quote:Staat genoteerd voor de volgende die ik maak.Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik stel voor om het te veranderen in "nachtkwaliteit"
quote:Academisch research, met bronvermelding. Snapte.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zie nog niet veel kwaliteit, alleen nog maar ctrl-c + control-v zooi.
quote:Die gast heeft dus ook overal al gezeten.Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef Skylark. het volgende:
http://partyflock.nl/topic/1069846:Het_grote_edwin_fan_topic.html
quote:Als het zo kwalitatief begon stop dan op je hoogtepunt.Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is deel #2 al. Deel #1 begon kwalitatief maar eindigde in deze fuck d'esprite. Ga het kijken dan, MYV. Vertel me dat je niet meer alleen slaapt. Kijk onder je bed voor dandybleu.
quote:Op elke motherfucking site. Dit is echt niet normaal.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast heeft dus ook overal al gezeten.
quote:Eerdere delen Ritse, zie mijn Fotoboeklijstje. Serieuze discussies, jeugdherinneringen, alles.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
quote:Je had bij de nachtkwaliteit vol jeugdherinneringen moeten zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
quote:Op Partyflock uitgekotst worden is nog erger als uitgekotst worden op Fok!.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast heeft dus ook overal al gezeten.
quote:Jeugd herinneringen bestaan voor mij uit dingen in de fik steken.Op donderdag 28 oktober 2010 02:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je had bij de nachtkwaliteit vol jeugdherinneringen moeten zijn.
quote:neuh die is te lief,Op donderdag 28 oktober 2010 02:55 schreef RitseB het volgende:
En als je met die klaar bent heb ik nog een lief meisje in de aanbieding.
quote:Ik heb dat ene meisje, die van die clip, live gezien. Leuke meid, achteraf nog even mee staan praten.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
neuh die is te lief,
Het is meer de combinatie van het liedje en dat prachtige boek.
quote:Als dat je lukt, duimpje omhoog voor jou.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga hem proberen te koppelen aan Marcello. Allebei debiele muzikanten op zoek naar iemand om mee samen te werken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 03:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb dat ene meisje, die van die clip, live gezien. Leuke meid, achteraf nog even mee staan praten.
quote:UTRECHT - Verwarde man brengt jonge soloartiest met tenorstem om het leven, de gruwelijke feiten vanavond op SBS6.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga hem proberen te koppelen aan Marcello. Allebei debiele muzikanten op zoek naar iemand om mee samen te werken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef MYV het volgende:
[..]
Als het zo kwalitatief begon stop dan op je hoogtepunt.
quote:Post eens wat bier en tieten, dat wil mij nog wel eens helpen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:04 schreef Panzermaus het volgende:
Teddy, ik heb hier wat instantblijheid voor je om je er door te helpen.
quote:Niemand is eigenlijk geïnteresseerd, daarom reageerden we ook niet in 1e instantie.
quote:Na Bruce ook nog Marcello.Op donderdag 28 oktober 2010 03:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
UTRECHT - Verwarde man brengt jonge soloartiest met tenorstem om het leven, de gruwelijke feiten vanavond op SBS6.
quote:Marcello kan gewoon niet echt zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Post eens wat leuke portretten van FOK!sters dan. 15-jarigen hebben mijn voorkeur.Op donderdag 28 oktober 2010 03:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Post eens wat bier en tieten, dat wil mij nog wel eens helpen.
quote:Mag dat? Heb je Seauphie btw al gefobo'd?Op donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post eens wat leuke portretten van FOK!sters dan.
quote:Die is van jouw jeugd hè?
quote:Fotoboek is leeg en de meeste pics zijn al verwijderd van die foto emmer.com. Wie is Wispelturig overigens.Op donderdag 28 oktober 2010 03:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag dat? Heb je Seauphie btw al gefobo'd?
quote:Die dandybleu zit er in ha ha. veel te laat om naar filmpjes als Richard Scarry te kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 03:04 schreef Panzermaus het volgende:
Teddy, ik heb hier wat instantblijheid voor je om je er door te helpen.
quote:Waarom geen Braddie? Bij Dandyblue mag hij vast wel in zijn onderbroek rondlopen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Na Bruce ook nog Marcello.
Ik ga het morgen gewoon echt proberen.
quote:kom in gezicht zeggen danOp donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Marcello kan gewoon niet echt zijn.
quote:Wispelturig is niemand, dat is gewoon een karaktereigenschap van mijOp donderdag 28 oktober 2010 03:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fotoboek is leeg en de meeste pics zijn al verwijderd van die foto emmer.com. Wie is Wispelturig overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Scheelt maar 11 jaar.Op donderdag 28 oktober 2010 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ben ik zoveel ouder dan?
Deze ook:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 03:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wispelturig is niemand, dat is gewoon een karaktereigenschap van mijmaar ik snap waarom je zo dacht.
Ik had nog pic van haar in m'n map zie ik, you're lucky.Ha, goed dat je het snapt. Maar wie is dat? Een niet-bestaande chick? Leuk wel. Plat weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nee, dat meisje is dus Seauphie, een ex-FOK!-ster.Op donderdag 28 oktober 2010 03:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ha, goed dat je het snapt. Maar wie is dat? Een niet-bestaande chick? Leuk wel.
quote:Braddie moet eerst maar eens die cover van Tief Aus Meinem Herzen maken.Op donderdag 28 oktober 2010 03:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom geen Braddie? Bij Dandyblue mag hij vast wel in zijn onderbroek rondlopen.
quote:Hoe oud is ze op die foto dan?Op donderdag 28 oktober 2010 03:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat meisje is dus Seauphie, een ex-FOK!-ster.
quote:Braddies link dump topicOp donderdag 28 oktober 2010 03:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Braddie moet eerst maar eens die cover van Tief Aus Meinem Herzen maken.
quote:Wat is uberhaubt jou probleem met mij eigenlijkOp donderdag 28 oktober 2010 03:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niemand is eigenlijk geïnteresseerd, daarom reageerden we ook niet in 1e instantie.
gr gr toi toi xxx
quote:ja nee die skip ik even.Op donderdag 28 oktober 2010 03:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Scheelt maar 11 jaar..
Maar ze zijn hartstikke tof, ik wilde dat ik zo'n jeugd muziek had.
Ik heb dit.
Wat een graf nummer![]()
.
quote:Marcello kkfilemon kkmakaay kom hier tabon jimek zemelOp donderdag 28 oktober 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
kom in gezicht zeggen dan
[ afbeelding ]
quote:Geen bonje graag. Dit is de plek waar iedereen vriendelijk en alles is.Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef MYV het volgende:
[..]
Wat is uberhaubt jou probleem met mij eigenlijkBen je nog steeds pissed omdat ik iets zei tegen je boezemvriend laki? Of is het iets diepers?
quote:Ouder dan 15.Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe oud is ze op die foto dan?
[..]
Braddies link dump topic
Iedereen kan hem hier aanmoedigen.
quote:Ik doe mijn bestOp donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja nee die skip ik even.
maar prijs jezelf gelukkig wij hadden
Maar je bent pas 20, netjes dat je dan al Jochem op waarde weet te schatten.
quote:Ik heb niet echt iets tegen je, maar je zeurde net gewoon.Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef MYV het volgende:
[..]
Wat is uberhaubt jou probleem met mij eigenlijkBen je nog steeds pissed omdat ik iets zei tegen je boezemvriend laki? Of is het iets diepers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |