quote:Dude, ik zou gewoon niet slapen.Op donderdag 28 oktober 2010 02:45 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou serieus moeite hebben om in slaap te vallen als je noodgedwongen in de zelfde kamer als die dandybleu moet slapen. Neuk d'esprit dit.
quote:Ik zou nog met een shotgun onder mijn kussen gaan slapen als ik de buurman was.Op donderdag 28 oktober 2010 02:45 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou serieus moeite hebben om in slaap te vallen als je noodgedwongen in de zelfde kamer als die dandybleu moet slapen. Neuk d'esprit dit.
quote:Sowieso bij geen enkel levend wezen.Op donderdag 28 oktober 2010 02:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet denk ik. Ik zou zo'n iemand ook niet alleen laten bij kinderen, man.
quote:Shotgun? Het groene boekje bedoel je.Op donderdag 28 oktober 2010 02:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou nog met een shotgun onder mijn kussen gaan slapen als ik de buurman was.
quote:Dat is dom.Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef raebyddet het volgende:
Ik schrok wel eventjes van dat slotje. En toen zag ik dat er 300 reacties waren geplaatst![]()
quote:Dat was al gepland met de eerste Eekhoornnachtserenade. Het zou een groot succes worden.Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef raebyddet het volgende:
Ik schrok wel eventjes van dat slotje. En toen zag ik dat er 300 reacties waren geplaatst![]()
quote:Je wordt oud en traag, Peneltje.Op donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Penisbaard het volgende:
http://edwinemanuelposse.web-log.nl/
Zijn blog, incluis meer informatie over zijn plan om de voetmasseur van Emma Watson te worden. Ik heb tevens al in een aantal topics gemerkt dat hij zich nu op Voe aan het richten is.
quote:Concurrentie!Op donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Penisbaard het volgende:
Zijn blog, incluis meer informatie over zijn plan om de voetmasseur van Emma Watson te worden. Ik heb tevens al in een aantal topics gemerkt dat hij zich nu op Voe aan het richten is.
quote:Deed me denken aan Pogo.Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef Panzermaus het volgende:
Die beelden, die muziek, het hele idee gewoon.
quote:http://edwinemanuelposse.(...)ren-and-alcohol.htmlOp donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Skylark. het volgende:
hallo hallo willen jullie ook mijn blog tsekken hier is de link
[ afbeelding ]
toi toi gr gr edwin emanuel posse
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://edwinemanuelposse.(...)ren-and-alcohol.html
Ik durf die niet te lezen.
quote:in spain the law with kids is different.... they are more free in their choise when they do or dont want sex with an addult.......( like from the age of 13 yes wich i think is normal hey )Op donderdag 28 oktober 2010 02:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://edwinemanuelposse.(...)ren-and-alcohol.html
Ik durf die niet te lezen.
quote:godverdommeOp donderdag 28 oktober 2010 02:52 schreef Penisbaard het volgende:
ha so yes in holland this topic is soon to be closed because evry body sees it in holland as provocing pedofiles to do wrong stuff.... and ha ha again : in the UK i never get banned but ha yes also nobody reads it ....they just dont even get alarmed or frightenend of funny in their head......just nothing as a reaction....ha yes typically england......
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Doe nog eens dat lieve liedje met dat toffe boek in de clip?
quote:Ja, lag gister op mijn mat. Netsplitter
quote:so yes mainly i am welkom as piss in hollandOp donderdag 28 oktober 2010 02:52 schreef Skylark. het volgende:
als one other thing.... in spain the law with kids is different.... they are more free in their choise when they do or dont want sex with an addult.......( like from the age of 13 yes wich i think is normal hey )
so yes the majority thinks in holland that spain is evil but yes i think tehy are more sain and normal
ha so yes in holland this topic is soon to be closed because evry body sees it in holland as provocing pedofiles to do wrong stuff.... and ha ha again : in the UK i never get banned but ha yes also nobody reads it ....they just dont even get alarmed or frightenend of funny in their head......just nothing as a reaction....ha yes typically england......
in holland i had like bans like a zilion times..... strange enough.... ( not only on topics like this hey? even to question the road signs in holland on the highway is seen as negative info.....the mods even swear at me....like why dont u leave holland if u got a problem with it ? ) so yes mainly i am welkom as piss in holland
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Doe nog eens dat lieve liedje met dat toffe boek in de clip?
quote:Ahja! Die dus.
quote:En fijn lekker lang slapen hè? Niet te vroeg wakker worden hè.
quote:Uit de op: Dit is de langzamere, kwalitatievere nachtbagger.Op donderdag 28 oktober 2010 02:55 schreef Panzermaus het volgende:
Liesje, dit is het Nachtbaggertopic niet.
quote:Ik stel voor om het te veranderen in "nachtkwaliteit"Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Uit de op: Dit is de langzamere, kwalitatievere nachtbagger.
quote:Dat is de ergste tot nu toe.Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef Skylark. het volgende:
a ha ha toen ik twintig was ...was ik nogal knap ha ha maarja hee? ik drink veelste veel ...rook als een ketter ... en ook veelste veel drugs ha ha en ik ben nu ook een beetje een oudje
toen ik twintig was : heel erg fris enzo : heb ik naakt model gestaan voor een show van " peter greenaway " ( beroemde engels man )
de job was dat ik in een museum moest staan met publiek en daar moest ik dus naakt in een vitrine staan ha ha terwijl er allemaal meisjes van veertien voorbij liepen ook ha ha
toen werd wel bang ha ha en toen durfde ik niet meer ha ha ( ook : einde cariere ha ha )
hier ha ha een liedje van mij : want ik ben muzikant ha ha
xxx
quote:Dit is deel #2 al. Deel #1 begon kwalitatief maar eindigde in deze fuck d'esprite. Ga het kijken dan, MYV. Vertel me dat je niet meer alleen slaapt. Kijk onder je bed voor dandybleu.Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef MYV het volgende:
Echt goed topic dit, kwaliteit echt omg omg zomg rotfl
quote:Ik zie nog niet veel kwaliteit, alleen nog maar ctrl-c + control-v zooi.Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik stel voor om het te veranderen in "nachtkwaliteit"
quote:Staat genoteerd voor de volgende die ik maak.Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik stel voor om het te veranderen in "nachtkwaliteit"
quote:Academisch research, met bronvermelding. Snapte.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zie nog niet veel kwaliteit, alleen nog maar ctrl-c + control-v zooi.
quote:Die gast heeft dus ook overal al gezeten.Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef Skylark. het volgende:
http://partyflock.nl/topic/1069846:Het_grote_edwin_fan_topic.html
quote:Als het zo kwalitatief begon stop dan op je hoogtepunt.Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is deel #2 al. Deel #1 begon kwalitatief maar eindigde in deze fuck d'esprite. Ga het kijken dan, MYV. Vertel me dat je niet meer alleen slaapt. Kijk onder je bed voor dandybleu.
quote:Op elke motherfucking site. Dit is echt niet normaal.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast heeft dus ook overal al gezeten.
quote:Eerdere delen Ritse, zie mijn Fotoboeklijstje. Serieuze discussies, jeugdherinneringen, alles.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
quote:Je had bij de nachtkwaliteit vol jeugdherinneringen moeten zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
quote:Op Partyflock uitgekotst worden is nog erger als uitgekotst worden op Fok!.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast heeft dus ook overal al gezeten.
quote:Jeugd herinneringen bestaan voor mij uit dingen in de fik steken.Op donderdag 28 oktober 2010 02:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je had bij de nachtkwaliteit vol jeugdherinneringen moeten zijn.
quote:neuh die is te lief,Op donderdag 28 oktober 2010 02:55 schreef RitseB het volgende:
En als je met die klaar bent heb ik nog een lief meisje in de aanbieding.
quote:Ik heb dat ene meisje, die van die clip, live gezien. Leuke meid, achteraf nog even mee staan praten.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
neuh die is te lief,
Het is meer de combinatie van het liedje en dat prachtige boek.
quote:Als dat je lukt, duimpje omhoog voor jou.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga hem proberen te koppelen aan Marcello. Allebei debiele muzikanten op zoek naar iemand om mee samen te werken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 03:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb dat ene meisje, die van die clip, live gezien. Leuke meid, achteraf nog even mee staan praten.
quote:UTRECHT - Verwarde man brengt jonge soloartiest met tenorstem om het leven, de gruwelijke feiten vanavond op SBS6.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga hem proberen te koppelen aan Marcello. Allebei debiele muzikanten op zoek naar iemand om mee samen te werken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef MYV het volgende:
[..]
Als het zo kwalitatief begon stop dan op je hoogtepunt.
quote:Post eens wat bier en tieten, dat wil mij nog wel eens helpen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:04 schreef Panzermaus het volgende:
Teddy, ik heb hier wat instantblijheid voor je om je er door te helpen.
quote:Niemand is eigenlijk geïnteresseerd, daarom reageerden we ook niet in 1e instantie.
quote:Na Bruce ook nog Marcello.Op donderdag 28 oktober 2010 03:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
UTRECHT - Verwarde man brengt jonge soloartiest met tenorstem om het leven, de gruwelijke feiten vanavond op SBS6.
quote:Marcello kan gewoon niet echt zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |