quote:Staat genoteerd voor de volgende die ik maak.Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik stel voor om het te veranderen in "nachtkwaliteit"
quote:Academisch research, met bronvermelding. Snapte.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zie nog niet veel kwaliteit, alleen nog maar ctrl-c + control-v zooi.
quote:Die gast heeft dus ook overal al gezeten.Op donderdag 28 oktober 2010 02:56 schreef Skylark. het volgende:
http://partyflock.nl/topic/1069846:Het_grote_edwin_fan_topic.html
quote:Als het zo kwalitatief begon stop dan op je hoogtepunt.Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is deel #2 al. Deel #1 begon kwalitatief maar eindigde in deze fuck d'esprite. Ga het kijken dan, MYV. Vertel me dat je niet meer alleen slaapt. Kijk onder je bed voor dandybleu.
quote:Op elke motherfucking site. Dit is echt niet normaal.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast heeft dus ook overal al gezeten.
quote:Eerdere delen Ritse, zie mijn Fotoboeklijstje. Serieuze discussies, jeugdherinneringen, alles.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
quote:Je had bij de nachtkwaliteit vol jeugdherinneringen moeten zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
quote:Op Partyflock uitgekotst worden is nog erger als uitgekotst worden op Fok!.Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast heeft dus ook overal al gezeten.
quote:Jeugd herinneringen bestaan voor mij uit dingen in de fik steken.Op donderdag 28 oktober 2010 02:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je had bij de nachtkwaliteit vol jeugdherinneringen moeten zijn.
quote:neuh die is te lief,Op donderdag 28 oktober 2010 02:55 schreef RitseB het volgende:
En als je met die klaar bent heb ik nog een lief meisje in de aanbieding.
quote:Ik heb dat ene meisje, die van die clip, live gezien. Leuke meid, achteraf nog even mee staan praten.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
neuh die is te lief,
Het is meer de combinatie van het liedje en dat prachtige boek.
quote:Als dat je lukt, duimpje omhoog voor jou.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga hem proberen te koppelen aan Marcello. Allebei debiele muzikanten op zoek naar iemand om mee samen te werken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 03:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb dat ene meisje, die van die clip, live gezien. Leuke meid, achteraf nog even mee staan praten.
quote:UTRECHT - Verwarde man brengt jonge soloartiest met tenorstem om het leven, de gruwelijke feiten vanavond op SBS6.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga hem proberen te koppelen aan Marcello. Allebei debiele muzikanten op zoek naar iemand om mee samen te werken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:58 schreef MYV het volgende:
[..]
Als het zo kwalitatief begon stop dan op je hoogtepunt.
quote:Post eens wat bier en tieten, dat wil mij nog wel eens helpen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:04 schreef Panzermaus het volgende:
Teddy, ik heb hier wat instantblijheid voor je om je er door te helpen.
quote:Niemand is eigenlijk geïnteresseerd, daarom reageerden we ook niet in 1e instantie.
quote:Na Bruce ook nog Marcello.Op donderdag 28 oktober 2010 03:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
UTRECHT - Verwarde man brengt jonge soloartiest met tenorstem om het leven, de gruwelijke feiten vanavond op SBS6.
quote:Marcello kan gewoon niet echt zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |