quote:in spain the law with kids is different.... they are more free in their choise when they do or dont want sex with an addult.......( like from the age of 13 yes wich i think is normal hey )Op donderdag 28 oktober 2010 02:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://edwinemanuelposse.(...)ren-and-alcohol.html
Ik durf die niet te lezen.
quote:godverdommeOp donderdag 28 oktober 2010 02:52 schreef Penisbaard het volgende:
ha so yes in holland this topic is soon to be closed because evry body sees it in holland as provocing pedofiles to do wrong stuff.... and ha ha again : in the UK i never get banned but ha yes also nobody reads it ....they just dont even get alarmed or frightenend of funny in their head......just nothing as a reaction....ha yes typically england......
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Doe nog eens dat lieve liedje met dat toffe boek in de clip?
quote:Ja, lag gister op mijn mat. Netsplitter
quote:so yes mainly i am welkom as piss in hollandOp donderdag 28 oktober 2010 02:52 schreef Skylark. het volgende:
als one other thing.... in spain the law with kids is different.... they are more free in their choise when they do or dont want sex with an addult.......( like from the age of 13 yes wich i think is normal hey )
so yes the majority thinks in holland that spain is evil but yes i think tehy are more sain and normal
ha so yes in holland this topic is soon to be closed because evry body sees it in holland as provocing pedofiles to do wrong stuff.... and ha ha again : in the UK i never get banned but ha yes also nobody reads it ....they just dont even get alarmed or frightenend of funny in their head......just nothing as a reaction....ha yes typically england......
in holland i had like bans like a zilion times..... strange enough.... ( not only on topics like this hey? even to question the road signs in holland on the highway is seen as negative info.....the mods even swear at me....like why dont u leave holland if u got a problem with it ? ) so yes mainly i am welkom as piss in holland
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Doe nog eens dat lieve liedje met dat toffe boek in de clip?
quote:Ahja! Die dus.
quote:En fijn lekker lang slapen hè? Niet te vroeg wakker worden hè.
quote:Uit de op: Dit is de langzamere, kwalitatievere nachtbagger.Op donderdag 28 oktober 2010 02:55 schreef Panzermaus het volgende:
Liesje, dit is het Nachtbaggertopic niet.
quote:Ik stel voor om het te veranderen in "nachtkwaliteit"Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Uit de op: Dit is de langzamere, kwalitatievere nachtbagger.
quote:Dat is de ergste tot nu toe.Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef Skylark. het volgende:
a ha ha toen ik twintig was ...was ik nogal knap ha ha maarja hee? ik drink veelste veel ...rook als een ketter ... en ook veelste veel drugs ha ha en ik ben nu ook een beetje een oudje
toen ik twintig was : heel erg fris enzo : heb ik naakt model gestaan voor een show van " peter greenaway " ( beroemde engels man )
de job was dat ik in een museum moest staan met publiek en daar moest ik dus naakt in een vitrine staan ha ha terwijl er allemaal meisjes van veertien voorbij liepen ook ha ha
toen werd wel bang ha ha en toen durfde ik niet meer ha ha ( ook : einde cariere ha ha )
hier ha ha een liedje van mij : want ik ben muzikant ha ha
xxx
quote:Dit is deel #2 al. Deel #1 begon kwalitatief maar eindigde in deze fuck d'esprite. Ga het kijken dan, MYV. Vertel me dat je niet meer alleen slaapt. Kijk onder je bed voor dandybleu.Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef MYV het volgende:
Echt goed topic dit, kwaliteit echt omg omg zomg rotfl
quote:Ik zie nog niet veel kwaliteit, alleen nog maar ctrl-c + control-v zooi.Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik stel voor om het te veranderen in "nachtkwaliteit"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |