quote:Je vergeet de tieten
quote:tieten, waar?Op donderdag 28 oktober 2010 02:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je vergeet de tieten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet je ons wel goed verwennen hea
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je vergeet de tieten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet je ons wel goed verwennen hea
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Nee mang, ik ga zo slapen
quote:ahhh toe tot half 3, dan gaan we samen slapenOp donderdag 28 oktober 2010 02:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee mang, ik ga zo slapen. Moet om 8 uur op. Sorry
x.
quote:
quote:wat is er
quote:ja dat doe ik nu niet
quote:Ik ook niet, ik zit te wachten.
quote:ik bedoel in het algeheel nietOp donderdag 28 oktober 2010 02:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit te wachten.
quote:Dat weet ik en kan ik me iets bij voorstellen.Op donderdag 28 oktober 2010 02:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel in het algeheel niet![]()
ik hoop snel weer te mogen , niks doen verveeld ook
quote:ja mangOp donderdag 28 oktober 2010 02:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat weet ik en kan ik me iets bij voorstellen.
quote:10 - 0
quote:dat is naziOp donderdag 28 oktober 2010 02:45 schreef MYV het volgende:
En poef je vriendin dumpt je omdat ze een leuke jongen in Denemarken heeft ontmoet.
quote:dan moet je haar ook niet alleen op stap laten gaan ?Op donderdag 28 oktober 2010 02:45 schreef MYV het volgende:
En poef je vriendin dumpt je omdat ze een leuke jongen in Denemarken heeft ontmoet.
quote:nee vastleggen aan ketting is de beste optieOp donderdag 28 oktober 2010 02:46 schreef kitao het volgende:
[..]
dan moet je haar ook niet alleen op stap laten gaan ?
quote:neuh, beste optie is de zweep erover, dan leert ze dat wel af.Op donderdag 28 oktober 2010 02:47 schreef PeZu het volgende:
nee vastleggen aan ketting is de beste optie_!
quote:liefde
quote:echte liefde is niet gebaseerd op prestatie.Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef MYV het volgende:
[..]
Gladde praatjes, wed dat jij geen fuck presteerd.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef MYV het volgende:
[..]
Gladde praatjes, wed dat jij geen fuck presteerd.
quote:Ach wat ben jij nou helemaal dan.Op donderdag 28 oktober 2010 02:52 schreef kitao het volgende:
[..]
echte liefde is niet gebaseerd op prestatie.
quote:ok, sorry, laat maar gaan.
quote:jezus heeft wel bestaan of hij de zoon god was is een tweedeOp donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef MYV het volgende:
Hoe kun je de halfbroer van jezus zijn als Jezus niet bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |