quote:Op donderdag 28 oktober 2010 04:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
deze man
deze man heeft praatjes
praatjes heeft deze man, man
quote:KensersOp donderdag 28 oktober 2010 04:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
hihihih ik heb een beter verhaal namelijk: tijdens de gymles moesten we hoogspringen en er was iemand die te traag was met opstaan, toen sprong er iemand per ongeluk op z'n been en die brak door midden. Heel vies was dat. Dat geluid ook, en die bot die eruit stak
quote:Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
quote:dudeOp donderdag 28 oktober 2010 04:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weten hoe gevaarlijk die shizz' is en er dan toch als een debiel mee omgaanIk durf zo'n ding al niet aan te raken.
quote:ik wist tot 3 jaar terug niet eens dat er een fp was dus een weblogOp donderdag 28 oktober 2010 04:34 schreef Penisbaard het volgende:
Er is dus ook gewoon een FOK!weblogkijken daar mensen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 04:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude
die gasten doenalsof het broodmessen zijn, echt bizar
maar dan doen ze het al jaren maar ik zou voorzichtiger zijn met een aardappel dunschiller![]()
echt bizar hoe hun een zijn met hun kettingzaag![]()
veel gasten daar missen vingers en tenen maar dat i sniet erg want daar leer je van_!
quote:Bekend, daarom ken ik het verhaal erachter ook. Achterop staat vaak alleen een jaartal en de fotograaf.Op donderdag 28 oktober 2010 04:36 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Penisbaard, die foto's zijn gewoon bekend binnen jouw familie? Of kwam je ze echt uit jezelf tegen?
Stel je voor dat je op een regenachtige en stormachtige zondagavond, alleen thuis en alles, die foto's doorneemt. Gewoon voor schoppen en giechels. En dan kom je ineens die foto tegen, en hebt door dat er 'iets niet klopt'.
Vervolgens draai je hem om en achterop staat de situatie beschreven. Dat zou ik geen toffe experience vinden.
quote:mja idd iedereen was daar houthakker op houthakker, pa en zoon en iedereen had wel wat gezien of meegemaaktOp donderdag 28 oktober 2010 04:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Harde streken wel. Als er iets van te leren viel was het wel dat ze er voorzichtiger mee moeten doen. Denk aan de kinderen man, denk aan de kinderen. Kinderen zijn de toekomst. Je kan het kind wel uit de oorlog halen, maar de oorlog niet uit het kind.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef Panzermaus het volgende:
Je vergeet wat Teddy ervan moest denken dan.
quote:Omdat ik dan vaak niets anders te doen heb dan vroeg slapen. Maar inderdaad, het hoeft niet per se. Woensdagnacht zou ook geschikt zijn. Alleen thuis werkt het beste. Ik zou maar eens op zolder gaan kijken, Teddy. Een stoffige kist zal je startpunt zijn.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef Panzermaus het volgende:
Je vergeet wat Teddy ervan moest denken dan.
quote:Vertelde ik haar net. Ik zal even de video zoeken.Dit doet mij denken aan een hele enge video van een man in een konijnenpakje ziet alleen maar iemand in een konijnenpak zitten, verder alleen maar ruis. Geen geluid, geen interactie. Echt heel eng.
quote:the horror, the horrorOp donderdag 28 oktober 2010 04:44 schreef Penisbaard het volgende:
Deze video dus.
PROBEER DIT MAAR HELEMAAL UIT TE KIJKEN. TYFUSENG MAN.
quote:Ik heb bijna een slappe lach gekregen hierdoor. Geen grappen.Op donderdag 28 oktober 2010 04:44 schreef Penisbaard het volgende:
Deze video dus.
PROBEER DIT MAAR HELEMAAL UIT TE KIJKEN. TYFUSENG MAN.
quote:Ik kan er niet mee omgaan man.Op donderdag 28 oktober 2010 04:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb bijna een slappe lach gekregen hierdoor. Geen grappen.
quote:Op zolder kom ik al helemaal niet meer nuOp donderdag 28 oktober 2010 04:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat ik dan vaak niets anders te doen heb dan vroeg slapen. Maar inderdaad, het hoeft niet per se. Woensdagnacht zou ook geschikt zijn. Alleen thuis werkt het beste. Ik zou maar eens op zolder gaan kijken, Teddy. Een stoffige kist zal je startpunt zijn.
quote:Dat kietelt toch man
quote:Zet het hoofd van een mini-Teddy op een volwassen lichaam.
quote:Wat maakt het uit, manOp donderdag 28 oktober 2010 04:53 schreef Panzermaus het volgende:
Zonder grappen. We zijn nu al x serenades verder en ik weet nog steeds niet hoe Teddy eruit ziet.
Ik zal nu voor de eerste keer die huilemoticon gebruiken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ziet hoe week je me maakt, man. Ik wil het weten.
quote:lasers, vliegmachines, wervelstromen
quote:Ducktales was God in televisievorm.Op donderdag 28 oktober 2010 04:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ducktales. Weg met de zeeslang, weg met de zeeslang. Ik vond die video zo eng als kind. Of met die Geest en die tempel die instortte. Ik moest janken.
quote:dappere helden trekken ten velden , in ducktales oe hoeOp donderdag 28 oktober 2010 04:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ducktales was God in televisievorm.
quote:Whehe, daar doe ik het voorOp donderdag 28 oktober 2010 04:57 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had trouwens pas heel laat door dat raebyddet het omgekeerde van teddybear is. Ik dacht altijd dat het een Perzisch woord was ofzo.
quote:wat's dezeOp donderdag 28 oktober 2010 05:03 schreef Panzermaus het volgende:
En skip naar 6:45. Ik ging stuk. Serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |