quote:Zij is de droomvrouw van elke man en jij vindt haar best leuk om te zien.Op donderdag 28 oktober 2010 03:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind haar best leuk om te zien.
quote:Zo super speciaal vind ik haar ook niet. Sowieso bepaalt de manier waarop ze lachen heel veel voor mij. Kan hier niet veel over zeggen. Bovendien lijkt ze bijna geen tieten te hebben hier. Of de foto is gewoon raar genomen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij is de droomvrouw van elke man en jij vindt haar best leuk om te zien.![]()
quote:Wie zegt dat ik dat doeOp donderdag 28 oktober 2010 03:17 schreef Skylark. het volgende:
Maar als ik toch commentaar mag geven, ik vind het echt niks als mensen een extravagant uiterlijk aannemen om reacties uit te lokken.
quote:Gelijk maar even aangemoedigd.Op donderdag 28 oktober 2010 03:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Braddies link dump topic
Iedereen kan hem hier aanmoedigen.
quote:Zij weten niet.Op donderdag 28 oktober 2010 03:17 schreef tho_Omas het volgende:
Liesje1979 en RitseB voeren een keihard MSN-gesprek door de psychopaten en muzikanten heen.
quote:Come on, hou jezelf eens die spiegel voor in plaats van alleen foto's ervoor te maken. Je doet het om reacties op te wekken. Heb je het volste recht toe, maar ik ook om het niks te vinden.Op donderdag 28 oktober 2010 03:19 schreef MYV het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat doeJij begint er steeds over.
quote:Nou, ik vind het een heel tof fotoboek hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 03:19 schreef MYV het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat doeJij begint er steeds over.
quote:En daar heb jij ervaringen mee of wat?Op donderdag 28 oktober 2010 03:20 schreef raebyddet het volgende:
Ik weet nu waarom ik eengevoel krijg bij dandybleu. Er was een fokker die ongeveer net zoals hem was qua taalgebruik en psychische problemen.
quote:Natuurlijk. Beter dan de nachtbagger. Ziek word ik daarvan.Op donderdag 28 oktober 2010 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik teruglezen?
Is het nog wel gezellig hier?
quote:Een soort vanOp donderdag 28 oktober 2010 03:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En daar heb jij ervaringen mee of wat?
quote:Dat waren die reacties van Braddie waarin hij gans ging schelden met kanker, KANKER en kanker gast omdat iemand zei dat negatieve aandacht ook aandacht is. Ik vroeg hem toen of hij nog van plan was om die kankercover van kankerpetro te maken.Op donderdag 28 oktober 2010 03:21 schreef Panzermaus het volgende:
Penisbaard, waarom heeft Netsplitter al die reacties gewijzigd in Braddie's Linkdump topic?
quote:Hallo jongen, toevallig.Op donderdag 28 oktober 2010 03:23 schreef Verbodsbord het volgende:
goede nacht/morgen heren en dames van het goede leven
quote:Een aantal keren heb ik geprobeerd nachtbagger te volgen, maar het lijkt wel of het type mens dat zich daar bevindt zich meer bekommert om de kwantiteit dan de kwaliteit.Op donderdag 28 oktober 2010 03:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Natuurlijk. Beter dan de nachtbagger. Ziek word ik daarvan.
quote:Nou, in het begin dacht ik dat 'ie normaal was, en dus toegevoegd op msn (was nieuw hier, wist niet dat fokkers zo eng konden zijnOp donderdag 28 oktober 2010 03:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vertel, het is er nu de tijd voor.
quote:Wie?Op donderdag 28 oktober 2010 03:26 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Nou, in het begin dacht ik dat 'ie normaal was, en dus toegevoegd op msn (was nieuw hier, wist niet dat fokkers zo eng konden zijn) bleek dat 'ie een beetje ##$#^%^& was
quote:dandyblue gok ik
quote:Dat is niet voor hier. Dat kan ik niet maken
quote:Nee, dat weet ik (helaas?) zeker
quote:PM het eens stiekem.Op donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat is niet voor hier. Dat kan ik niet maken
quote:VerradersOp donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik had Dale. ook hoger ingeschat, toen hij een Nachtserenade zag heeft hij zich meteen geregistreerd om daar zijn eerste post te zetten. Nu lijkt hij al goed mee te doen met alle ONZhumor. Het kan verkeeren.
quote:Daarom nieuwe mensen sneller en actiever benaderen en gelijk leren wat kwaliteit is.Op donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik had Dale. ook hoger ingeschat, toen hij een Nachtserenade zag heeft hij zich meteen geregistreerd om daar zijn eerste post te zetten. Nu lijkt hij al goed mee te doen met alle ONZhumor. Het kan verkeeren.
quote:hmm ja lastigOp donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik (helaas?) zeker
quote:Ik snap hem niet.Op donderdag 28 oktober 2010 03:29 schreef Skylark. het volgende:
http://www.woopie.jp/video/watch/01a376a9c7364c7f
quote:Volgens mij zal je niks in z'n postgeschiedenis kunnen vinden (DE VERWARRING). Maar ik zal het pm'en.
quote:stroop is een kloon
quote:AdvancedPower idem dito, ik heb eerlijk gezegd nooit wat tegen die jongen gehad.Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef MYV het volgende:
Schenkstroop is wel lief. 't is een trend hem te bashen.
quote:Die knul basht zichzelfOp donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef MYV het volgende:
quote:Hij ownt schenkstroop
quote:Koppel je gedachten los van je mindset, je jeugd, je ervaringen, laat alles los en laat dit filmpje op je inwerken.
quote:Kuddegedrag he..Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
AdvancedPower idem dito, ik heb eerlijk gezegd nooit wat tegen die jongen gehad.
quote:Later man, je hebt de goede zijde gevonden en je leven zal alleen maar beter worden.Op donderdag 28 oktober 2010 03:32 schreef chroestjov het volgende:
Ik ga slapen met Dandybleu in mijn achterhoofd.![]()
Bedankt voor alles.
quote:Eerst hielp iedereen hem hoor. Hij weigert gewoon te luisteren en komt hier alleen maar om vervelend te janken, dit is wat hij wil.Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef MYV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |