quote:AdvancedPower was verschrikkelijk. Ben jij eigenlijk AP?Op donderdag 28 oktober 2010 03:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
AdvancedPower idem dito, ik heb eerlijk gezegd nooit wat tegen die jongen gehad.
quote:Volmondig ja.Op donderdag 28 oktober 2010 03:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
AdvancedPower was verschrikkelijk. Ben jij eigenlijk AP?
quote:hij is een kloon, en goede dat welOp donderdag 28 oktober 2010 03:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Eerst hielp iedereen hem hoor. Hij weigert gewoon te luisteren en komt hier alleen maar om vervelend te janken, dit is wat hij wil.
quote:Dat het over fucked up content ging en dat er dan opeens een Verbodsbord aan komt zetten. knipoog.gifOp donderdag 28 oktober 2010 03:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat was er precies toevallig m'n waarde Panzermaus?
quote:Daar is in het vorige deel van deze Nachtserenade voldoende over gepost. Bekijk zijn filmpjes en jij slaapt niet meer vanavond.
quote:Ah daar heb ik een fijne neus voor, voor dat soort dingenOp donderdag 28 oktober 2010 03:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat het over fucked up content ging en dat er dan opeens een Verbodsbord aan komt zetten. knipoog.gif
quote:tong80?Op donderdag 28 oktober 2010 03:37 schreef Skylark. het volgende:
Weten jullie wie de meest fucked-up persoon is op dit forum?
quote:i spy, editor of hij ook heetOp donderdag 28 oktober 2010 03:37 schreef Skylark. het volgende:
Weten jullie wie de meest fucked-up persoon is op dit forum?
quote:ha ha jaOp donderdag 28 oktober 2010 03:38 schreef MYV het volgende:
dandybleu is dat een beetje hetzelfde als marcel roubos?
quote:Hij heeft het mensenhart op het eetbord met vork en mes erlangs al uit zijn fobo gehaald zie ik, net als een mensenarm waarin diepe kerven stonden.Op donderdag 28 oktober 2010 03:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeker opvallende verschijning ja. Maar lang niet zo fucked up als dandybleu vind ik dan.
quote:Lees anders morgen eens rustig deel #1 door, is een beetje te veel om nu uit te leggen.Op donderdag 28 oktober 2010 03:38 schreef MYV het volgende:
dandybleu is dat een beetje hetzelfde als marcel roubos?
quote:Zeer veronrustend. Maar ik vind het YouTube kanaal + blog van dandybleu nog vele malen meer disturbing, man. Ik zou kleine kinderen of snel-bange meisjes niet in de buurt van zijn filmpjes laten.Op donderdag 28 oktober 2010 03:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij heeft het mensenhart op het eetbord met vork en mes erlangs al uit zijn fobo gehaald zie ik, net als een mensenarm waarin diepe kerven stonden.
quote:Je hebt nog geen idee hoe fucked-up laforest is.Op donderdag 28 oktober 2010 03:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer veronrustend. Maar ik vind het YouTube kanaal + blog van dandybleu nog vele malen meer disturbing, man. Ik zou kleine kinderen of snel-bange meisjes niet in de buurt van zijn filmpjes laten.
quote:Post die niet altijd op de FP?Op donderdag 28 oktober 2010 03:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt nog geen idee hoe fucked-up laforest is.
quote:die foto in kpdOp donderdag 28 oktober 2010 03:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Hij lijkt me lang niet zo labiel als dandybleu, man. Die laforest komt op mij over als een gast met te zieke interesses.Op donderdag 28 oktober 2010 03:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |