quote:Dit dus. laforest lijkt mij nog wel iemand die nog rationeel kan denken, en puur wil shockeren / dit soort shit doen. Maar dandybleu weet echt niet meer wat hij doet. Zo komt hij over op mij, tenminste.Op donderdag 28 oktober 2010 03:43 schreef Penisbaard het volgende:
laforest wil gewoon stoer doen en shockeren, dandybleu is echt ziek.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 03:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit dus. laforest lijkt mij nog wel iemand die nog rationeel kan denken, en puur wil shockeren / dit soort shit doen. Maar dandybleu weet echt niet meer wat hij doet. Zo komt hij over op mij, tenminste.
MYV: http://www.youtube.com/user/emsky2000posse en klik wat filmpjes aan.
[..]
Dit dus. laforest lijkt mij nog wel iemand die nog rationeel kan denken, en puur wil shockeren / dit soort shit doen. Maar dandybleu weet echt niet meer wat hij doet. Zo komt hij over op mij, tenminste.
[..]
[..]
quote:Ik zou ze allebei niet graag tegenkomen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:een dude die geilt op big boobs en het leuk vond om op de foto te gaan met de vriendin van een fok user, naakt offcourse
quote:trusteOp donderdag 28 oktober 2010 03:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zou ze allebei niet graag tegenkomen.
Maar ik ga maar eens slapen, welterusten allemaal.
quote:pics?Op donderdag 28 oktober 2010 03:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
een dude die geilt op big boobs en het leuk vond om op de foto te gaan met de vriendin van een fok user, naakt offcourse
quote:Oh wacht, dat soort foto's kan ik mij ook nog wel herinneren jaOp donderdag 28 oktober 2010 03:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
een dude die geilt op big boobs en het leuk vond om op de foto te gaan met de vriendin van een fok user, naakt offcourse
quote:Mooie bevestiging van mijn vermoedens dat die Mikey een feeder is wel.Op donderdag 28 oktober 2010 03:48 schreef Skylark. het volgende:
Drama drama was dat. Om nog even te helpen met de zoektocht, hij stond naakt op de foto met die dikke Systeria, en dat was de vriendin van MikeyM ofzoiets.
quote:Geen zin om te slapenOp donderdag 28 oktober 2010 03:49 schreef Panzermaus het volgende:
Verbodsbord, wat brengt jou zo laat nog naar de foks? En wel naar een Nachtserenade verzorgd door DINO?
quote:Ik wens je veel succes. Kijk maar eens naar evil clown, ik weet zeker dat je beter zult slapen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:50 schreef MYV het volgende:
Die dandybleu is een dikke megool
Ik ga slapen doei.
quote:ergens in kpd
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 03:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ergens in kpd
de user die er niks van wist was 2cv of alexx denk ik, iig een uit pta
die dacht dat dat zijn vriendin was en plots la forest met zijn "vriendin " naakt in kpd
quote:Jouw babyfoto weer?Op donderdag 28 oktober 2010 03:53 schreef raebyddet het volgende:
Kunnen we niet over schattige en vrolijke dingen praten?
quote:Het plaatsen ervan bedoel je? Die risico durf ik niet meer te nemen
quote:Ik begrijp het. Maar ik heb geen babyfoto's van mij hier op mijn MacBook. En desktop evenmin. Ik zou ze moeten opzoeken + inscannen. Best raar eigenlijk, als nu thuis alles zou opfikken zou ik er niets meer van hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 03:56 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Het plaatsen ervan bedoel je? Die risico durf ik niet meer te nemen. Plaats eens een babyfoto van jou
quote:Je bent onder de eekhoorns hier, wanneer je het gaat slapen haal je het weg. DINO waakt over je.Op donderdag 28 oktober 2010 03:58 schreef Penisbaard het volgende:
Ik twijfel of ik mijn jeugdfoto gewoon hier neer moet zetten.
quote:Gewoon doen, heb me al sinds ik je zag posten afgevraagd wat voor persoon er achter jouw username schuilt.Op donderdag 28 oktober 2010 03:58 schreef Penisbaard het volgende:
quote:ja fok rellenOp donderdag 28 oktober 2010 03:53 schreef Beach het volgende:
[..]
heerlijk om zulke dingen te lezen. Ik gok dat het zien minder heerlijk is.
quote:Was Alexxxxx oid.Op donderdag 28 oktober 2010 03:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooie bevestiging van mijn vermoedens dat die Mikey een feeder is wel.
quote:Doe het doe het doe het doe hetOp donderdag 28 oktober 2010 03:58 schreef Penisbaard het volgende:
quote:ja alexxxx of 2cv een pta dude
quote:beeg.com ftwOp donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik kom niet in KPD, nooit aangevraagd ook. Zou ook niet weten wat ik er te zoeken heb.
quote:Jouw foto was zeer schattig, ik moet huilen wanneer ik me nu bedenk dat jij geen afro haar meer hebt.Op donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Doe het doe het doe het doe het
quote:Ik weet niet waar je over praat, man.Op donderdag 28 oktober 2010 04:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weten jullie trouwens al van het verhaal met dat dode kindje op de foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |