Wtfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Waar is z'n briljante cover van Sweet Child O' Mine?
Speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
WtfIemand linkje? Ik heb zin om te huillachen.
Heel veel oefenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Mine%20%283%29.mp3
(weet niet of je deze bedoelde? dit is de gitaar versie... heb de gitaar gebruikt voor de melodie).
Of bedoel je deze?:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Mine%20%284%29.mp3
Karaoke versie(Originele Backingtrack) alleen nu met m`n zang..
quote:
Ik zeg toch dat ik potentie hoor. Zeker hoor ik wel dat hij wat kan... Maar hij is er nog lang niet. Geen eigen topic, nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:41 schreef tarantism het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo flauw reageren. Je kunt aan die stukken echt wel horen dat Braddie muziekles heeft gehad hoor. En hoeveel mensen hebben hier nu een eigen topic voor hun muziek?
gaat voort zeun
Ik ben er ook nog lang niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik potentie hoor. Zeker hoor ik wel dat hij wat kan... Maar hij is er nog lang niet. Geen eigen topic, nee.
Oke:) Sorry dan. Ik dacht dat je wel een bepaald niveau voor ogen had. Je hoeft ook niet te happen want ik vind het echt niet slecht wat je doet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog lang niet.
Maar waar zal ik moeten wezen dan?
C.Q Ik werk nergens naar toe!
idd, muziek maken moet vooral heel erg leuk zijn. Daarom zijn we toch allemaal begonnen met muziek maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog lang niet.
Maar waar zal ik moeten wezen dan?
C.Q Ik werk nergens naar toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |