quote:Dude, ik zou gewoon niet slapen.Op donderdag 28 oktober 2010 02:45 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou serieus moeite hebben om in slaap te vallen als je noodgedwongen in de zelfde kamer als die dandybleu moet slapen. Neuk d'esprit dit.
quote:Ik zou nog met een shotgun onder mijn kussen gaan slapen als ik de buurman was.Op donderdag 28 oktober 2010 02:45 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou serieus moeite hebben om in slaap te vallen als je noodgedwongen in de zelfde kamer als die dandybleu moet slapen. Neuk d'esprit dit.
quote:Sowieso bij geen enkel levend wezen.Op donderdag 28 oktober 2010 02:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet denk ik. Ik zou zo'n iemand ook niet alleen laten bij kinderen, man.
quote:Shotgun? Het groene boekje bedoel je.Op donderdag 28 oktober 2010 02:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou nog met een shotgun onder mijn kussen gaan slapen als ik de buurman was.
quote:Dat is dom.Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef raebyddet het volgende:
Ik schrok wel eventjes van dat slotje. En toen zag ik dat er 300 reacties waren geplaatst![]()
quote:Dat was al gepland met de eerste Eekhoornnachtserenade. Het zou een groot succes worden.Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef raebyddet het volgende:
Ik schrok wel eventjes van dat slotje. En toen zag ik dat er 300 reacties waren geplaatst![]()
quote:Je wordt oud en traag, Peneltje.Op donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Penisbaard het volgende:
http://edwinemanuelposse.web-log.nl/
Zijn blog, incluis meer informatie over zijn plan om de voetmasseur van Emma Watson te worden. Ik heb tevens al in een aantal topics gemerkt dat hij zich nu op Voe aan het richten is.
quote:Concurrentie!Op donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Penisbaard het volgende:
Zijn blog, incluis meer informatie over zijn plan om de voetmasseur van Emma Watson te worden. Ik heb tevens al in een aantal topics gemerkt dat hij zich nu op Voe aan het richten is.
quote:Deed me denken aan Pogo.Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef Panzermaus het volgende:
Die beelden, die muziek, het hele idee gewoon.
quote:http://edwinemanuelposse.(...)ren-and-alcohol.htmlOp donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Skylark. het volgende:
hallo hallo willen jullie ook mijn blog tsekken hier is de link
[ afbeelding ]
toi toi gr gr edwin emanuel posse
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://edwinemanuelposse.(...)ren-and-alcohol.html
Ik durf die niet te lezen.
quote:in spain the law with kids is different.... they are more free in their choise when they do or dont want sex with an addult.......( like from the age of 13 yes wich i think is normal hey )Op donderdag 28 oktober 2010 02:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://edwinemanuelposse.(...)ren-and-alcohol.html
Ik durf die niet te lezen.
quote:godverdommeOp donderdag 28 oktober 2010 02:52 schreef Penisbaard het volgende:
ha so yes in holland this topic is soon to be closed because evry body sees it in holland as provocing pedofiles to do wrong stuff.... and ha ha again : in the UK i never get banned but ha yes also nobody reads it ....they just dont even get alarmed or frightenend of funny in their head......just nothing as a reaction....ha yes typically england......
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Doe nog eens dat lieve liedje met dat toffe boek in de clip?
quote:Ja, lag gister op mijn mat. Netsplitter
quote:so yes mainly i am welkom as piss in hollandOp donderdag 28 oktober 2010 02:52 schreef Skylark. het volgende:
als one other thing.... in spain the law with kids is different.... they are more free in their choise when they do or dont want sex with an addult.......( like from the age of 13 yes wich i think is normal hey )
so yes the majority thinks in holland that spain is evil but yes i think tehy are more sain and normal
ha so yes in holland this topic is soon to be closed because evry body sees it in holland as provocing pedofiles to do wrong stuff.... and ha ha again : in the UK i never get banned but ha yes also nobody reads it ....they just dont even get alarmed or frightenend of funny in their head......just nothing as a reaction....ha yes typically england......
in holland i had like bans like a zilion times..... strange enough.... ( not only on topics like this hey? even to question the road signs in holland on the highway is seen as negative info.....the mods even swear at me....like why dont u leave holland if u got a problem with it ? ) so yes mainly i am welkom as piss in holland
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Doe nog eens dat lieve liedje met dat toffe boek in de clip?
quote:Ahja! Die dus.
quote:En fijn lekker lang slapen hè? Niet te vroeg wakker worden hè.
quote:Uit de op: Dit is de langzamere, kwalitatievere nachtbagger.Op donderdag 28 oktober 2010 02:55 schreef Panzermaus het volgende:
Liesje, dit is het Nachtbaggertopic niet.
quote:Ik stel voor om het te veranderen in "nachtkwaliteit"Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Uit de op: Dit is de langzamere, kwalitatievere nachtbagger.
quote:Dat is de ergste tot nu toe.Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef Skylark. het volgende:
a ha ha toen ik twintig was ...was ik nogal knap ha ha maarja hee? ik drink veelste veel ...rook als een ketter ... en ook veelste veel drugs ha ha en ik ben nu ook een beetje een oudje
toen ik twintig was : heel erg fris enzo : heb ik naakt model gestaan voor een show van " peter greenaway " ( beroemde engels man )
de job was dat ik in een museum moest staan met publiek en daar moest ik dus naakt in een vitrine staan ha ha terwijl er allemaal meisjes van veertien voorbij liepen ook ha ha
toen werd wel bang ha ha en toen durfde ik niet meer ha ha ( ook : einde cariere ha ha )
hier ha ha een liedje van mij : want ik ben muzikant ha ha
xxx
quote:Dit is deel #2 al. Deel #1 begon kwalitatief maar eindigde in deze fuck d'esprite. Ga het kijken dan, MYV. Vertel me dat je niet meer alleen slaapt. Kijk onder je bed voor dandybleu.Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef MYV het volgende:
Echt goed topic dit, kwaliteit echt omg omg zomg rotfl
quote:Ik zie nog niet veel kwaliteit, alleen nog maar ctrl-c + control-v zooi.Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik stel voor om het te veranderen in "nachtkwaliteit"
quote:Staat genoteerd voor de volgende die ik maak.Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik stel voor om het te veranderen in "nachtkwaliteit"
quote:Academisch research, met bronvermelding. Snapte.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zie nog niet veel kwaliteit, alleen nog maar ctrl-c + control-v zooi.
quote:Die gast heeft dus ook overal al gezeten.Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef Skylark. het volgende:
http://partyflock.nl/topic/1069846:Het_grote_edwin_fan_topic.html
quote:Als het zo kwalitatief begon stop dan op je hoogtepunt.Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is deel #2 al. Deel #1 begon kwalitatief maar eindigde in deze fuck d'esprite. Ga het kijken dan, MYV. Vertel me dat je niet meer alleen slaapt. Kijk onder je bed voor dandybleu.
quote:Op elke motherfucking site. Dit is echt niet normaal.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast heeft dus ook overal al gezeten.
quote:Eerdere delen Ritse, zie mijn Fotoboeklijstje. Serieuze discussies, jeugdherinneringen, alles.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
quote:Je had bij de nachtkwaliteit vol jeugdherinneringen moeten zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
quote:Op Partyflock uitgekotst worden is nog erger als uitgekotst worden op Fok!.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast heeft dus ook overal al gezeten.
quote:Jeugd herinneringen bestaan voor mij uit dingen in de fik steken.Op donderdag 28 oktober 2010 02:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je had bij de nachtkwaliteit vol jeugdherinneringen moeten zijn.
quote:neuh die is te lief,Op donderdag 28 oktober 2010 02:55 schreef RitseB het volgende:
En als je met die klaar bent heb ik nog een lief meisje in de aanbieding.
quote:Ik heb dat ene meisje, die van die clip, live gezien. Leuke meid, achteraf nog even mee staan praten.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
neuh die is te lief,
Het is meer de combinatie van het liedje en dat prachtige boek.
quote:Als dat je lukt, duimpje omhoog voor jou.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga hem proberen te koppelen aan Marcello. Allebei debiele muzikanten op zoek naar iemand om mee samen te werken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 03:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb dat ene meisje, die van die clip, live gezien. Leuke meid, achteraf nog even mee staan praten.
quote:UTRECHT - Verwarde man brengt jonge soloartiest met tenorstem om het leven, de gruwelijke feiten vanavond op SBS6.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga hem proberen te koppelen aan Marcello. Allebei debiele muzikanten op zoek naar iemand om mee samen te werken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef MYV het volgende:
[..]
Als het zo kwalitatief begon stop dan op je hoogtepunt.
quote:Post eens wat bier en tieten, dat wil mij nog wel eens helpen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:04 schreef Panzermaus het volgende:
Teddy, ik heb hier wat instantblijheid voor je om je er door te helpen.
quote:Niemand is eigenlijk geïnteresseerd, daarom reageerden we ook niet in 1e instantie.
quote:Na Bruce ook nog Marcello.Op donderdag 28 oktober 2010 03:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
UTRECHT - Verwarde man brengt jonge soloartiest met tenorstem om het leven, de gruwelijke feiten vanavond op SBS6.
quote:Marcello kan gewoon niet echt zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Post eens wat leuke portretten van FOK!sters dan. 15-jarigen hebben mijn voorkeur.Op donderdag 28 oktober 2010 03:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Post eens wat bier en tieten, dat wil mij nog wel eens helpen.
quote:Mag dat? Heb je Seauphie btw al gefobo'd?Op donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post eens wat leuke portretten van FOK!sters dan.
quote:Die is van jouw jeugd hè?
quote:Fotoboek is leeg en de meeste pics zijn al verwijderd van die foto emmer.com. Wie is Wispelturig overigens.Op donderdag 28 oktober 2010 03:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag dat? Heb je Seauphie btw al gefobo'd?
quote:Die dandybleu zit er in ha ha. veel te laat om naar filmpjes als Richard Scarry te kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 03:04 schreef Panzermaus het volgende:
Teddy, ik heb hier wat instantblijheid voor je om je er door te helpen.
quote:Waarom geen Braddie? Bij Dandyblue mag hij vast wel in zijn onderbroek rondlopen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Na Bruce ook nog Marcello.
Ik ga het morgen gewoon echt proberen.
quote:kom in gezicht zeggen danOp donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Marcello kan gewoon niet echt zijn.
quote:Wispelturig is niemand, dat is gewoon een karaktereigenschap van mijOp donderdag 28 oktober 2010 03:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fotoboek is leeg en de meeste pics zijn al verwijderd van die foto emmer.com. Wie is Wispelturig overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Scheelt maar 11 jaar.Op donderdag 28 oktober 2010 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ben ik zoveel ouder dan?
Deze ook:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 03:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wispelturig is niemand, dat is gewoon een karaktereigenschap van mijmaar ik snap waarom je zo dacht.
Ik had nog pic van haar in m'n map zie ik, you're lucky.Ha, goed dat je het snapt. Maar wie is dat? Een niet-bestaande chick? Leuk wel. Plat weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nee, dat meisje is dus Seauphie, een ex-FOK!-ster.Op donderdag 28 oktober 2010 03:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ha, goed dat je het snapt. Maar wie is dat? Een niet-bestaande chick? Leuk wel.
quote:Braddie moet eerst maar eens die cover van Tief Aus Meinem Herzen maken.Op donderdag 28 oktober 2010 03:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom geen Braddie? Bij Dandyblue mag hij vast wel in zijn onderbroek rondlopen.
quote:Hoe oud is ze op die foto dan?Op donderdag 28 oktober 2010 03:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat meisje is dus Seauphie, een ex-FOK!-ster.
quote:Braddies link dump topicOp donderdag 28 oktober 2010 03:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Braddie moet eerst maar eens die cover van Tief Aus Meinem Herzen maken.
quote:Wat is uberhaubt jou probleem met mij eigenlijkOp donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niemand is eigenlijk geïnteresseerd, daarom reageerden we ook niet in 1e instantie.
gr gr toi toi xxx
quote:ja nee die skip ik even.Op donderdag 28 oktober 2010 03:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Scheelt maar 11 jaar..
Maar ze zijn hartstikke tof, ik wilde dat ik zo'n jeugd muziek had.
Ik heb dit.
Wat een graf nummer![]()
.
quote:Marcello kkfilemon kkmakaay kom hier tabon jimek zemelOp donderdag 28 oktober 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
kom in gezicht zeggen dan
[ afbeelding ]
quote:Geen bonje graag. Dit is de plek waar iedereen vriendelijk en alles is.Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef MYV het volgende:
[..]
Wat is uberhaubt jou probleem met mij eigenlijkBen je nog steeds pissed omdat ik iets zei tegen je boezemvriend laki? Of is het iets diepers?
quote:Ouder dan 15.Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe oud is ze op die foto dan?
[..]
Braddies link dump topic
Iedereen kan hem hier aanmoedigen.
quote:Ik doe mijn bestOp donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja nee die skip ik even.
maar prijs jezelf gelukkig wij hadden
Maar je bent pas 20, netjes dat je dan al Jochem op waarde weet te schatten.
quote:Ik heb niet echt iets tegen je, maar je zeurde net gewoon.Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef MYV het volgende:
[..]
Wat is uberhaubt jou probleem met mij eigenlijkBen je nog steeds pissed omdat ik iets zei tegen je boezemvriend laki? Of is het iets diepers?
quote:Zij is de droomvrouw van elke man en jij vindt haar best leuk om te zien.Op donderdag 28 oktober 2010 03:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind haar best leuk om te zien.
quote:Zo super speciaal vind ik haar ook niet. Sowieso bepaalt de manier waarop ze lachen heel veel voor mij. Kan hier niet veel over zeggen. Bovendien lijkt ze bijna geen tieten te hebben hier. Of de foto is gewoon raar genomen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij is de droomvrouw van elke man en jij vindt haar best leuk om te zien.![]()
quote:Wie zegt dat ik dat doeOp donderdag 28 oktober 2010 03:17 schreef Skylark. het volgende:
Maar als ik toch commentaar mag geven, ik vind het echt niks als mensen een extravagant uiterlijk aannemen om reacties uit te lokken.
quote:Gelijk maar even aangemoedigd.Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Braddies link dump topic
Iedereen kan hem hier aanmoedigen.
quote:Zij weten niet.Op donderdag 28 oktober 2010 03:17 schreef tho_Omas het volgende:
Liesje1979 en RitseB voeren een keihard MSN-gesprek door de psychopaten en muzikanten heen.
quote:Come on, hou jezelf eens die spiegel voor in plaats van alleen foto's ervoor te maken. Je doet het om reacties op te wekken. Heb je het volste recht toe, maar ik ook om het niks te vinden.Op donderdag 28 oktober 2010 03:19 schreef MYV het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat doeJij begint er steeds over.
quote:Nou, ik vind het een heel tof fotoboek hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 03:19 schreef MYV het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat doeJij begint er steeds over.
quote:En daar heb jij ervaringen mee of wat?Op donderdag 28 oktober 2010 03:20 schreef raebyddet het volgende:
Ik weet nu waarom ik eengevoel krijg bij dandybleu. Er was een fokker die ongeveer net zoals hem was qua taalgebruik en psychische problemen.
quote:Natuurlijk. Beter dan de nachtbagger. Ziek word ik daarvan.Op donderdag 28 oktober 2010 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik teruglezen?
Is het nog wel gezellig hier?
quote:Een soort vanOp donderdag 28 oktober 2010 03:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En daar heb jij ervaringen mee of wat?
quote:Dat waren die reacties van Braddie waarin hij gans ging schelden met kanker, KANKER en kanker gast omdat iemand zei dat negatieve aandacht ook aandacht is. Ik vroeg hem toen of hij nog van plan was om die kankercover van kankerpetro te maken.Op donderdag 28 oktober 2010 03:21 schreef Panzermaus het volgende:
Penisbaard, waarom heeft Netsplitter al die reacties gewijzigd in Braddie's Linkdump topic?
quote:Hallo jongen, toevallig.Op donderdag 28 oktober 2010 03:23 schreef Verbodsbord het volgende:
goede nacht/morgen heren en dames van het goede leven
quote:Een aantal keren heb ik geprobeerd nachtbagger te volgen, maar het lijkt wel of het type mens dat zich daar bevindt zich meer bekommert om de kwantiteit dan de kwaliteit.Op donderdag 28 oktober 2010 03:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Natuurlijk. Beter dan de nachtbagger. Ziek word ik daarvan.
quote:Nou, in het begin dacht ik dat 'ie normaal was, en dus toegevoegd op msn (was nieuw hier, wist niet dat fokkers zo eng konden zijnOp donderdag 28 oktober 2010 03:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vertel, het is er nu de tijd voor.
quote:Wie?Op donderdag 28 oktober 2010 03:26 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Nou, in het begin dacht ik dat 'ie normaal was, en dus toegevoegd op msn (was nieuw hier, wist niet dat fokkers zo eng konden zijn) bleek dat 'ie een beetje ##$#^%^& was
quote:dandyblue gok ik
quote:Dat is niet voor hier. Dat kan ik niet maken
quote:Nee, dat weet ik (helaas?) zeker
quote:PM het eens stiekem.Op donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat is niet voor hier. Dat kan ik niet maken
quote:VerradersOp donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik had Dale. ook hoger ingeschat, toen hij een Nachtserenade zag heeft hij zich meteen geregistreerd om daar zijn eerste post te zetten. Nu lijkt hij al goed mee te doen met alle ONZhumor. Het kan verkeeren.
quote:Daarom nieuwe mensen sneller en actiever benaderen en gelijk leren wat kwaliteit is.Op donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik had Dale. ook hoger ingeschat, toen hij een Nachtserenade zag heeft hij zich meteen geregistreerd om daar zijn eerste post te zetten. Nu lijkt hij al goed mee te doen met alle ONZhumor. Het kan verkeeren.
quote:hmm ja lastigOp donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik (helaas?) zeker
quote:Ik snap hem niet.Op donderdag 28 oktober 2010 03:29 schreef Skylark. het volgende:
http://www.woopie.jp/video/watch/01a376a9c7364c7f
quote:Volgens mij zal je niks in z'n postgeschiedenis kunnen vinden (DE VERWARRING). Maar ik zal het pm'en.
quote:stroop is een kloon
quote:AdvancedPower idem dito, ik heb eerlijk gezegd nooit wat tegen die jongen gehad.Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef MYV het volgende:
Schenkstroop is wel lief. 't is een trend hem te bashen.
quote:Die knul basht zichzelfOp donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef MYV het volgende:
quote:Hij ownt schenkstroop
quote:Koppel je gedachten los van je mindset, je jeugd, je ervaringen, laat alles los en laat dit filmpje op je inwerken.
quote:Kuddegedrag he..Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
AdvancedPower idem dito, ik heb eerlijk gezegd nooit wat tegen die jongen gehad.
quote:Later man, je hebt de goede zijde gevonden en je leven zal alleen maar beter worden.Op donderdag 28 oktober 2010 03:32 schreef chroestjov het volgende:
Ik ga slapen met Dandybleu in mijn achterhoofd.![]()
Bedankt voor alles.
quote:Eerst hielp iedereen hem hoor. Hij weigert gewoon te luisteren en komt hier alleen maar om vervelend te janken, dit is wat hij wil.Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef MYV het volgende:
quote:AdvancedPower was verschrikkelijk. Ben jij eigenlijk AP?Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
AdvancedPower idem dito, ik heb eerlijk gezegd nooit wat tegen die jongen gehad.
quote:Volmondig ja.Op donderdag 28 oktober 2010 03:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
AdvancedPower was verschrikkelijk. Ben jij eigenlijk AP?
quote:hij is een kloon, en goede dat welOp donderdag 28 oktober 2010 03:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Eerst hielp iedereen hem hoor. Hij weigert gewoon te luisteren en komt hier alleen maar om vervelend te janken, dit is wat hij wil.
quote:Dat het over fucked up content ging en dat er dan opeens een Verbodsbord aan komt zetten. knipoog.gifOp donderdag 28 oktober 2010 03:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat was er precies toevallig m'n waarde Panzermaus?
quote:Daar is in het vorige deel van deze Nachtserenade voldoende over gepost. Bekijk zijn filmpjes en jij slaapt niet meer vanavond.
quote:Ah daar heb ik een fijne neus voor, voor dat soort dingenOp donderdag 28 oktober 2010 03:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat het over fucked up content ging en dat er dan opeens een Verbodsbord aan komt zetten. knipoog.gif
quote:tong80?Op donderdag 28 oktober 2010 03:37 schreef Skylark. het volgende:
Weten jullie wie de meest fucked-up persoon is op dit forum?
quote:i spy, editor of hij ook heetOp donderdag 28 oktober 2010 03:37 schreef Skylark. het volgende:
Weten jullie wie de meest fucked-up persoon is op dit forum?
quote:ha ha jaOp donderdag 28 oktober 2010 03:38 schreef MYV het volgende:
dandybleu is dat een beetje hetzelfde als marcel roubos?
quote:Hij heeft het mensenhart op het eetbord met vork en mes erlangs al uit zijn fobo gehaald zie ik, net als een mensenarm waarin diepe kerven stonden.Op donderdag 28 oktober 2010 03:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeker opvallende verschijning ja. Maar lang niet zo fucked up als dandybleu vind ik dan.
quote:Lees anders morgen eens rustig deel #1 door, is een beetje te veel om nu uit te leggen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:38 schreef MYV het volgende:
dandybleu is dat een beetje hetzelfde als marcel roubos?
quote:Zeer veronrustend. Maar ik vind het YouTube kanaal + blog van dandybleu nog vele malen meer disturbing, man. Ik zou kleine kinderen of snel-bange meisjes niet in de buurt van zijn filmpjes laten.Op donderdag 28 oktober 2010 03:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij heeft het mensenhart op het eetbord met vork en mes erlangs al uit zijn fobo gehaald zie ik, net als een mensenarm waarin diepe kerven stonden.
quote:Je hebt nog geen idee hoe fucked-up laforest is.Op donderdag 28 oktober 2010 03:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer veronrustend. Maar ik vind het YouTube kanaal + blog van dandybleu nog vele malen meer disturbing, man. Ik zou kleine kinderen of snel-bange meisjes niet in de buurt van zijn filmpjes laten.
quote:Post die niet altijd op de FP?Op donderdag 28 oktober 2010 03:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt nog geen idee hoe fucked-up laforest is.
quote:die foto in kpdOp donderdag 28 oktober 2010 03:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Hij lijkt me lang niet zo labiel als dandybleu, man. Die laforest komt op mij over als een gast met te zieke interesses.Op donderdag 28 oktober 2010 03:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Dit dus. laforest lijkt mij nog wel iemand die nog rationeel kan denken, en puur wil shockeren / dit soort shit doen. Maar dandybleu weet echt niet meer wat hij doet. Zo komt hij over op mij, tenminste.Op donderdag 28 oktober 2010 03:43 schreef Penisbaard het volgende:
laforest wil gewoon stoer doen en shockeren, dandybleu is echt ziek.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 03:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit dus. laforest lijkt mij nog wel iemand die nog rationeel kan denken, en puur wil shockeren / dit soort shit doen. Maar dandybleu weet echt niet meer wat hij doet. Zo komt hij over op mij, tenminste.
MYV: http://www.youtube.com/user/emsky2000posse en klik wat filmpjes aan.
[..]
Dit dus. laforest lijkt mij nog wel iemand die nog rationeel kan denken, en puur wil shockeren / dit soort shit doen. Maar dandybleu weet echt niet meer wat hij doet. Zo komt hij over op mij, tenminste.
[..]
[..]
quote:Ik zou ze allebei niet graag tegenkomen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:een dude die geilt op big boobs en het leuk vond om op de foto te gaan met de vriendin van een fok user, naakt offcourse
quote:trusteOp donderdag 28 oktober 2010 03:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zou ze allebei niet graag tegenkomen.
Maar ik ga maar eens slapen, welterusten allemaal.
quote:pics?Op donderdag 28 oktober 2010 03:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
een dude die geilt op big boobs en het leuk vond om op de foto te gaan met de vriendin van een fok user, naakt offcourse
quote:Oh wacht, dat soort foto's kan ik mij ook nog wel herinneren jaOp donderdag 28 oktober 2010 03:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
een dude die geilt op big boobs en het leuk vond om op de foto te gaan met de vriendin van een fok user, naakt offcourse
quote:Mooie bevestiging van mijn vermoedens dat die Mikey een feeder is wel.Op donderdag 28 oktober 2010 03:48 schreef Skylark. het volgende:
Drama drama was dat. Om nog even te helpen met de zoektocht, hij stond naakt op de foto met die dikke Systeria, en dat was de vriendin van MikeyM ofzoiets.
quote:Geen zin om te slapenOp donderdag 28 oktober 2010 03:49 schreef Panzermaus het volgende:
Verbodsbord, wat brengt jou zo laat nog naar de foks? En wel naar een Nachtserenade verzorgd door DINO?
quote:Ik wens je veel succes. Kijk maar eens naar evil clown, ik weet zeker dat je beter zult slapen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:50 schreef MYV het volgende:
Die dandybleu is een dikke megool
Ik ga slapen doei.
quote:ergens in kpd
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 03:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ergens in kpd
de user die er niks van wist was 2cv of alexx denk ik, iig een uit pta
die dacht dat dat zijn vriendin was en plots la forest met zijn "vriendin " naakt in kpd
quote:Jouw babyfoto weer?Op donderdag 28 oktober 2010 03:53 schreef raebyddet het volgende:
Kunnen we niet over schattige en vrolijke dingen praten?
quote:Het plaatsen ervan bedoel je? Die risico durf ik niet meer te nemen
quote:Ik begrijp het. Maar ik heb geen babyfoto's van mij hier op mijn MacBook. En desktop evenmin. Ik zou ze moeten opzoeken + inscannen. Best raar eigenlijk, als nu thuis alles zou opfikken zou ik er niets meer van hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 03:56 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Het plaatsen ervan bedoel je? Die risico durf ik niet meer te nemen. Plaats eens een babyfoto van jou
quote:Je bent onder de eekhoorns hier, wanneer je het gaat slapen haal je het weg. DINO waakt over je.Op donderdag 28 oktober 2010 03:58 schreef Penisbaard het volgende:
Ik twijfel of ik mijn jeugdfoto gewoon hier neer moet zetten.
quote:Gewoon doen, heb me al sinds ik je zag posten afgevraagd wat voor persoon er achter jouw username schuilt.Op donderdag 28 oktober 2010 03:58 schreef Penisbaard het volgende:
quote:ja fok rellenOp donderdag 28 oktober 2010 03:53 schreef Beach het volgende:
[..]
heerlijk om zulke dingen te lezen. Ik gok dat het zien minder heerlijk is.
quote:Was Alexxxxx oid.Op donderdag 28 oktober 2010 03:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooie bevestiging van mijn vermoedens dat die Mikey een feeder is wel.
quote:Doe het doe het doe het doe hetOp donderdag 28 oktober 2010 03:58 schreef Penisbaard het volgende:
quote:ja alexxxx of 2cv een pta dude
quote:beeg.com ftwOp donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik kom niet in KPD, nooit aangevraagd ook. Zou ook niet weten wat ik er te zoeken heb.
quote:Jouw foto was zeer schattig, ik moet huilen wanneer ik me nu bedenk dat jij geen afro haar meer hebt.Op donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Doe het doe het doe het doe het
quote:Ik weet niet waar je over praat, man.Op donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weten jullie trouwens al van het verhaal met dat dode kindje op de foto?
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb die foto hier ook niet zo bedenk ik mij net. Hier moet ik ook ooit alle foto's nog inscannen, een tyfusgedoe met een moeder die nogal fanatiek was met fotograferen.
Weten jullie trouwens al van het verhaal met dat dode kindje op de foto?
quote:Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden, is het een vloek of is het een zegen dat ik nu geen afro meer hebOp donderdag 28 oktober 2010 04:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jouw foto was zeer schattig, ik moet huilen wanneer ik me nu bedenk dat jij geen afro haar meer hebt.
[..]
Ik weet niet waar je over praat, man.
quote:Dan vertel ik het wel.Op donderdag 28 oktober 2010 04:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jouw foto was zeer schattig, ik moet huilen wanneer ik me nu bedenk dat jij geen afro haar meer hebt.
[..]
Ik weet niet waar je over praat, man.
quote:wutOp donderdag 28 oktober 2010 04:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan vertel ik het wel.
Mijn familie laat zich al heel lang fotograferen, tot diep in de 19e eeuw al. Ik heb dus ook een heleboel oude familiefoto's. Tussen die foto's zit een foto van een man en een vrouw met een kindje op schoot. Er is alleen iets geks met dat kindje, ze kijkt heel raar uit haar ogen. Ze is dus dood. Het kindje was onder een koets gekomen en gelijk overleden. De familie had nog geen foto's van haar en om het verdriet te verwerken wilden ze dat wel hebben, dus ze lieten zich gewoon met het dode kind fotograferen. Echt heel eng. Je ziet gewoon een kind met dure kledij en alles aan, maar de blik is heel doods. Ik zal 'm ook opzoeken en inscannen. Het scheen vaker te gebeuren in die tijd, want als je er informatie over zoekt kom je heel wat tegen.
quote:Nu wil ik toch eens weten wat KPD is... ik kom nou sinds een paar maanden op 't forum en zie die term vaker voorbij komen en meestal geassocieerd met porno.. hoe zit dat nou?Op donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik kom niet in KPD, nooit aangevraagd ook. Zou ook niet weten wat ik er te zoeken heb.
quote:Keiharde porno voor dannyOp donderdag 28 oktober 2010 04:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nu wil ik toch eens weten wat KPD is... ik kom nou sinds een paar maanden op 't forum en zie die term vaker voorbij komen en meestal geassocieerd met porno.. hoe zit dat nou?
Goeienacht trouwens
quote:Niet in de lens, echt heel vaag voor zich uit. Morgen zoek ik het op.Op donderdag 28 oktober 2010 04:10 schreef Panzermaus het volgende:
Zag je post nu pas, Penisbaard, rare updates werken niet altijd. Fucked up man, dus dat kind keek met geopende, doch dode ogen in de lens? Ziek.
quote:Hoe keken die ouders dan? Want ik kan me niet voorstellen dat je dan nog vrolijk naar de vogel kan lachen. En had dat kind ook zichtbare verwondingen? Of was het echt alleen die blik die je een bakstenen-gevoel gaf?Op donderdag 28 oktober 2010 04:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet in de lens, echt heel vaag voor zich uit. Morgen zoek ik het op.
quote:Mooi topicOp donderdag 28 oktober 2010 04:09 schreef Panzermaus het volgende:
Teddy, Praatpaalnachtserenades je zult je hier uitstekend thuisvoelen. Louter jeugdherinneringen wat de klok slaat, over huttenbouwen en bramenstruiken.
quote:Danny... die naam zag ik ook al eerder voorbij komen in het MEN-forum... je moest je favoriete Fok member noemen en er was iemand bij die Danny zei en meteen scheve reacties kreeg...
quote:die kale, eigenaar van fok of zoOp donderdag 28 oktober 2010 04:14 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Danny... die naam zag ik ook al eerder voorbij komen in het MEN-forum... je moest je favoriete Fok member noemen en er was iemand bij die Danny zei en meteen scheve reacties kreeg...
Deze soort:![]()
Dus mijn volgende vraag: wie is danny?
quote:Kind had veel kledij aan, hoed en alles. Weet het zo niet precies meer. Ik zal het opzoeken. Lachen deden ze in die tijd sowieso niet op foto's. Foto's waren serieus, als een schilderij.Op donderdag 28 oktober 2010 04:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe keken die ouders dan? Want ik kan me niet voorstellen dat je dan nog vrolijk naar de vogel kan lachen. En had dat kind ook zichtbare verwondingen? Of was het echt alleen die blik die je een bakstenen-gevoel gaf?
quote:De Überstormbahnführer van Fok! manOp donderdag 28 oktober 2010 04:14 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Danny... die naam zag ik ook al eerder voorbij komen in het MEN-forum... je moest je favoriete Fok member noemen en er was iemand bij die Danny zei en meteen scheve reacties kreeg...
Deze soort:![]()
Dus mijn volgende vraag: wie is danny?
quote:Ik vind dit serieus fascinerend. Ook al is het fucked up. Verder ben ik een hele goede jongen.Op donderdag 28 oktober 2010 04:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kind had veel kledij aan, hoed en alles. Weet het zo niet precies meer. Ik zal het opzoeken. Lachen deden ze in die tijd sowieso niet op foto's. Foto's waren serieus, als een schilderij.
quote:Schattig.Op donderdag 28 oktober 2010 04:17 schreef raebyddet het volgende:
PB, ik kan je trouwens geen berichtje sturen omdat 'ie steeds vastloopt. Bij deze: dat soort grappen moet je niet maken man, ben alleen thuis.
quote:Ik ontving hem, ruim vijf keer.Op donderdag 28 oktober 2010 04:17 schreef raebyddet het volgende:
PB, ik kan je trouwens geen berichtje sturen omdat 'ie steeds vastloopt. Bij deze: dat soort grappen moet je niet maken man, ben alleen thuis.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 04:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ontving hem, ruim vijf keer.PM-systeem doet soms vaag ja.
quote:Komt goed. Slaap goed. knipoog.gifOp donderdag 28 oktober 2010 04:19 schreef Verbodsbord het volgende:
Beste mensen ik ga jullie verlaten.
Het was me weer een genoegen bij deze nachtserenade aanwezig te zijn, en ik hoop dat jullie je hier nog vermaken
quote:Je zat hier goed man. Dit is waar je moet zijn en niet bij de proletenhumor waar de rest van ONZ zich schuldig aan maakt.Op donderdag 28 oktober 2010 04:19 schreef Verbodsbord het volgende:
Beste mensen ik ga jullie verlaten.
Het was me weer een genoegen bij deze nachtserenade aanwezig te zijn, en ik hoop dat jullie je hier nog vermaken
quote:Jij ziet wat je wilt zienOp donderdag 28 oktober 2010 04:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus fascinerend. Ook al is het fucked up. Verder ben ik een hele goede jongen.
[..]
Schattig.
quote:Het is je username denk ik. Ik zie altijd een heel schattig meisje voor me. Kan er niets aan doen. En wil dat ook niet.
quote:Ik ben er morgen zeker weer bijOp donderdag 28 oktober 2010 04:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je zat hier goed man. Dit is waar je moet zijn en niet bij de proletenhumor waar de rest van ONZ zich schuldig aan maakt.
quote:toen ik in canada was heb ik houthakkers gezien met de meeste erge kettingzaag littekens tevens zag ik een dwaas een kettingzaag draaiend op zijn voet laten vallenOp donderdag 28 oktober 2010 04:24 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zal jullie maar niets vertellen over kettingzagen in benen tijdens het omzagen van bomen en ik die een stuk van mijn duimtop eraf knipte op de basisschool.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 04:24 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zal jullie maar niets vertellen over kettingzagen in benen tijdens het omzagen van bomen en ik die een stuk van mijn duimtop eraf knipte op de basisschool.
quote:Weten hoe gevaarlijk die shizz' is en er dan toch als een debiel mee omgaanOp donderdag 28 oktober 2010 04:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen ik in canada was heb ik houthakkers gezien met de meeste erge kettingzaag littekens tevens zag ik een dwaas een kettingzaag draaiend op zijn voet laten vallen
zijn sok was gehavend maar hij trok net op tijd weg, 3 schaaf wonden op zijn teen![]()
5 minuten later vrolijk blikken bier atten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 04:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
deze man
deze man heeft praatjes
praatjes heeft deze man, man
quote:KensersOp donderdag 28 oktober 2010 04:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
hihihih ik heb een beter verhaal namelijk: tijdens de gymles moesten we hoogspringen en er was iemand die te traag was met opstaan, toen sprong er iemand per ongeluk op z'n been en die brak door midden. Heel vies was dat. Dat geluid ook, en die bot die eruit stak
quote:Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
quote:dudeOp donderdag 28 oktober 2010 04:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weten hoe gevaarlijk die shizz' is en er dan toch als een debiel mee omgaanIk durf zo'n ding al niet aan te raken.
quote:ik wist tot 3 jaar terug niet eens dat er een fp was dus een weblogOp donderdag 28 oktober 2010 04:34 schreef Penisbaard het volgende:
Er is dus ook gewoon een FOK!weblogkijken daar mensen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 04:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude
die gasten doenalsof het broodmessen zijn, echt bizar
maar dan doen ze het al jaren maar ik zou voorzichtiger zijn met een aardappel dunschiller![]()
echt bizar hoe hun een zijn met hun kettingzaag![]()
veel gasten daar missen vingers en tenen maar dat i sniet erg want daar leer je van_!
quote:Bekend, daarom ken ik het verhaal erachter ook. Achterop staat vaak alleen een jaartal en de fotograaf.Op donderdag 28 oktober 2010 04:36 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Penisbaard, die foto's zijn gewoon bekend binnen jouw familie? Of kwam je ze echt uit jezelf tegen?
Stel je voor dat je op een regenachtige en stormachtige zondagavond, alleen thuis en alles, die foto's doorneemt. Gewoon voor schoppen en giechels. En dan kom je ineens die foto tegen, en hebt door dat er 'iets niet klopt'.
Vervolgens draai je hem om en achterop staat de situatie beschreven. Dat zou ik geen toffe experience vinden.
quote:mja idd iedereen was daar houthakker op houthakker, pa en zoon en iedereen had wel wat gezien of meegemaaktOp donderdag 28 oktober 2010 04:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Harde streken wel. Als er iets van te leren viel was het wel dat ze er voorzichtiger mee moeten doen. Denk aan de kinderen man, denk aan de kinderen. Kinderen zijn de toekomst. Je kan het kind wel uit de oorlog halen, maar de oorlog niet uit het kind.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef Panzermaus het volgende:
Je vergeet wat Teddy ervan moest denken dan.
quote:Omdat ik dan vaak niets anders te doen heb dan vroeg slapen. Maar inderdaad, het hoeft niet per se. Woensdagnacht zou ook geschikt zijn. Alleen thuis werkt het beste. Ik zou maar eens op zolder gaan kijken, Teddy. Een stoffige kist zal je startpunt zijn.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef Panzermaus het volgende:
Je vergeet wat Teddy ervan moest denken dan.
quote:Vertelde ik haar net. Ik zal even de video zoeken.Dit doet mij denken aan een hele enge video van een man in een konijnenpakje ziet alleen maar iemand in een konijnenpak zitten, verder alleen maar ruis. Geen geluid, geen interactie. Echt heel eng.
quote:the horror, the horrorOp donderdag 28 oktober 2010 04:44 schreef Penisbaard het volgende:
Deze video dus.
PROBEER DIT MAAR HELEMAAL UIT TE KIJKEN. TYFUSENG MAN.
quote:Ik heb bijna een slappe lach gekregen hierdoor. Geen grappen.Op donderdag 28 oktober 2010 04:44 schreef Penisbaard het volgende:
Deze video dus.
PROBEER DIT MAAR HELEMAAL UIT TE KIJKEN. TYFUSENG MAN.
quote:Ik kan er niet mee omgaan man.Op donderdag 28 oktober 2010 04:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb bijna een slappe lach gekregen hierdoor. Geen grappen.
quote:Op zolder kom ik al helemaal niet meer nuOp donderdag 28 oktober 2010 04:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat ik dan vaak niets anders te doen heb dan vroeg slapen. Maar inderdaad, het hoeft niet per se. Woensdagnacht zou ook geschikt zijn. Alleen thuis werkt het beste. Ik zou maar eens op zolder gaan kijken, Teddy. Een stoffige kist zal je startpunt zijn.
quote:Dat kietelt toch man
quote:Zet het hoofd van een mini-Teddy op een volwassen lichaam.
quote:Wat maakt het uit, manOp donderdag 28 oktober 2010 04:53 schreef Panzermaus het volgende:
Zonder grappen. We zijn nu al x serenades verder en ik weet nog steeds niet hoe Teddy eruit ziet.
Ik zal nu voor de eerste keer die huilemoticon gebruiken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ziet hoe week je me maakt, man. Ik wil het weten.
quote:lasers, vliegmachines, wervelstromen
quote:Ducktales was God in televisievorm.Op donderdag 28 oktober 2010 04:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ducktales. Weg met de zeeslang, weg met de zeeslang. Ik vond die video zo eng als kind. Of met die Geest en die tempel die instortte. Ik moest janken.
quote:dappere helden trekken ten velden , in ducktales oe hoeOp donderdag 28 oktober 2010 04:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ducktales was God in televisievorm.
quote:Whehe, daar doe ik het voorOp donderdag 28 oktober 2010 04:57 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had trouwens pas heel laat door dat raebyddet het omgekeerde van teddybear is. Ik dacht altijd dat het een Perzisch woord was ofzo.
quote:wat's dezeOp donderdag 28 oktober 2010 05:03 schreef Panzermaus het volgende:
En skip naar 6:45. Ik ging stuk. Serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |