn duimtop eraf knipte op de basisschool.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:24:18 #244
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054963
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:23 schreef Panzermaus het volgende:
Stuur me een pic dan.
:')
pi_88054966
Ja, om half 5 in de ochtend is er van mijn game niet veel meer over. Ik vraag gewoon om wat ik wil hebben zonder toeters en bellen eromheen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:27:03 #246
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054967
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:24 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zal jullie maar niets vertellen over kettingzagen in benen tijdens het omzagen van bomen en ik die een stuk van mijn duimtop eraf knipte op de basisschool.
toen ik in canada was heb ik houthakkers gezien met de meeste erge kettingzaag littekens tevens zag ik een dwaas een kettingzaag draaiend op zijn voet laten vallen :D

zijn sok was gehavend maar hij trok net op tijd weg, 3 schaaf wonden op zijn teen :D

5 minuten later vrolijk blikken bier atten ^O^
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:28:17 #247
286493 raebyddet
pi_88054970
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:24 schreef Penisbaard het volgende:
:') hihihih ik heb een beter verhaal namelijk: tijdens de gymles moesten we hoogspringen en er was iemand die te traag was met opstaan, toen sprong er iemand per ongeluk op z'n been en die brak door midden. Heel vies was dat. Dat geluid ook, en die bot die eruit stak :')
pi_88054971
kut topic :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:28:51 #249
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054972
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:27 schreef PeZu het volgende:

[..]

toen ik in canada was heb ik houthakkers gezien met de meeste erge kettingzaag littekens tevens zag ik een dwaas een kettingzaag draaiend op zijn voet laten vallen :D

zijn sok was gehavend maar hij trok net op tijd weg, 3 schaaf wonden op zijn teen :D

5 minuten later vrolijk blikken bier atten ^O^
Weten hoe gevaarlijk die shizz' is en er dan toch als een debiel mee omgaan :') Ik durf zo'n ding al niet aan te raken.
pi_88054973
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:28 schreef j0rdiiii het volgende:
kut topic :')
deze man
deze man heeft praatjes
praatjes heeft deze man, man
pi_88054974
quote:
2s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

deze man
deze man heeft praatjes
praatjes heeft deze man, man
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:29:51 #252
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054975
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:28 schreef raebyddet het volgende:

[..]

:') hihihih ik heb een beter verhaal namelijk: tijdens de gymles moesten we hoogspringen en er was iemand die te traag was met opstaan, toen sprong er iemand per ongeluk op z'n been en die brak door midden. Heel vies was dat. Dat geluid ook, en die bot die eruit stak :')
Kensers :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:30:19 #253
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054977
quote:
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
:') Alsof neger, alsof.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:31:22 #254
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054981
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:28 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Weten hoe gevaarlijk die shizz' is en er dan toch als een debiel mee omgaan :') Ik durf zo'n ding al niet aan te raken.
dude

die gasten doenalsof het broodmessen zijn, echt bizar

maar dan doen ze het al jaren maar ik zou voorzichtiger zijn met een aardappel dunschiller :D

echt bizar hoe hun een zijn met hun kettingzaag :o

veel gasten daar missen vingers en tenen maar dat i sniet erg want daar leer je van :')_!
pi_88054984
http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden_dino
http://forum.fok.nl/fok/faq_dino

Nachtserenades borduren voort op ongeschreven wetten, ik zie het al.
pi_88054987
De action 'faq_dino' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar. Kijk eens op de forumindex van FOK!forum voor een goed startpunt.

Mooi
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:34:15 #257
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054989
Er is dus ook gewoon een FOK!weblog :') kijken daar mensen?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:35:12 #258
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88054992
quote:
19s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:34 schreef Penisbaard het volgende:
Er is dus ook gewoon een FOK!weblog :') kijken daar mensen?
ik wist tot 3 jaar terug niet eens dat er een fp was dus een weblog :{w
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:35:51 #259
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054994
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:31 schreef PeZu het volgende:

[..]

dude

die gasten doenalsof het broodmessen zijn, echt bizar

maar dan doen ze het al jaren maar ik zou voorzichtiger zijn met een aardappel dunschiller :D

echt bizar hoe hun een zijn met hun kettingzaag :o

veel gasten daar missen vingers en tenen maar dat i sniet erg want daar leer je van :')_!
:') Harde streken wel. Als er iets van te leren viel was het wel dat ze er voorzichtiger mee moeten doen. Denk aan de kinderen man, denk aan de kinderen. Kinderen zijn de toekomst. Je kan het kind wel uit de oorlog halen, maar de oorlog niet uit het kind.
pi_88054996
Maar Penisbaard, die foto's zijn gewoon bekend binnen jouw familie? Of kwam je ze echt uit jezelf tegen?

Stel je voor dat je op een regenachtige en stormachtige zondagavond, alleen thuis en alles, die foto's doorneemt. Gewoon voor schoppen en giechels. En dan kom je ineens die foto tegen, en hebt door dat er 'iets niet klopt'.

Vervolgens draai je hem om en achterop staat de situatie beschreven. Dat zou ik geen toffe experience vinden. :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:38:13 #261
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88054999
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:36 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Penisbaard, die foto's zijn gewoon bekend binnen jouw familie? Of kwam je ze echt uit jezelf tegen?

Stel je voor dat je op een regenachtige en stormachtige zondagavond, alleen thuis en alles, die foto's doorneemt. Gewoon voor schoppen en giechels. En dan kom je ineens die foto tegen, en hebt door dat er 'iets niet klopt'.

Vervolgens draai je hem om en achterop staat de situatie beschreven. Dat zou ik geen toffe experience vinden. :')
Bekend, daarom ken ik het verhaal erachter ook. Achterop staat vaak alleen een jaartal en de fotograaf.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:38:58 #262
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055002
Pantsermuis die al helemaal het beeld had van een verborgen stoffige oude kist op zolder met onweer en enge foto's en alles :')
pi_88055004
Je vergeet wat Teddy ervan moest denken dan. :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:40:53 #264
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88055008
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:35 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

:') Harde streken wel. Als er iets van te leren viel was het wel dat ze er voorzichtiger mee moeten doen. Denk aan de kinderen man, denk aan de kinderen. Kinderen zijn de toekomst. Je kan het kind wel uit de oorlog halen, maar de oorlog niet uit het kind.
mja idd iedereen was daar houthakker op houthakker, pa en zoon en iedereen had wel wat gezien of meegemaakt

maar gewoon dik grappen, de genene met de minste vingers stak zijn hand op voor bier :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:41:03 #265
286493 raebyddet
pi_88055010
Waarom perse op een zondagavond?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:41:37 #266
286493 raebyddet
pi_88055013
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef Panzermaus het volgende:
pi_88055017
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:41 schreef raebyddet het volgende:
Waarom perse op een zondagavond?
Omdat ik dan vaak niets anders te doen heb dan vroeg slapen. Maar inderdaad, het hoeft niet per se. Woensdagnacht zou ook geschikt zijn. Alleen thuis werkt het beste. Ik zou maar eens op zolder gaan kijken, Teddy. Een stoffige kist zal je startpunt zijn.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:43:05 #268
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055020
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef Panzermaus het volgende:
quote:
Dit doet mij denken aan een hele enge video van een man in een konijnenpak :') je ziet alleen maar iemand in een konijnenpak zitten, verder alleen maar ruis. Geen geluid, geen interactie. Echt heel eng.
Vertelde ik haar net. Ik zal even de video zoeken.
pi_88055021
Waarom al deze priveestelijke content dan.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:44:28 #270
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055022

Deze video dus.

PROBEER DIT MAAR HELEMAAL UIT TE KIJKEN. TYFUSENG MAN.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:46:01 #271
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88055024
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:44 schreef Penisbaard het volgende:

Deze video dus.

the horror, the horror
pi_88055026
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:44 schreef Penisbaard het volgende:

Deze video dus.

Ik heb bijna een slappe lach gekregen hierdoor. Geen grappen. :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:47:44 #273
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055029
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik heb bijna een slappe lach gekregen hierdoor. Geen grappen. :')
Ik kan er niet mee omgaan man.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:48:02 #274
286493 raebyddet
pi_88055032
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Omdat ik dan vaak niets anders te doen heb dan vroeg slapen. Maar inderdaad, het hoeft niet per se. Woensdagnacht zou ook geschikt zijn. Alleen thuis werkt het beste. Ik zou maar eens op zolder gaan kijken, Teddy. Een stoffige kist zal je startpunt zijn.
Op zolder kom ik al helemaal niet meer nu
pi_88055033
:'(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:49:50 #277
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055037
quote:
Wat is deze :') Tevens

pi_88055038
Teddy ik wil nu een pic van jou.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:51:54 #279
286493 raebyddet
pi_88055041
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:49 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Wat is deze :') Tevens

Dat kietelt toch man :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:52:33 #280
286493 raebyddet
pi_88055043
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:50 schreef Panzermaus het volgende:
Teddy ik wil nu een pic van jou.
Zet het hoofd van een mini-Teddy op een volwassen lichaam.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:53:06 #281
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055045
Zonder grappen. We zijn nu al x serenades verder en ik weet nog steeds niet hoe Teddy eruit ziet.

Ik zal nu voor de eerste keer die huilemoticon gebruiken. :)

;( ;( :'( :'( :'( :'(

Je ziet hoe week je me maakt, man. Ik wil het weten.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:54:20 #283
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055046
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:53 schreef Panzermaus het volgende:
Zonder grappen. We zijn nu al x serenades verder en ik weet nog steeds niet hoe Teddy eruit ziet.

Ik zal nu voor de eerste keer die huilemoticon gebruiken. :)

;( ;( :'( :'( :'( :'(

Je ziet hoe week je me maakt, man. Ik wil het weten.
Wat maakt het uit, man :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:54:26 #284
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88055047
pi_88055049
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:54 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Wat maakt het uit, man :')
Ik vraag van alle mensen met schattige usernames pics. Tot nu toe allemaal gekregen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:56:45 #286
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055051
:') :') :')
pi_88055052
Ducktales. Weg met de zeeslang, weg met de zeeslang. Ik vond die video zo eng als kind. Of met die Geest en die tempel die instortte. Ik moest janken.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:57:33 #289
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055053
Ik had trouwens pas heel laat door dat raebyddet het omgekeerde van teddybear is. Ik dacht altijd dat het een Perzisch woord was ofzo. :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:57:44 #290
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88055054
quote:
lasers, vliegmachines, wervelstromen O+
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:58:22 #291
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055055
quote:
9s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ducktales. Weg met de zeeslang, weg met de zeeslang. Ik vond die video zo eng als kind. Of met die Geest en die tempel die instortte. Ik moest janken.
Ducktales was God in televisievorm.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 04:59:17 #292
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88055056
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:58 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ducktales was God in televisievorm.
dappere helden trekken ten velden , in ducktales oe hoe
  donderdag 28 oktober 2010 @ 05:00:18 #294
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055059
Als dit dicht is ga ik trouwens slapen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 05:00:25 #295
286493 raebyddet
pi_88055060
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:57 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had trouwens pas heel laat door dat raebyddet het omgekeerde van teddybear is. Ik dacht altijd dat het een Perzisch woord was ofzo. :')
Whehe, daar doe ik het voor :D :')
pi_88055063
KENSERS NEE TURBO IS OVERBOORD GESLAGEN GOD NEE
HELP DIE MAN
HELP HEM WANT HIJ WEET NIET
HOE HIJ KAN ZWEMMEN
EEN EEND DIE NIET KAN ZWEMMEN DE ZEESLANG TOONT GEEN MEDEDOGEN OOKAL ISH ET EEN ROBOT WEG MET DE ZEESLANG
pi_88055064
Jezus, dat filmpje dat ik net postte over die Duck Tales, ik ken het serieus uit mijn hoofd man. Weet je hoe ... raar. :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 05:02:24 #298
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055065
Ik kan trouwens heel goed in slaap komen met Grieks-orthodox gezang.
pi_88055067

En skip naar 6:45. Ik ging stuk. Serieus. :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 05:03:58 #300
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88055069
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 05:03 schreef Panzermaus het volgende:

En skip naar 6:45. Ik ging stuk. Serieus. :')
wat's deze
pi_88055072
Teddy, ik wil pics in mijn PM. Geen grappen.

Welterusten iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')